Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Баси колко жица.......ако Зашев земе да ми гласува едно доверие, мога без особенни усилия да отстраня поне 40% от кабеляка по добре изпитан мой метод - пали се колата, закача се диагностиката и се почват с резачките подред кабелите дето не излизат директно от екуто - реже се кабела, ако двигателя не изгасне или не се запише грешка - кабела е напълно ненужен и може и без него......орязва се веднага всичко дето е свързано с тоя кабел и се отива към следващия.......изпитано е и работи......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
      има и добра новина. Съдейки по родствените връзки на инж. Енев и корпорация БАЛКАНТОН.. то жизнения цикъл на въпростният висококвалифициран кадър се измерва във векове... т.е. ти и да се замръзяваш и да не се он (Балкантон) ще доживее, а ти дали или е друг въпрос. Споко глей Лили ша издава нов албум
      Проекта ми е като Ферари в Ф1 - от години обещавам, че следващата година най-сетне ще има КОЛА!

      Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
      Те Ви на пламен жиците!
      Возя ги в БМВ-то заедно с 10 долни носача от 75, за да привикват със задното предаване. Иначе може Алфата да ги отхвърли. Буа ха ха ха ха
      Мммм...блага, шарена карантия...ама как се ориентираш в тия жици не знам...
      Кви са тия носачи, цялата световна наличност си събрал, монополист...
      Теловете хубаво да свикват със задно, ама маторя като ги подуши, че са били в БМВ, да не вземе да абортира от погнуса?

      Comment


      • абе кога ще издава кака ЛИЛИ нов албум че ми се ще да ида да зяпам ..пък взема науча нещо ...песен двее
        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
        kavasaki zzr-600 100 жребеца
        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

        Comment


        • Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
          абе кога ще издава кака ЛИЛИ нов албум че ми се ще да ида да зяпам ..пък взема науча нещо ...песен двее
          Батка видя ли - мълчи си и не казва откъде е тва бялото казанче........хем толкова деликатно го попитах.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Батка видя ли - мълчи си и не казва откъде е тва бялото казанче........хем толкова деликатно го попитах.....
            Не четеш внимателно - виж пост номер 163, ред 3...

            Comment


            • Експерименталното полиуретаново каре, което трябва да го играе и "преходник" от маховик за голямо каре, към малък кардан /от ТС/. Снимал съм и оригинално предно "голямо" каре за сравнение.
              Attached Files

              Comment


              • хъммм... интересно...
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • Дано освен да е интересно и да върши работа...
                  Днес вече са пристигнали и унибали за биелетки, щанги и т.н. Може да се каже, че всичко, което е необходимо го има и остава да се нареди, монтира, навърже, окабели и...газ!!! Със сигурност щом тръгне да се движи бангията, ще има нещо да скърца, стърже, тегли, тресе, капе, но пък ако няма странни и неподозирани дразнители, къде остава удоволствието да препсуваш талянската техническа мисъл?
                  А, да попитам има ли някой ключ за гайки за койловъри? Готов съм за една такава разумна инвестиция...но ако няма, ще трябва Пепи да произведе някаква кука...

                  Comment


                  • Aз имам естествено, казва се секторен ключ. Кажи какъв диаметър ти трябва, за да ти го приготвя.
                    sigpic
                    === 75 1.8 T '86 ===
                    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                      Експерименталното полиуретаново каре, което трябва да го играе и "преходник" от маховик за голямо каре, към малък кардан /от ТС/. Снимал съм и оригинално предно "голямо" каре за сравнение.
                      Дано да е достатъчно еластичен този материал.
                      Мислил ли си за някакво укрепване на болтовете един към друг три по три от към страната на гайките?С нещо като поорязана дебела ламарина на дупки .Или пък да го стегнеш по периферията със скоба.След този преход има вероятност болтовете които са по по-големия диаметър да тръгнат да се гънат навън .

                      Баланса и "ЦЕНТРИРАНЕТО" на карданите в каретата е жизнено важно за да нямаш вибрации на ниски обороти,а на високи да не влизаш във филм дето не е готин .
                      P.S. Това последното си го знаеш ,но нали е форум и секи дава акъл.
                      Last edited by 546; d.m.y г., 14:26.

                      Comment


                      • Инжинер Зашев, не че съм най-голямият специалист, но съм сигурен че това, което си го замислил с тези карета ще тресе от 1 та чак до 7000 оборота. Сложи нещо изпитано.

                        Comment


                        • Някой ги подсилват така ->
                          Attached Files
                          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
                            Някой ги подсилват така ->
                            Баш нещо такова имах и аз наум,ама тенекетата да са захванати от към другата страна,та втулките да си легнат директно на тройниците.
                            Друго дето ми се върти в главата е некаква магария със съчмени карета за полуоски.
                            Last edited by 546; d.m.y г., 20:43.

                            Comment


                            • На другаря Пламен инсталацията за новия двигател. Вече отделена от жиците на 166. Половината вече мина. Сега трябва да се елимитират 3 куплунга. Да се запоят, изолират и коригират на дължина малко проводници. Тоест вече съм готов с кабелите... остава да довърша, буа ха ха ха. Интересно, какво ли ми е подготвил този път знаменитият инжинер Тоци Бегали.
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
                                Aз имам естествено, казва се секторен ключ. Кажи какъв диаметър ти трябва, за да ти го приготвя.
                                Много благодаря, ще разчитам, само че не знам диаметъра - колата е при другия Тони - инж. Енев, та той ако залегне с един шублер под талигата... Всъщност, ако има някакви стандарти - предните са от спортно окачване за ФВ Поло, а задните са от спортно окачване за ФВ Голф 4...
                                Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                                Дано да е достатъчно еластичен този материал.
                                Мислил ли си за някакво укрепване на болтовете един към друг три по три от към страната на гайките?С нещо като поорязана дебела ламарина на дупки .Или пък да го стегнеш по периферията със скоба.След този преход има вероятност болтовете които са по по-големия диаметър да тръгнат да се гънат навън .

                                Баланса и "ЦЕНТРИРАНЕТО" на карданите в каретата е жизнено важно за да нямаш вибрации на ниски обороти,а на високи да не влизаш във филм дето не е готин .
                                P.S. Това последното си го знаеш ,но нали е форум и секи дава акъл.
                                Материала е еластичен, но доста твърд, което смятам, че премахва нуждата от допълнителни метални елементи. Самото каре е разпробито много точно на машина, демек биене от недобра съосност на кардана към маховика по вина на карето няма да има. Кардана се "подвежда" и центрира към маховика с един унибал, който не позволява радиално изместване. Преди време съм карал с гумени карета от Лада вместо предно каре. Те са просто един гумен шестоъгълник, без металната сърцевина и трите метални "лъча" на сниманото оригинално каре. Много по-меки от полиуретановото каре, обаче са изкарвали по около година без никакви вибрации, докато не се скъсат. На 99,99% съм убеден, че карето от полиуретан няма да предизвиква вибрации и че ще е много по-дълговечно от оригиналното каре.
                                Няма проблем, пишете смело във форума - отворен съм за всякакви идеи, но съм магаре и правя моите си магарии
                                Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
                                Някой ги подсилват така ->
                                Ми...може и да греша, ама с тия сапунерки освен да утежнят конструкцията и да утепат демфериращия ефект на карето, друго не постигат
                                Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                                Баш нещо такова имах и аз наум,ама тенекетата да са захванати от към другата страна,та втулките да си легнат директно на тройниците.
                                Друго дето ми се върти в главата е некаква магария със съчмени карета за полуоски.
                                Това за съчмените карета и на мен ми се върти, но е много по-сложно приключение...там ще трябва да се реже кардана в края, задължително да се балансира новата конструкция...Ако някога допълзят охлюви по маторя и вземат да го надуват към 4-500 коня, вече задължително ще трябва да се преработи цялата трансмисия. Засега хич не мисля за такива работи, ама винаги мога да оглупея още...

                                ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

                                Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                                На другаря Пламен инсталацията за новия двигател. Вече отделена от жиците на 166. Половината вече мина. Сега трябва да се елимитират 3 куплунга. Да се запоят, изолират и коригират на дължина малко проводници. Тоест вече съм готов с кабелите... остава да довърша, буа ха ха ха. Интересно, какво ли ми е подготвил този път знаменитият инжинер Тоци Бегали.
                                Оооо, батка, трифазно щастие ме сполетя от гледката! Бравос! Ако требе утепай 6 куплунга, само да кихне и да запали пущината!
                                Пепино днес каза, че е спретнал стойката за датчика отпред и го е дал на Тони. Оня ден изтръгнахме горивопровода от 166 и съм го метнал вътре в бангията - остава пак Тони да изпълни операцията "Южен поток" и да тръгне гориво от багажника към коша... Демек всичко требе да е точно...

                                Comment

                                Working...
                                X