Известие

Collapse
No announcement yet.

Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Там, там... и познай чия е вината
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #32
      Колата ще стане кукла!
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #33
        Видях и твоята зелена GT, добре се получават нещата и с нея
        Венци е виновен, да... Надявам се Dexer да набаца читави уплътнения и единствения кахър остава тая тъпа задна веджда

        Comment


        • #34
          Не познавам колегата но мога да му пожелая скорошно завършване на колата и много безавариини километри,тези коли заслужават още дълги години да са на пътя.

          Comment


          • #35
            Малко снимки... Напредва работата по купето, малко по-бавно от очакваното, но пък се получава екстра
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
              Малко снимки... Напредва работата по купето, малко по-бавно от очакваното, но пък се получава екстра

              Какъв цвят ще е последно колата? Сив с едри перли?

              От снимките обещава да стане голяма красавица колата. Сега остава и хубави джанти да се намерят и всичко ще си дойде на мястото.
              Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 12:27.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #37
                Най-накрая да видим някоя снимка на проекта....
                Пламене, определено ще се гордееш с тая кола!!!
                sigpic
                === 75 1.8 T '86 ===
                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                Comment


                • #38
                  Вчера, Пламен беше при нас в гаража цял ден и мога да кажа, че е меко казано ентусиазиран и много надъхан за следващия трак дей... ама как ще дава газ на такава лъскава кола не знам
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #39
                    колата си става супер яка.а даването на газ ....с кеф ще е.май и джанти ще има както дочухх
                    75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                    kavasaki zzr-600 100 жребеца
                    147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                      ... ама как ще дава газ на такава лъскава кола не знам ...
                      Батка, ще го пратиме на уроци при Даката, той ще го научи как
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Какъв цвят ще е последно колата? Сив с едри перли?

                        От снимките обещава да стане голяма красавица колата. Сега остава и хубави джанти да се намерят и всичко ще си дойде на мястото.
                        Да, сива едра перла. С Веско ще пробваме и някакви цветове на надлъжната лайсна - черна, тъмно сива, мат или не...трябва да са такива и дръжките. Чудя се за брони, вежди и прагове дали да не са леко по-светъл или по-тъмен нюанс на основната боя...
                        Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Вчера, Пламен беше при нас в гаража цял ден и мога да кажа, че е меко казано ентусиазиран и много надъхан за следващия трак дей... ама как ще дава газ на такава лъскава кола не знам
                        На следващия трак дей сите ФИАТи изгореха...
                        Днес Пирона излезе от нелегалност най-сетне и започна да скубе инсталацията
                        Въртят ми се разни шантави идеи, ама не знам дали са удачни и изпълними - например съвсем различна генерация, да няма двуцевка след колекторите, а всеки да си върви през едно гърне(средно) например /стават общо две/ и да излиза по една бурия встрани, в средата на праговете например...еба ли му мамата дали няма да се шашка работата на ДВГ-то и дали има къде да се заврът гърнетата, така, че да не се влачат по земята...

                        Comment


                        • #42
                          ТОЙ пламен е скромен забравил е да спомене че е екарал и картинг.карането не е далечна дейностт от него-знае как да дава газ на колата.и с данчо се знаят от доста години.май те нас трябва да учат.
                          темата странични ауспуси .....венци вече мина от там -да дава акъл ....че подът е достта кофти за тая идея
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #43
                            Щом не ни плащат за да караме, а ние се набутваме, значи сме на олимпийски принципи - караме колкото ни е кеф и колкото можем
                            За ауспусите ми хрумна просто, не знаех, че и Венци е намислил нещо такова. Ако е изпълнимо, може да се пробва.
                            Резюме за тези, които не са толкова "вътре" в моя проект, а все пак биха метнали тук едно око - купето онзи ден отнасяше водна шкурка, пода е наклепан качествено с боди, следват подкалниците и коша да се обработят по подобен начин. Остава още малко - самото боядисване. След това Пирона ще вае жици, тоци и релета, кори, табла и т.н. Накрая остава Тони да присади сърце /ДВГ/ и всичко зад и под него Като гледам, оптимистично е да се надявам да стане до Нова Година...но важното е, че става добре и финансовия чеп влиза маааалко по-бавно и мазно
                            Няма зор, имам си "ФИАТ" 156 за превоз през зимата

                            Comment


                            • #44
                              Ето още някоя снимка. Някои са по-стари и са от Веско - добре е, че е снимал и той
                              Вратите на снимките са вече боядисани, предстои да се полират и пастират. Май до края на месеца ще е готово купето и ще започне електрификацията...
                              Работя по въпроса, но все още се търсят задни вежди, гумените уплътнения на бравите, на предните врати пластмасовите "ветро и дъждобрани".
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Ебаси как лъщят боядисаните части
                                Поклон пред труда на майсторите
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X