Известие

Collapse
No announcement yet.

Стената на класиците (общи приказки)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ся и ако некой преведе на езика който ползвам ще е добре.
    въпрос-тони това с маркуч ли е? или само покрива тръбата между двата щуцера на рейката[COLOR="Silver"]
    75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
    kavasaki zzr-600 100 жребеца
    147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

    Comment


    • Ето една две снимки на моята забравена кола.Предполагам ще добиете някаква представа за какво е правено и какво и предстои, живот и здраве.
      Attached Files
      sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

      75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

      Comment


      • Първоначално публикувано от Michelinov Покажи съобщение
        Ето една две снимки на моята забравена кола.Предполагам ще добиете някаква представа за какво е правено и какво и предстои, живот и здраве.
        Тия предни седалки да не са от 33-ка?
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • да , бившите на Крис от 33 отдела
          sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

          75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Michelinov Покажи съобщение
            да , бившите на Крис от 33 отдела
            Аха, бързо ги разпознавам аз.....
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Бря, добре седът, чак ми се приискаха.
              2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


              Comment


              • Две по настоящи снимки на мотора и една на която се опитах да покажа как идва интеркулера. Посрещам идеи за турбо пътища , при които най - малко се налага да игра флекс.
                Attached Files
                sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

                75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

                Comment


                • Принципно най-изчистените от към рязане идеи, които съм виждал са когато тръбите на кулера минават покрай водният радиатор. В твоя случай вход/изход от кулера са ти отдолу. Ако не позволява въртене варианта май е както беше при мен. Две дупки зад фаровете и от там.
                  2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                  Comment


                  • Michelinov, нямаше ли тема за тази кола?
                    Този регулатор за бензина твърде много ми прилича на един китаец, който пропадаше като загрее.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • Китаец е но е временен. Има тема , но тя е на Da - fuse , пък за нова тема е рано..
                      sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

                      75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

                      Comment


                      • Някой да знае дали това е куплинга който отива към казанчето за чисточките и клаксоните ? Става въпрос за 75 със казанче което стои долу при левия халоген и за него са закачени клаксоните.
                        Attached Files
                        sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

                        75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

                        Comment


                        • Някой да знае дали това е куплинга който отива към казанчето за чистaчките и клаксоните ? Става въпрос за 75 със казанче което стои долу при левия халоген и за него са закачени клаксоните.
                          sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

                          75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

                          Comment


                          • Да това е куплунга. През него минават помпите на казана и клаксоните. За клаксоните не съм сигурен.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • Незнам защо си мисля аз, че не е тоя(ама може и да бъркам), защото червената от която свалих всичко, беше ударена точно там и по спомен имаше някаквилеки поражения по куплунга, виж дали е леко ужулван или смачкан. Иначе си спомням, че всяка помпичка си имаше куплунгче за нея от онзи тип, като тези които се виждат долу на снимката.

                              П.П. Сега като се замисля, май беше този и аз нещо бях удължавал, защото сивата оригинално беше с казанче горе... И бях комбинирал кабелите за клаксоните със тези за казанчето и ги бях вкарал в оригиналният куплунг от червената. Да май така беше.
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • Моята я разтривам вече всеки ден...отива на ежедневка,искам да си накупя всичко по окачването,карета на кардан и всички консумативи...идеи?Искам ги просто така да ги имам за резерва.

                                Comment

                                Working...
                                X