Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за стоп клапана на ГНП Bosch

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за стоп клапана на ГНП Bosch

    Колеги,колата ми е алфа 90 2.4тд.Преди време имах запитвания към вас свързани с работата на ГНП.Благодаря за отговорите!Убедих се,че не мога да я демонтирам без специалното приспособление.Ако,някой има такова или ми каже откъде мога да намеря,ще съм му много благодарен.На въпроса-демонтирах стоп клапана за проверка.При свързване към акумулатора,се вижда,че соленоида работи и придърпва клапанчето.Монтиран е отново на ГНП,но като проверявам с уред напрежението,което се появява на него при даване ключа на контакт се изненадах,че ми показва 0,14 V.Tова според вас нормално ли е?Не би ли трябвало на него да ми се появят примерно около 12 V,за да се задейства нормално.В тази връзка още едно питане-О-пръстена на клапанчето ли трябва да стои,или както аз го поставих в легло в корпуса на ГНП.

  • #2
    Колега, клапана не може да работи на толкова ниско напрежение, явно имаш проблем в ел. инсталацията
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Благодаря много Венци за отговора.А какво ти е мнението за правилното разполагане на този О пръстен на клапанчето т.е. пръстена трябва да е надянат на стеблото на клапана и да се движи заедно с него или да лежи в съответното легло на помпата?

      Comment


      • #4
        Честно казано, не съм разглобявал такава помпа и не мога да кажа, но утре мога да почерпя вода от извора и да споделя
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          Ще бъда благодарен,ако споделиш някаква информация.Аз съм от Варна и тук не познавам никой,който да има кола като моята за да обменяме информация.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rosen_markov Покажи съобщение
            Колеги,колата ми е алфа 90 2.4тд.Преди време имах запитвания към вас свързани с работата на ГНП.Благодаря за отговорите!Убедих се,че не мога да я демонтирам без специалното приспособление.Ако,някой има такова или ми каже откъде мога да намеря,ще съм му много благодарен.На въпроса-демонтирах стоп клапана за проверка.При свързване към акумулатора,се вижда,че соленоида работи и придърпва клапанчето.Монтиран е отново на ГНП,но като проверявам с уред напрежението,което се появява на него при даване ключа на контакт се изненадах,че ми показва 0,14 V.Tова според вас нормално ли е?Не би ли трябвало на него да ми се появят примерно около 12 V,за да се задейства нормално.В тази връзка още едно питане-О-пръстена на клапанчето ли трябва да стои,или както аз го поставих в легло в корпуса на ГНП.
            Колега имам въпросното приспособление-всъщност е преса навремето си го правих заради една дизелова алфета!Петък ще идвам във варна ако искаш ще ти я донеса!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rosen_markov Покажи съобщение
              Ще бъда благодарен,ако споделиш някаква информация.Аз съм от Варна и тук не познавам никой,който да има кола като моята за да обменяме информация.
              оффтопик

              Срамота, колега! Вземи се донеси тази неделя от 1530 на паркинга на Терапията, да се запознаем и да видим красавицата... Пък и ще измислим нещо във връзка с проблема с Бош-а...

              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...133#post777133

              Поздрави

              Comment


              • #8
                Какъв е проблемът? - Колата не иска да загасне? Аз имах такъв проблем и смехих целия клапан, струваше нещо от сорта на 15-20 лева.
                1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                Comment

                Working...
                X