Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за връзване на плеър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
    А коя точно лампичка на усилвателя премигва ?
    Тази зелената която е за Power ли ?
    Ако е тя,причините може да са много.....
    Принципно,може да е тънък плюсов кабел,преди имах един АМП на който през цялото време му премигваше лампичката в режим на работа,тоест модела му беше такъв.
    Но знам че не е хубаво управлението да е вързано на постоянен плюс....ако не те мързи най-добре си го вържи на твоята към син-белия кабел.
    Да точно тази зелената, то тоя усилвател друга няма.
    Не, че ме мързи, но на моята кола мисля да си го оставя така. Така предпочитам, а и години наред го ползвам точно по този начин и проблеми не съм имал.

    Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
    Усилвателя си е бая мощен наистина. Какво сечение на захранващите проводници използвахте? Както каза Камен - вероятно е проблема да идва заради тънки захранващи кабели. В случая мисля, че поне 10 кв.мм. са необходими. Не съм сигурен, дали не е необходимо и по-голямо сечение дори.
    Кабелите са някакъв комплект, като точно този за управлението наистина е много тънък.
    Те и другите са под 10 кв., но според мен точно за тази конфигурация нама нужда от толкова дебели кабели.
    По принцип бих се съгласил с вас, че е от тънък кабел или, че модела на усилвателя е такъв, но със същите кабели когато управлението се върже към друг плюс (примерно жълтия за паметта) лампичката не премигва.
    По-вероятно ми изглежда да е от слабия акомулатор.
    Обяснявам си го така: при жълтия кабел тока идва директно от колата, а синьо-белия от ЦД-то и тока там е малко по-слаб.
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
      Да точно тази зелената, то тоя усилвател друга няма.
      Не, че ме мързи, но на моята кола мисля да си го оставя така. Така предпочитам, а и години наред го ползвам точно по този начин и проблеми не съм имал.



      Кабелите са някакъв комплект, като точно този за управлението наистина е много тънък.
      Те и другите са под 10 кв., но според мен точно за тази конфигурация нама нужда от толкова дебели кабели.
      По принцип бих се съгласил с вас, че е от тънък кабел или, че модела на усилвателя е такъв, но със същите кабели когато управлението се върже към друг плюс (примерно жълтия за паметта) лампичката не премигва.
      По-вероятно ми изглежда да е от слабия акомулатор.
      Обяснявам си го така: при жълтия кабел тока идва директно от колата, а синьо-белия от ЦД-то и тока там е малко по-слаб.
      По-принцип синьо-белия подава само сигнал и не е нужно да е дебел,винаги при всички комплекти remote е тънък кабел.
      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

      Comment


      • #18
        Здравейте,един въпрос и от мен:

        Всички CD-та ли си губят настройките като се маха акумулатора или има решение.Моето е такова:http://www.lge.com/bg/televizor-audi...-LAC5900RN.jsp
        ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
          Здравейте,един въпрос и от мен:

          Всички CD-та ли си губят настройките като се маха акумулатора или има решение.Моето е такова:http://www.lge.com/bg/televizor-audi...-LAC5900RN.jsp
          Всички плеъри, които съм виждал губят настройки на звук, тон и дисплей при изключване на захранването.
          Радиостанциите запазват по-дълго, но това зависи от модела.
          ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
          ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
          ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
          ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
            Да точно тази зелената, то тоя усилвател друга няма.
            Не, че ме мързи, но на моята кола мисля да си го оставя така. Така предпочитам, а и години наред го ползвам точно по този начин и проблеми не съм имал.



            Кабелите са някакъв комплект, като точно този за управлението наистина е много тънък.
            Те и другите са под 10 кв., но според мен точно за тази конфигурация нама нужда от толкова дебели кабели.
            По принцип бих се съгласил с вас, че е от тънък кабел или, че модела на усилвателя е такъв, но със същите кабели когато управлението се върже към друг плюс (примерно жълтия за паметта) лампичката не премигва.
            По-вероятно ми изглежда да е от слабия акомулатор.
            Обяснявам си го така: при жълтия кабел тока идва директно от колата, а синьо-белия от ЦД-то и тока там е малко по-слаб.
            смятам че ще можете да се ориентирате - по ампеража на усилвателя - и дължината - колко трябва да е сечението на проводника
            Attached Files
            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

            Comment


            • #21
              за проблема с губенето-има вариант за поставяне на батерия от 12в с един диод вързана към масата(черния кабел) и сигналния(жълтия).

              Comment


              • #22
                Колега има няколко задължители положжения който трябва да спазиш при тая ситуация
                1.Захранващия кабел задължително на клемата на акумулатора през 50А предпазител
                2.Масата на стъпалото да е възможно най къса(макс.90см.)хващаш я някъде по купето с кабелна обувка като преди това задължително почистваш мястото до метал и я стягаш с як болт
                3.Като гледам мощноста на стъпалото даже и 10 кв.мм кабел са малко
                4.Як акумулатор
                Внимавайте с касата да не я опържите че усилвателчето си е мощничко
                Дано съм ви бил полезен...
                ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                Comment

                Working...
                X