Известие

Collapse
No announcement yet.

Ъпгрейд от нормалното аудио към Bose 156 FaceLift

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
    написаното от digitalundgrd потвърждава това което си мислех

    head unit-а е еднакъв за всички
    но от него при Босе-то сигнала отива в багажника и от там до тонколоните

    иначе ако си мераклия мога да те снабдя с един суб и усливател за комби
    Явно само суб-а и усилвателя не са достатъчни...трябва си и жица....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      http://www.bose.co.uk/GB/en/automoti.../alfaromeo.jsp

      чек ит аут
      по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

      Comment


      • #18
        Колега, какво стана с буфера. Снощи ми пристигна и моя на Босе за 147. Има си усилвател към него и доста голям слот за кабел и освен това си има и отделен изход към говорителя. Хварли малко светлина върху монтажа, че довечера ще ходя да го закачат ако мога да улесня момчето, че май хич няма да е лесна.....
        Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Anarki Покажи съобщение
          Колега, какво стана с буфера. Снощи ми пристигна и моя на Босе за 147. Има си усилвател към него и доста голям слот за кабел и освен това си има и отделен изход към говорителя. Хварли малко светлина върху монтажа, че довечера ще ходя да го закачат ако мога да улесня момчето, че май хич няма да е лесна.....
          Аз засега съм спрял тотално по тая графа, защото търсих дали имам окабеляване за буфера в багажника и такова поне засега не съм намерил....тоест да се прекарват кабели наново трябва и става доста тегава работа...а с тоя фабричен буфер съвсем ще е кошмар свързването..да не говорим, че си имам и други разходи по колата
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Anarki Покажи съобщение
            Колега, какво стана с буфера. Снощи ми пристигна и моя на Босе за 147. Има си усилвател към него и доста голям слот за кабел и освен това си има и отделен изход към говорителя. Хварли малко светлина върху монтажа, че довечера ще ходя да го закачат ако мога да улесня момчето, че май хич няма да е лесна.....
            Нямаш ли кабела с въпросната букса?
            Ще му бъде много трудно на момчето да го направи без него.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Аз пробвах миналата седмица,понеже ми се търкаля едно Босе от 147,да сложа колконите в 159-ката.С малко напсване става,ама като ги пуснеш,нема такъв ташак-свирят мноооо по-гадно от мойте оригиналните/които свирят супер-ма си мислех че с Босе-то ще е по гот/.Впоследствие разбрах къде е ключа от палатката-просто колоните са само среди и високи,а мойте оригиналните са басови и отделно имам още колони със среди и високи.Някой ако му се занимава,аз имам Босе от 147-пълен комплект,даже ако сте мераклиии ще се заровя да извадя и кабела
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Вчера ходих при едно момче което ми слага аудиото. Кабел за усилвателя нямам, което маи ще се окаже най-големия проблем. Принципно в страницата на босе пишеше че в оригиналния вариант, от усилвателя се захранват колоните в купето (4х25) и 5 канал за буфера 100в. Та въпросния майстор ми каза че може да ми върже само буфера и да запои жичките директно за крачетата на буксата. В момнта цд-то ми е алпин и си захранва много по добре колоните в купето, от колкото ще може усилвателя. Проблема е следния, трябва ми схема на крачетата на усилвателя и ще стане. Другия вариант е да се търси кабела, но идея си нямам откаде......

                Ако някой има схема на усилвателя да праща. Аз още не съм търсил, че имам работа, но и това ще стане.
                Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                Comment


                • #23
                  http://www.scribd.com/doc/8991753/Bo...s-for-Alfa-147

                  Тук има инфо,дано помогне
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Сагата продължава, след половин ден ровене по всевъзможни сайтове успях да открия разпределението на пинчетата от някав форум на ауди. Оставих ги на майстора да ги предгледа и да каже какво може да се направи. Оказва се, че босе е като държана тайна, много ограничено инфо. Писах на БГ дистрибутора, от там казаха че немогат да ми помогнат. Писах през международния сайт, от там получавам през ден, потвърждение че ми е получено писмото ама отговор няма.....

                    пс: Ако имаш акоунт в тоя сайт, драпни пдфа и го качи тука, че пари искат...
                    Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Айде да доварша, буфера е вече в багажника, залепна си на мястото, свири доста добре . Не беше кой знае колко сложна манипулация. В общи линии в момента се използва само 5тия канал на усулвателя, като кабелите са директно запоени за съответните пинове. Трябваха два кабела да се пуснат през купето, един до акумолатора, и 2рия до ЦДто. Самия буфер си взима сигнал от задна лява колона което е минуса. Немога да го контролирам от ЦДто, когато си настроивам задните говорители, едновременно с това си настройвам и буфера. Звученето е добро, оказа се че колоните в колата са сменяни и са JBL , просто при монтажа кабелите са били опряни в магнита и затова пръщяха при по-силна музика , сега вече са наред!
                      Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        да ме извиняваш обаче, не си направил нищо
                        качи се в една кола в която свири истинско Босе за да знаеш какво трябва да постигнеш

                        Comment


                        • #27
                          Ти ще ме извиняваш, качвал сам се, музиката си много добре. Не си се качвал в мойта кола, така че няма как да знаеш
                          Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Сигнал за усилвател се взима от линеен изход (предусилвател) и никога от друго стъпало! Да не изгориш входа на усилвателя!

                            Вкарваш му прекалено голямо напрежение на входа, заедно с него и всички шумове от цд-то. Сигнала трябва да е от изхода на ЦД-то. Ако и самото ЦД е хубаво и има кросоувър или нискочестотен филтър те тогава ще усетиш истинската сила и качество на баса.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Предполагам, че си прав, обаче аз като неразбирам от жички немога да ти кажа точно как вързано. Имам доверие на майстора и музичката свири добре
                              Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
                              Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Колегата Владо(Dodo155) преди няколко дни завърши успешно BOSE трансплантацията, така че той е вашия човек
                                SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                                SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                                SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                                Comment

                                Working...
                                X