Известие

Collapse
No announcement yet.

Придобих мърлява, но с добра душа /купе/ Алфа 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Венци да неме санкционираш ама искам и аз да си кажа едно ЕВАЛА на гордия стопанин на 75-цата,найстина много е приятна за гледане,а това че се прави с такъв мерак и професионализъм е
    С много кеф да си я караш и само да те радва колега!!!
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

    Comment


    • #77
      няма се сърдим -щъ ....целюваме... венци.. има напредък по проекта.днес се прехвърли на нормален .....съединителя на скоростната кутия .ако се справя ще пусна и снимки малко.
      оказа се че има още довършителни работи по купето и те доста спират ...друугата дейност ..сиреч ...присаждането на резурвиар /което се оказа доста костелив орех/окачване ..../има интересни неща там/ и допълнителните доработки които сме замислили с пламен.сърдечни благодарностти на илиян.
      и декстър ....намерил съм ти доста работа
      Last edited by dellltata; d.m.y г., 22:44.
      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
      kavasaki zzr-600 100 жребеца
      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

      Comment


      • #78
        Благодаря колега, сърбят ме ръцете вече да я подкарам, но има още много копане...Малко актуални снимки на носачите отпред с полиуретанче. Вчера и днес с Тони /основмо той де / набихме полиуретан отпред, на wat щангите отзад, на опашката на ск. кутия. Имаше 2-3 кутии с БОДИ 950 изпръскани по предназначение. От 2 скоростни кутии стана една перфектна. "Обратния" съединител беше пенсиониран, поради наличието на върло читав и новичък нормален. Тони измисли презерватив за унибала на Де Дион-а, би трябвало да е станал вечен Няма снимки на много от манипулациите поради факта, че и аз се бях омазал до лактите /хванала се царската дъщеря на работа.../. Присаждането на резервоара от Америката-та се оказа доста крива инициатива, но ще стане - трябва да се /и се/ надупчи багажника на няколко места...а бе гърч за личния състав яко
        Attached Files

        Comment


        • #79
          Пламене, не искам да те разочаровам, но този съединител няма да издържи на напъните на шестака. Мислете друго.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #80
            то няма избор -стария е с нацепени плочи и дрънкаща вилка.броя на пружините е същия и диаметъра също .дебелината на пружината на притескателя е със същата дебелина ..това е което може да се направи засега.
            Attached Files
            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
            kavasaki zzr-600 100 жребеца
            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
              Пламене, не искам да те разочаровам, но този съединител няма да издържи на напъните на шестака. Мислете друго.
              Това да има различен съединител за 2.5 , 3.0 и дизела явно не е случайно,но...моя "обратен" открай време е с радиални пукнатини по огледалния диск. Притискателния също не е особено прекрасен...Не знам кое е причината и кое следствеито /преебани дискове=>вибрации или обратното/, но тези вибрации, за които си говорим, са около съединителя. На "новия" ще му направя "драг краш тест" при пръв удобен случай и...дано устиска
              Друго нещо, което установих - старите ми пружини и "новите" са с еднаква дебелина - 13мм., но старите са с една навивка повече /освен това са зверски ръждясали и няма да ги слагам/. Ще видя как ще изглеждат нещата с "новите" . Ясно е, че ще замъкна старите до Казанлък за да ми направят по тях нещо по-твърдичко/леко/ и по-нисичко/пак леко/. Даже ме яде мерака да пална Фиата сабалем и да се изтърся в Казанлък с пружини и стаб. щанги, да ги видя какво и що могат да избачкат.

              Comment


              • #82
                Днес с помоща на Венци и под критичния поглед на Григор беше качен задния мост със скоростната кутия. Колата вече е на колела! Опитал съм се да кача повече снимки - на полиуретановите тампони, да се види как стоят. Страхотен е тампона на диференциала към купето - made in Dexer - външен пръстен тефлон, вътре полиуретан с метална втулка! Задните спирачни апарати са ремонтирани. Повече интересни детайли за работата и манипулациите със сигурност може да сподели Тони, всичко му е минало през ръцете.
                Оказа се, че всички торсиони които имам са 20мм. Като чета, гледам че трябва да са 22.8мм. или дори 23.6мм. Та ако някой има от тях...
                Attached Files

                Comment


                • #83
                  опс .пламене торсионите са 22 поне по моя шублер.и на двете коли .
                  благодаря на всички приятели които помагат да се осъществи тая възстановка .с части .....с помощ ....с идеи....с труд. и аз имам некви снимки но ...щ еги кача сруг път.тия дни ще пусна и моторката в коша ..тогава ще пусна и малко повече инфо.спирачната система и горивната са вече готови ...ама колко още неща остават ......олелеееее
                  Last edited by dellltata; d.m.y г., 23:43.
                  75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                  kavasaki zzr-600 100 жребеца
                  147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                  Comment


                  • #84
                    още малко инфо ...да не се сърди некой после ...
                    Attached Files
                    75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                    kavasaki zzr-600 100 жребеца
                    147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                    Comment


                    • #85
                      Оооо, моторът е вече вкъщи, даже стъпил на чисто нови тампони!
                      Браво!!!!!

                      Друго си е със снимки
                      sigpic
                      === 75 1.8 T '86 ===
                      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                      Comment


                      • #86
                        орргинални тони....+ задния + двата на скоростите .как се казваше пълна промяна.чакам сега теб-ти си човекът ...да зашия и щангите и да се приключва с нещата под купето.че требва се насаждат нещата по мотора ...това ще еофанзива номер две и остава накрая копането с жици кабели ...опашки ...дрън дрън и кво ли още не ...радиатор ще се присажда ....големичък....охладител на хидравлика....и куп доработки ..здраве да има само .
                        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                        kavasaki zzr-600 100 жребеца
                        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                        Comment


                        • #87
                          честита нова година на всички.ще има още снимки скоро.малко да се съберат нещата с мотора поздрави на всички които следят темата
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #88
                            Борбата продължава вече в 2011г. За много години колеги, здраве, късмет и успехи! И железни нерви и търпение, разбира се Малко снимки от днешния слънчев ден. Поставени са фаровете, маската, стоповете. Дреболии, но черупката придоби почти завършен външен вид
                            Доста снимки на мотора съм направил - адски ме кефи с червения колектор и капаци...в лъскавия кош...
                            На 2 снимки може да се види как мазно лежи на новите тампони...ммммм
                            Много ми се иска да разкарам оранжевите мигачи на предните калници - някой знае ли дали има бели от някакъв друг автомобил, които да могат да се забучат?
                            Attached Files
                            Last edited by pla_y_men; d.m.y г., 22:05.

                            Comment


                            • #89
                              Ай, ай, ай, айййй изтекоха ми очите по боядисаните капаци и колектора, станали са уникални! Пламене, тази решетка отпред сигурен, ли си че ти харесва така без черно?
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #90
                                Колата става супер. Браво момчета. Искаме скоро и звук......

                                П.С. Аз да повторя Венци ама решетката нещо........

                                Comment

                                Working...
                                X