If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Alfetta GT - Ново начало за една стара Алфа
Поздравления за работата и късмет с частите
С интерес ще следя темата.
За съжаление малко са хората които се нагърбват с подобна реставрация.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
във Варна има една изоставена бензинова 75 ,ако представлява интерес мога да потърся собственика да каже кви пари търси и да я отнасяш за части.Успех с реставрацията!
Ако можеш да се свържеш с човека и да го разпиташ за цена, мотор, екстри, няколко снимки (ако е възможно) и т.н. ще ти бъда много благодарен.
О.К. Утре ще наснимам колата и ще се опитам да открия собственика.Досега на два пъти го издирвах безуспешно.Имам и две л.с. от колеги от форума.та ще направя една отделна тема да не цапам в тази.
Колата определено е много занемарена и не става за реставрация. Мотора е 1,6 без да пише на задния капак "инжекцион " .Аз я гледам ,че си стои от над 6-7 години на улицата без да я местят ,но може и да са над 15.Добре ,че е на супер забутано място и не са я вдигнали все още от общината.
@alfa racer GTA
Ръждата, която се вижда останала по коша след възстановяването на ламарините е повърхностна и се елиминира с изстъргване с метална четка и след това обработване за да се защити изчистеното място.
Колкото и страшно да изглежда, всъщност не е и не тази ръжда е проблема.
Проблемите идват от силно корозиралите зони където са се отворили дупки. Там режеш гнилото, сгъваш нова ламарина и заваряваш.
Друг, според мен най-гаден проблем са кухините затворени между панели, до които няма достъп. Тия кухини не са обработени фабрично и задължително ръждясват, макар и повърхностно, от влагата във въздуха.
За тях, пръскане с ръждопреобразувател под налягане и след това вакса.... Пак става и няма да има проблеми още дълго време.
На този модел недостатъкът е, че панелът с решетката под чистачките е заварен за купето и няма достъп, а там се събират много листа, които трудно се почистват.
---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:45 ----------
Миро, не забравяйте да сложите и усилващите "гредички" на коша. Заваряват се за новите панели, които си купил, в горната част на коша.
Comment