жъ му кажем на гиги .....а за клипчето незнаех ...изненада ме ..Бисер май е виновникът?????СУПЕР Е
Известие
Collapse
No announcement yet.
Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщениеСнощи я видях на живо-мнооого е хубава-евалата.А и кажете на Гиги да не гледа толкова хипнотизирано,докато се вози.Аз само се възползвам от това, че е Алфа, а не ФИАТ
Между другото, не съм имал още възможност да я понапъна - Тони е тест пилота. Към момента май за возене става, а за каране още не
Гиги сигурно си е мечтаел за возията на 166...
Comment
-
Абе наблюдавам ви из късо! Нищо, че не спамя тука!
Браво!
Много ме радвате!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Пламене, страхотна е!
С какви амортисьори е?
Има ли някой, който е купувал КОНИ за 75ца от Руди96?
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеПламене, страхотна е!
С какви амортисьори е?
Има ли някой, който е купувал КОНИ за 75ца от Руди96?
Тони (Dexer) отпред е с регулируемо Кони, но не знам откъде ги е купил. Нека той си каже. Ако не си каже го питай.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Днес успях за 10-на минути да врътна няколко километра. В градски условия, до към 80-90 км/ч. Е нема такъв кеф!Алфата си е Алфа, а ФИАТ-а не е Алфа! Както е казал Питър Бота, "на черното
, бяло не може да се каже!"
Шестака си напъва мазно, гуметата захапват яко - 225/40/16, това е истината!
Всичко по окачването спи, нема сучене и жлембене...полиуретан му е майката, мда...
За мен е изненадващо, но с толкова нископрофилни гуми се търкаля изненадващо мазно и комфортно...а са напомпани на 2.5 ...
Понеже има още някои дреболии да се пипнат /подобрение около радиатора за да "лади" по-добре, подлизва от капачката на резервоара и смърди, монтиране на подкланиците и др./, още не смея като на Оскарите да изказвам благодарности на всички, които изтеглиха късата клечка да ми помагат
...да не викам дявола, преди всичко да се изпедепца как си требе...
Comment
-
Хахахахааа, ако това за Алфата и ФИАТ-а някой ден се появи на капака на колата на Нено, надраскано с пирон, да знаете, че аз съм го написал,а не Пирона
Каране му е майката, ама като заминавам сега командировка...ще я подкарам чак през уикендаТия три дена ще са по-дълги от последните дни преди уволнението...
Мека ми е предницата /за колата става дума!/...ма нема дебели торсиони...накрая ще и забия един лист от ресьор от ЗИЛ напреко под двигателя, под двете греди, а краищата ще се запецнат върху тая "пречка", дето прави долния носач да е като А, а не като Л и ще заспи...Dexer ще измисли как да го намести по-тарикатски и елегантно, сигурен съм...
Ще имаме твърда, спортна предница с напредничава концепция от руски камион
Comment
-
туй с руския камион го забръйййййй веднага.
темата кони е ...добре известна.от руди 96 са.прилично държат но е ....въпрос на колко си ги натегнал/нали незабравяте че са ретулируеми..../един познат нехаресва кони.......влияят му некви извънземни фактори...друг харесва ...нам ко си ..ама истината е една ...ако искам си ги дървя ако искам си ги омеквам -все пак имам право на избор с тия амартисори.а шибаната ми делта вече 7 години я мачкам кът бесно куче из българия.....всъщност минах и 100 000 кил само аз ..и незнам кво е проблем с амортисори-кони!!!!!!!!
аза колата на пламен ...ми като я оправим да "лади" успешно ...сам да си реши кво иска...меко или твърда .....средно само ....в мечтите...и съединителя ще бере ядове с тия гуми..захапващи здраво хассссфалта.
а на ред е вече и нашия спарк дето кротко си почива на шприцццц чакащ по добри времена ..основно финансови
.
75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
kavasaki zzr-600 100 жребеца
147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54
Comment
-
Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщениеДааам днес излязохме просто да се мотаем. Най-накрая колата се раздвижва, за да се види какво още ще изскочи да се дооправя. Ето едно клипче от возенето.
http://www.youtube.com/watch?v=JEsUsQQM5hM
Comment
-
Днес забягнахме от жегата към Белмекен. Беше първия по-сериозен тест "в движение"По магистралата добре се държа, на километраж по едно време показа над 200, а сега като гледам макс. скорост по GPS е била реално 192 км/ч
Стои добре на пътя, от окачването никакви смущаващи шумове, както и от съединител, диференциал, скорости. Има какво да се желае от спирачките. При висока скорост е доста шумно в купето, чува се как свисти вятъра в уплътненията на вратите, имам лагер отзад който си е тръгнал, в ДВГ досадно чукане на клапан. След кротко, нискокалорично барбекю за обяд в колибата, дойде същинската част от теста - изкачване Сестримо - Чаира - Белмекен. Качвал съм го и съм го спускал сигурно поне 100 пъти, но не и с Алфа 75 последните 2 години. Ммммм...кеф!
Седи като трупче на пътя, завива като по релси...доволен съм. Има мегдан за още газ по баира, но все пак е първи път, спирачките не са на 100%, заваля дъжд по едно време, пътя не е много широк и има /рядко/ насрещно движение, радиатора е мъртвец и загрява. По пътя около язовира до спотната база беше екстра - там вече не грееше, можеше да се ръчка по-яко
По кафе в базата и се спуснахме по същия път. Изкефих се как седи по завоите и на спускане. Това, което и трябва на колата са;
-спирачки
-охлаждане
-по-твърда предница - гумите държат много яко и в завой понякога външната опира в калника.
Ще приложа малко снимков "матрял", може да познаете и другите участници. Надявам се скоро пак да повторим упражнението и да бъде още по-масово
Comment
-
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение-спирачки
-охлаждане
-по-твърда предница"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment