Известие

Collapse
No announcement yet.

Ъпгрейд от нормалното аудио към Bose 156 FaceLift

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Тая джаджа, не ти трябва.

    Сядай и чети, че изобщо не си наясно.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #47
      Оправих се . Босето вече свири . не е кой знае какво , но съм доволен. Трябваше да пусна една жичка от cd-то към снопа жици от босето около 60 см. Мерси ,emzo !

      Comment


      • #48
        Аз малко ви обърках с другия колега,но важното е , че си се оправил.
        Дали си в БОСЕ режим, се разбира по липсата на еквилайзер и баса и требъла не може да се вдигат повече от -5 и +5
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #49
          Изглежда не съм в босе режим , защото имам еквилайзер. И пак същата работа, увеличавам след 50 започва да пращи , криви..... Мисля си, че е от cd-то , защото е без мп3

          ---------- Post added at 02:41 ---------- Previous post was at 02:29 ----------

          Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
          Добре де тогава ей тая джаджа какво:http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO...-/370833976003 прави освен да променя от 4 на 2 ома ?Щото и аз смених всичко с босе само баса и усилвателя не съм сложил още но май ще има драми.
          Това ти трябва ако си с афтър маркет cd.

          Comment


          • #50
            Когато си в Босе режим, усилвателя намаля ниските автоматично, докато увеличаваш, за да няма кривене. Дали ги намаля, дали променя честотата не мога да кажа, нали твърдят, че имало ДСП. Както и да е.

            ЦД-то не се сменя.
            Просто трябва да направиш един мост (виж прикачения файл.)

            Понеже най-вероятно пинче в буксата липсва, най-лесния вариант е да отвориш ЦД-то и да направиш моста директно на платката.
            Attached Files
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
              Изглежда не съм в босе режим , защото имам еквилайзер. И пак същата работа, увеличавам след 50 започва да пращи , криви..... Мисля си, че е от cd-то , защото е без мп3

              ---------- Post added at 02:41 ---------- Previous post was at 02:29 ----------


              Това ти трябва ако си с афтър маркет cd.
              Аз съм с афтърмармет Alpine,за това питам.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от RangeUser Покажи съобщение
                Би трябвало да ти свърши работа
                Pinout-a е грешен. Много е близък, но е от някое Ауди.
                По-късно ще кача снимка с правилния пинаут.

                Днес ретрофитнах босе на 156 на колега от форума.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #53
                  Колеги,казвате че Босе-то на Либра е същото. Буфера си влиза ОК в SW? Освен 4те колони и буфера кои кабели трябва да пазаря ии колко пари излиза това удоволствие?
                  Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Няма такова нещо. За woofera от седан, не знам, може и да пасва, но колоните на либрата са различни !

                    Иначе усилвателя е един и същ.
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #55
                      И в крайна сметка 4 страници с глупости. Няма едно смислено мнение.
                      Има два pinout-a и те грешни!
                      Евала за смислената тема!
                      Mercedes S320 W220
                      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                        И в крайна сметка 4 страници с глупости. Няма едно смислено мнение.
                        Има два pinout-a и те грешни!
                        Евала за смислената тема!
                        Като напишеш на чичко гугъл "alfa romeo 156" и "Bose", едно от първите неща на които попадаш е това.

                        ....И там има следните 2 схемички:





                        P20 e радиото, P70 e Bose усилвателят.


                        Това не е ли достатъчно за да си свършиш работа, вместо да четеш 5 страници спам?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Схемите не са за Алфа,с колегата Emzo като слагахме на моята за 12 часа окабеляване и преокабеляване най-накрая налучкахме нещата.Но нека той да се изкаже като по разбиращ.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Да, аз се свързах с него. Чакам включване и ще го правя утре.
                            Mercedes S320 W220
                            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                            Comment


                            • #59
                              Според мен горните схеми са от 147 - ца. Но според описанието на Bose при 156 нещата по отношение на входове и изходи на Bose усилвателя, както и изходите на радиото са идентични.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                А може ли някой да обясни как се захваща буфера кумколата, че нещо гледам и не виждам с очите си
                                Mercedes S320 W220
                                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                                Comment

                                Working...
                                X