Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пламене, дебитомера къде ще седи? Май е попропуснат.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
      Пламене, дебитомера къде ще седи? Май е попропуснат.
      тва е за заблуда на противника.... да си мислим че има състезателно марели

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
        Пламене, дебитомера къде ще седи? Май е попропуснат.
        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        тва е за заблуда на противника.... да си мислим че има състезателно марели
        Има дебитомер...в склада е Между другото, наистина не бях забелязал, че липсва - набързо щракнах някоя снимка в коша и после се кефех, висях, снимах и ръчках окачването Много се кефя, ще стане много твърдо, абсолютна дъска - само да не се пързаля като сноуборд накрая

        Comment


        • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
          Има дебитомер...в склада е Между другото, наистина не бях забелязал, че липсва - набързо щракнах някоя снимка в коша и после се кефех, висях, снимах и ръчках окачването Много се кефя, ще стане много твърдо, абсолютна дъска - само да не се пързаля като сноуборд накрая
          Бъ... че какво по-добро от това да се пързаля
          Супер става, само напред
          2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


          Comment


          • Понеже напоследък ми върви да гледам стари и вечни градове, днес по абсолютна случайност ми се мерна един също така стар и много близо до понятието "вечен" проект.......
            Разглеждайки върховите постижения и изпълнения на различни надарени личности нямаше как да не остана възхитен от лъскавата и блестяща стабилка и от крещящото червено с което беше мацната, даващо безспорна устойчивост из повечето леви и почти всички десни завой........
            Окачването ме остави безмълвен, койловъри тип "Яката работа" със присъстващата само за отбрани коли така наречена комфорт пружина под основната, нещо което аз например не мога да си позволя.
            Маслен преходник като слънце, орязан точно както аз бих го окълцал с флекса, забоден на подходящо място......
            Черешката на тортата естествено е въздушния филтър, страховито илиянско изпълнение, със покритие създаващо ускорение на въздушните атоми преди да навлязат във дебитомера.......и разбира се червения капак осигуряващ по добър поток от вятър в ниските обороти и придаващ на двигателя гласец който би го определил като Джо Кокър на шестаците......
            Не се сдържам да попитам и да задоволя любопитството на хилядите любознателни тунери от какво возило е точно бялото казанче на втората снимка, което ме накара да ахна......
            Начи след като това корито се понесе по пътищата, собственика му автоматично става министър в правителството на 75-ците.......и то с доживотен мандат.....
            Attached Files
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Пламене, след това изказване на Феро, ще се наложи да му хвърлиш ръкавица
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • Ако се обадя и колко уникално е решението на кола със задно предните раздувки да са видимо по големи от задните, може би ще се наложи да ми хвърли и ляв терлик....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Феро, за/по/ теб хвърлям всичко...не терлик, а боксерките на Азис дори...да си ги душиш с мерак както широколентова ламбда души богатата смес на кармазъ 156 с фибранче...
                  Виж 4-5 мнения по-назад и ще ти се разкрие тайнството на бялото казанче и колко е важно то за баланса в бързите, бавните и преобладаващите завои...
                  Чрезвичайно сериозно, искрено и лично приемам експертното мнение за раздувките, надувките и втасването на козунаците, особено когато е от самороден талант с има-нема стотина километра возене на задно...Говори ми, учителю, за налягането на маслото, зехтина и вазелина...за ъгъла на Акерман и хипотенузата на Хайнекен...
                  П.П.
                  Взе ли рейката ма?
                  Last edited by pla_y_men; d.m.y г., 22:56.

                  Comment


                  • Взех, утре ще сравня "бързината" им с една свалена от 156 и тия дни ще помисля как да я имплантирам.......не че рейките от 166 са голяма навалица и евтинджос, но щом е от сърце що да не пробвам.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Вие двамцата поне обявете, че имате....
                      Защото аз знам, че имате закачки, обаче повечето читатели на форума ще си помислят, че се дърляте сериозно.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • Пробвай баце, поне една рейка да имам на Серес...че моя проект "безвремие" ще го видя завършен само ако ме консервират в як фризер за два-триста години, като в тъпата реклама на Еврофутбол...
                        Не че няма движение де, заръчан е уред за температура на маслото, днес се поръчаха и унибалите за биелетките и УАТщангите, до края на седмицата требе да има и предно полуиретаново каре собствена конструкция...

                        Comment


                        • Ха ха ха, бат Феро... литературните творби ти се отдават...
                          Иначе... батки сложихте ли шайбата, датчика?
                          Може да го направите по някакъв начин мърдащ с 5-10мм в посока
                          Тоя филтър верно бая шукар, дано не малее.
                          2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                          Comment


                          • За шайбата и датчика отговаря инж. Енев. Твоето ръководство в снимки и картинки май е ОК Филтъра би трябвало да не малее, но точно на този филтър функцията е да има някакъв филтър за първоначалното запалване на мотора...никакви особени очаквания нямам към него.

                            Comment


                            • има и добра новина. Съдейки по родствените връзки на инж. Енев и корпорация БАЛКАНТОН.. то жизнения цикъл на въпростният висококвалифициран кадър се измерва във векове... т.е. ти и да се замръзяваш и да не се он (Балкантон) ще доживее, а ти дали или е друг въпрос. Споко глей Лили ша издава нов албум

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • Те Ви на пламен жиците!
                                Возя ги в БМВ-то заедно с 10 долни носача от 75, за да привикват със задното предаване. Иначе може Алфата да ги отхвърли. Буа ха ха ха ха
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X