Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква кутия за Магнат АД300

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каква кутия за Магнат АД300

    Такааа имам го тоз Magnat AD 300 Series I от доста време и си имам една шестоъгална кутия, коята според мен му е малка. Захранвам го с усилвател Magnat Edition Four Limited. Иска ми се да му направя нова кутия, но се чудя дали да бъде тази от упътването или друга. Лошото е че имам достъп само до ПДЧ 18 и 25 см, а препоръчителното е 22 см.
    Та питанката ми е дали с 25 см ще се получи добър резултат и дали има смисъл да търся друг проект.
    Attached Files
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
    BMW 316 Compact '95

  • #2
    колега - тази кутиуя , която я дават на чертежа е 49.89л това е добър литраж за този говорител , впрочем не е задължително да я правиш правоъгалник ,можеш да я направиш по самата седалка , за да заема по- малко място само литража е важен .от чертежа само фазоинвертора не ми допада много мисля ,че ако е 25 сантиметра ще се предтавя по- добре
    alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
      колега - тази кутиуя , която я дават на чертежа е 49.89л това е добър литраж за този говорител , впрочем не е задължително да я правиш правоъгалник ,можеш да я направиш по самата седалка , за да заема по- малко място само литража е важен .от чертежа само фазоинвертора не ми допада много мисля ,че ако е 25 сантиметра ще се предтавя по- добре
      Мерси колега твоят отговор ме накара да го осъщества... и сега баса думка доста по-добре от преди, само където сега пали трудно и гасне в движение

      А за да не отварям нова тема искам да попитам за някакви съвети как да накарам задната кора да спре да дрънчи...
      sigpic
      Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
      BMW 316 Compact '95

      Comment


      • #4
        Битопласт А5 и А10 - Битопласт е полиуретанова пяна от “отворен” тип, пропита с уникална смес. Проектиран да предотврати скърцане и тропане на пластмасовите части в автомобила. Препоръчителен за изолация на всички пластмасови части. Не се препоръчва за под.Самозалепващ и водоустойчив.
        http://briad-audio.com/thumb/%D0%901...eaf4b519e6.jpg

        Бимаст Стандарт - битумен материал покрит с тестил. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси. Подходящ за под, странични панели, калници и др.



        само където сега пали трудно и гасне в движение -кое пали трудно - колата ли ?или усливателя
        alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
          Битопласт А5 и А10 - Битопласт е полиуретанова пяна от “отворен” тип, пропита с уникална смес. Проектиран да предотврати скърцане и тропане на пластмасовите части в автомобила. Препоръчителен за изолация на всички пластмасови части. Не се препоръчва за под.Самозалепващ и водоустойчив.
          http://briad-audio.com/thumb/%D0%901...eaf4b519e6.jpg

          Бимаст Стандарт - битумен материал покрит с тестил. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси. Подходящ за под, странични панели, калници и др...
          Мерси на заплата ще потърся да купя, че задната кората направо ме побърква...



          Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
          ...само където сега пали трудно и гасне в движение -кое пали трудно - колата ли ?или усливателя
          Колата. А от вчера и усилвателя нещо гасне и не мога да хвана кой кабел не прави хубав контакт. След 10-15 мин, работа на макс изключва... а не е загрял достатъчно, че да се задейства защитата...
          sigpic
          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
          BMW 316 Compact '95

          Comment


          • #6
            ето къде можеш да си купиш в софия

            Сервиз

            Монтажният център R&B audio се намира на ул. Индустриална 9 (срещу х-лен завод Мраз). озвучителни системи за автомобили, поставяне на ксенони, аларми, радари, изолация, навигации, устройства "свободни ръце" Bluetooth, фолио за тониране на стъкла и др.

            www.rnb-audio.com

            а относно проблема с паленето и гасенето на усилвателя - я кажи с колко мм/кв захранващ кабел си - другото което ми идва на ум е не добре затегната маса също така и ремоута от радиото нещо може да ти прави проблем -търси там
            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
              ето къде можеш да си купиш в софия

              Сервиз

              Монтажният център R&B audio се намира на ул. Индустриална 9 (срещу х-лен завод Мраз). озвучителни системи за автомобили, поставяне на ксенони, аларми, радари, изолация, навигации, устройства "свободни ръце" Bluetooth, фолио за тониране на стъкла и др.

              www.rnb-audio.com

              а относно проблема с паленето и гасенето на усилвателя - я кажи с колко мм/кв захранващ кабел си - другото което ми идва на ум е не добре затегната маса също така и ремоута от радиото нещо може да ти прави проблем -търси там

              А да те питам как се поставя? Върху кората ли се лепи...

              А за ремоута от радиото не се бях сещал да проверя кабелчето

              Благодаря ти
              sigpic
              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
              BMW 316 Compact '95

              Comment


              • #8
                http://tuning.bg/forum/download/file...9529&mode=view

                http://tuning.bg/forum/download/file...9530&mode=view

                ето от тея снимки би трябвало да ти стане ясно как се лепят и 2-те работи ,макат да не е за кората .
                Предварително почисти с корселин -да няма прах и мазни петна и ти гарантирам доживотно ползване -без скърцане и тракане
                alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                  http://tuning.bg/forum/download/file...9529&mode=view

                  http://tuning.bg/forum/download/file...9530&mode=view

                  ето от тея снимки би трябвало да ти стане ясно как се лепят и 2-те работи ,макат да не е за кората .
                  Предварително почисти с корселин -да няма прах и мазни петна и ти гарантирам доживотно ползване -без скърцане и тракане
                  Все се каня да питам и все забравям
                  А това ще накара ли кората да спре да се бие в джама, или на мен само ми се струва, че се бие в него...

                  Оказа се, че не е и от този кабел и сега остава само да пусна една маса до акомулатора и ако пак гасне вече За щастие обаче не и издържам на макс та я намалявам и когато е намалена не изключва (май се поулях със силата )
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                  BMW 316 Compact '95

                  Comment


                  • #10
                    няма дв пускаш маса до акомулатора -по добре пусни маса от акомулатора до мястото където ти е хваната оригинално масата на колата - само че със сечение =на дебелината на захранващия кабел

                    а щом казваш че като е намалено си свири не е от това -погледни дали не е прегрял усилвателя когато включи защитата-бая топло си е навън и може да се случват тея работи
                    alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                      няма дв пускаш маса до акомулатора -по добре пусни маса от акомулатора до мястото където ти е хваната оригинално масата на колата - само че със сечение =на дебелината на захранващия кабел

                      а щом казваш че като е намалено си свири не е от това -погледни дали не е прегрял усилвателя когато включи защитата-бая топло си е навън и може да се случват тея работи
                      Не е топлинната защита... и аз вече не знам какво е. Може и усилвателя да е слаб, защото е увеличен до край
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                      BMW 316 Compact '95

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                        Не е топлинната защита... и аз вече не знам какво е. Може и усилвателя да е слаб, защото е увеличен до край
                        това с усилването до край не е много добре - най - вероятно става въпрос за не много добре настроена система - от там също е възможно да става това нещо .

                        можеш ли да направиш една две снимки на говорителите във вратата - обясни по какъв начин си ги вързал - погледни да не се допира някоя клема на говорителите във вратите на метал - търси за някое къси -от това също ще сработва защитата , а ако да речем си изолирал клемите и изолацията се е претъркала се получава точно това което ми обясняваш
                        когато усилиш да сработва защитата - абе най добре снимай това което си правил и го постни тука да поумуваме
                        alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                          това с усилването до край не е много добре - най - вероятно става въпрос за не много добре настроена система - от там също е възможно да става това нещо .

                          можеш ли да направиш една две снимки на говорителите във вратата - обясни по какъв начин си ги вързал - погледни да не се допира някоя клема на говорителите във вратите на метал - търси за някое къси -от това също ще сработва защитата , а ако да речем си изолирал клемите и изолацията се е претъркала се получава точно това което ми обясняваш
                          когато усилиш да сработва защитата - абе най добре снимай това което си правил и го постни тука да поумуваме

                          Утре ще го наснимам, но на усилвателя са вързани само 2 пищялки и баса и всички кабели са добре изолирани.
                          За настройките - ами всичко е докрай на усилвателя само филтера ограничава на около 150-200 Hz. Намалявам го от исхода на касетофона защото има някои песни, на които не мога да издържам силата му (или по-точно ме дразни как се чува само бас). Странното е че го прави само при запалена кола и свирене на 100% за около 5-10 мин. Преди време ми го прави същия номер и беше от масата (просто я бях вързал на кофти място).
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                          BMW 316 Compact '95

                          Comment


                          • #14
                            Вчера не ми остана време и за това снимах усилвателя днес
                            Attached Files
                            sigpic
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                            BMW 316 Compact '95

                            Comment


                            • #15
                              1 снимка 1 и 2 -виждам че от баса излиза кабел през фазата -това нещо можеш да му сложиш 1 конектор и да не ти свиси самия кабел .
                              след това виждам че е залепен самия кабел за нещо ,което не мога да определя от какъв материал е , но там точно виждам клеми , които не са изоплирани -изолирай ги и пусни по - дебел кабел
                              2 снимка 3 тоя ремоут с едножилен мостов проводник ли си го пуснал ?- постарай се да стане многожилен проводник
                              3Снимка 4 -ААААУУУУУУУ -тая маса както си я сложил направо се чудя ,как тоя усилвател бачка - взимаш една клема стягаш я по възможно най добрия начин за проводника ,ако трябва даже и ще я запоиш ,след това прекарваш кабела в купето и под седалката на мястото за коланите ще я стегнеш доста добре и нещата ще потръгнат

                              Друго - мисля че каза че си вързал и пищялки на усилвателя -я обясни как си ги вързал чв така като гледам имаш само 1 чинч ,който най вероятно е за баса -ако си ги вързал на мястото от където си вързал баса - тогава е разбираемо защо спира .
                              alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                              Comment

                              Working...
                              X