Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Alfetta GT - Ново начало за една стара Алфа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега мога само да те поздравя за ентусиазма и упоритостта с която работиш по тази кола.

    Изпълваш ми душата като гледам снимките и чета постовете ...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
      Колега мога само да те поздравя за ентусиазма и упоритостта с която работиш по тази кола.

      Изпълваш ми душата като гледам снимките и чета постовете ...
      +1 и от мен. Следя с голям интерес темата

      Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Поздравления за работата и късмет с частите
        С интерес ще следя темата.
        За съжаление малко са хората които се нагърбват с подобна реставрация.
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • #19
          И аз следя с интерес. Бих помогнал с това-онова, ако има нужда.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #20
            Респект,и евала на такива хора!

            Comment


            • #21
              във Варна има една изоставена бензинова 75 ,ако представлява интерес мога да потърся собственика да каже кви пари търси и да я отнасяш за части.Успех с реставрацията!
              Last edited by 546; d.m.y г., 21:15.

              Comment


              • #22
                Ако можеш да се свържеш с човека и да го разпиташ за цена, мотор, екстри, няколко снимки (ако е възможно) и т.н. ще ти бъда много благодарен.
                Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
                Alfa Romeo 164 3.0 V6

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
                  Ако можеш да се свържеш с човека и да го разпиташ за цена, мотор, екстри, няколко снимки (ако е възможно) и т.н. ще ти бъда много благодарен.
                  О.К. Утре ще наснимам колата и ще се опитам да открия собственика.Досега на два пъти го издирвах безуспешно.Имам и две л.с. от колеги от форума.та ще направя една отделна тема да не цапам в тази.
                  Колата определено е много занемарена и не става за реставрация. Мотора е 1,6 без да пише на задния капак "инжекцион " .Аз я гледам ,че си стои от над 6-7 години на улицата без да я местят ,но може и да са над 15.Добре ,че е на супер забутано място и не са я вдигнали все още от общината.
                  Last edited by 546; d.m.y г., 02:27.

                  Comment


                  • #24
                    Бавно и мъчително, но все пак най-трудната част стана, коша е изкърпен (има още една две дреболии да се дооформят) и се тръгва назад.



                    Ето го и резултата:

                    Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
                    Alfa Romeo 164 3.0 V6

                    Comment


                    • #25
                      Ръждата как смятате да я елиминирате?
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • #26
                        Кръпки, а на някои места смяна на цели панели. В коша е направено точно това.
                        Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
                        Alfa Romeo 164 3.0 V6

                        Comment


                        • #27
                          Ейй, раздействали сте я ! Браво!

                          @alfa racer GTA
                          Ръждата, която се вижда останала по коша след възстановяването на ламарините е повърхностна и се елиминира с изстъргване с метална четка и след това обработване за да се защити изчистеното място.
                          Колкото и страшно да изглежда, всъщност не е и не тази ръжда е проблема.

                          Проблемите идват от силно корозиралите зони където са се отворили дупки. Там режеш гнилото, сгъваш нова ламарина и заваряваш.

                          Друг, според мен най-гаден проблем са кухините затворени между панели, до които няма достъп. Тия кухини не са обработени фабрично и задължително ръждясват, макар и повърхностно, от влагата във въздуха.
                          За тях, пръскане с ръждопреобразувател под налягане и след това вакса.... Пак става и няма да има проблеми още дълго време.

                          На този модел недостатъкът е, че панелът с решетката под чистачките е заварен за купето и няма достъп, а там се събират много листа, които трудно се почистват.

                          ---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:45 ----------

                          Миро, не забравяйте да сложите и усилващите "гредички" на коша. Заваряват се за новите панели, които си купил, в горната част на коша.

                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #28
                            Браво! И аз реших че е поредния отказал се

                            И аз мисля, че сега е момента да се подменят всички налични ремонтни панели
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                            Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                            Comment


                            • #29
                              Евала!

                              Comment

                              Working...
                              X