If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
много ми се иска да дойда , но за съжаление ще пропусна , на 12-ти юли имам разкарване до софия за един ден и евентуално за тогава може да се разбереме нещо
3.1 Ом-а ако отчетеме и грешка на уреда мисля че е добре
Може стига да е след 5 защото съм на работа
sigpic Alfa Romeo 156 1.9JTD '99 BMW 316 Compact '95
Развитието е че с тази кутия свири нереално хубаво
Лошото е че след като смених всички кабели, сложих кабелни обувки усилвателя пак гасне имам чуството че баса дърпа повече от колкото усилвателя може да даде защото гасне на силен и отсечен бас...
sigpic Alfa Romeo 156 1.9JTD '99 BMW 316 Compact '95
Изчетох темата и стигам до извода, че проблема е в динамото, а не в баса.Просто не може да захрани усилвателя и се разрежда акумулатора.Напрежението пада и той изключва.Позната история!
Замери и виж, като включиш усилвателя на макс, дали не спада напрежението на акумулатора под 13 волта!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Изчетох темата и стигам до извода, че проблема е в динамото, а не в баса.Просто не може да захрани усилвателя и се разрежда акумулатора.Напрежението пада и той изключва.Позната история!
Замери и виж, като включиш усилвателя на макс, дали не спада напрежението на акумулатора под 13 волта!
Не пада - когато падне колата придърпва на 3000 оборота.
Май просто усилвателя е слаб за баса
sigpic Alfa Romeo 156 1.9JTD '99 BMW 316 Compact '95
Comment