Известие

Collapse
No announcement yet.

Страхотна Жулиета

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Това са дисковете от зеления скрап Шлайфани са и има още малко хляб у тях
    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

    Comment


    • #47
      Естествено с дисковете върви и двубутално алуминиево брембо Сложихме спирачките и дисковете всичко пасва - плъг енд плей Обаче новите апарати опират с около 1,5 см странично в оригиналните 14-ки джанти. Сдобих се и с джанти 16-ки Спийдлайн от 155, обаче там не съвпада централния отвор и джантите трябва да се пристържат, но пак се получава драмата, че ако джантата лепне плътно на главината апаратите пак опират, затова днес си поръчах 6мм дистанционни фланци и всичко требе да стане ОК. Другата драма, е че нещо щпилките ми идват малко късички, взех си нови гайки, но както ще видите на снимките не им достигат 6-8мм някъде. Някакви идеи какво да правя с тези шпилки?
      Attached Files
      1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
      1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
      2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
        Естествено с дисковете върви и двубутално алуминиево брембо Сложихме спирачките и дисковете всичко пасва - плъг енд плей Обаче новите апарати опират с около 1,5 см странично в оригиналните 14-ки джанти. Сдобих се и с джанти 16-ки Спийдлайн от 155, обаче там не съвпада централния отвор и джантите трябва да се пристържат, но пак се получава драмата, че ако джантата лепне плътно на главината апаратите пак опират, затова днес си поръчах 6мм дистанционни фланци и всичко требе да стане ОК. Другата драма, е че нещо щпилките ми идват малко късички, взех си нови гайки, но както ще видите на снимките не им достигат 6-8мм някъде. Някакви идеи какво да правя с тези шпилки?
        Всичко изглежда идеално, ма ако боядишеш джантите сребристи (в тон с колата) мисля, че ще стане още по-хубава.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #49
          И аз така си мисля!!! Или поне само челото на звездата!!! Ще стои доста ефектно вярваи ми!!!!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • #50
            Викторе,

            що не направите нови по-дълги шпилки?
            sigpic
            === 75 1.8 T '86 ===
            === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

            If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

            Comment


            • #51
              уникална мания е тази кола , евала колега става уникат!!
              Въпрос - от къде се сдобихте със това брембо

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от eskaliburg Покажи съобщение
                уникална мания е тази кола , евала колега става уникат!!
                Въпрос - от къде се сдобихте със това брембо
                Апаратите предполагам са от 75,там се вграждат от завода
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #53
                  Апаратите са от Алфа 90 V6.
                  Ето и малко папарашки снимки от днес:
                  Attached Files
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #54
                    Хахаха, Митака как ме изненада Току що се връщам от морето една седмица без нет - якооо И работих дистанционно по колата, фланците са ми станали, сложени са и лафът беше "всичко заспа". Тази седмица, която идва ще и правя граждански, временни номера, газ до София за технотест и след това ще сменяме двигателя И между другото требе и козметиката да се оправи И живот и здраве ще бръмчим на италфеста
                    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
                      Хахаха, Митака как ме изненада Току що се връщам от морето една седмица без нет - якооо И работих дистанционно по колата, фланците са ми станали, сложени са и лафът беше "всичко заспа". Тази седмица, която идва ще и правя граждански, временни номера, газ до София за технотест и след това ще сменяме двигателя И между другото требе и козметиката да се оправи И живот и здраве ще бръмчим на италфеста
                      Викторе, тогава си записвам час за завойче с Жулиетата!
                      Още щом се върна Декември живот и здраве.Тамън ще е в час колата ти!
                      А и хубаво ще е да опишеш накрая кое, колко, как и къде си правил колата и колко манги, излезна всичко по колата да знаем тук останалите, които искаме да се захващаме с такива машини за дрифтосване.
                      Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                      Comment


                      • #56
                        Само да споделя, че колата е много далече от дрифта, а аз още повече Колата ще е за густо, бих искал да видя какъв и максимума на 400 метра, но за целта ми трябва един ТИР със скоростни кутии
                        1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                        1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                        2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                        Comment


                        • #57
                          Вече 3 месеца се боря с тия спирачки и ми писна на оная работа. Уж помпата рециклирана и пак не бачка, регулаторът на спирачното усилие се разтече и филма стана пълен. Днес не издържах и се надявам, че си реших всички проблеми по спирането - купих си чисто нова помпа и спортен регулатор на спирачното усилие. Чух много мнения за каране със и без регулатор и тъй като оригиналния е жив ташак си взех спортен на английската фирма Compbrake тунинговахме му малко резбата, че беше в инчове и се надявам вече утре колата най-после да започне да спира
                          Attached Files
                          1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                          1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                          2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                          Comment


                          • #58
                            Драмата със спирачките продължава: когато спра задния кръг педалът е твърд и колата спира добре, но само на предни, когато го пусна педалът става мек и колата спира с предни и задни, но ЗЛЕ! Има някакви междинни положения, но не винаги се получава ОК! Имам и проблем с оборотомера и миналия ден пробвах с резервно табло, но ми казаха, че и неговия оборотомер не бачка и ще го давам на един приятел да види какво може да се направи. Между другото на чек контрол-а постоянно ми светят лампите за вратите и една лампа която представлява нещо като игла забита във вода, което според мен трябва да е или ниво на вода или ниво на масло. Тия дни ще купя нови датчици за вратите и ще реша проблема, но тази лампа с иглата някой може ли да ми обясни за какво и къде да търся проблема там, защото искам да видя най-после тоя чек контрол да светне зелено
                            1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                            1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                            2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
                              но тази лампа с иглата някой може ли да ми обясни за какво и къде да търся проблема там, защото искам да видя най-после тоя чек контрол да светне зелено
                              Викторе, принципно лампата с иглата показва нивото на водата!
                              Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                              Comment


                              • #60
                                Не е ли ниво на масло, както при 75-цити и 90-ките?
                                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                                Comment

                                Working...
                                X