Известие

Collapse
No announcement yet.

Свързване на кабели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    хайде да речем на 50% - това дали има или не изходи зависи единственно от модела на цд- плеъра и годината на производство - на 156 съм монтирал усилвател с оригиналния плеър и точно с такъв преходник -това че в конкретната кола не може да стане - възможно е ., но преходника си е тоя - при поръчката му идват С1, С2 и С3, така че дали това на снимката е С1 или С3 няма много голямо значение ...
    alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

    Comment


    • #17

      Ok, стискаме си ръцете на 50 %.
      И стига сме спамили темата на колегата.

      Между другото това за буксата е добре да се знае, че идва с трите конектора. Сега, ако и кажете от къде, цена няма да имате. Да не се чудят други колеги, на които може да им потрябва.

      П.П.

      Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
      написано е вече
      Ok. Пропуснал съм го.
      Last edited by dobri_g; d.m.y г., 16:50.
      Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

      Comment


      • #18
        написано е вече
        alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

        Comment


        • #19
          Ето нещо за колегите, които имат окабелен конектор C1:
          Кабел ISO BLAUPUNKT 4RCA
          Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

          Comment


          • #20
            Аз реших да използвам един преобразовател на audison connection SLI 2



            След седмица-две ще пиша отзиви.
            Alfa Romeo 155 1.8TS
            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

            Comment


            • #21
              Радиото ми също няма изходи на C1. Усилвателя е боднат директно на високите, въпреки че не ми се искаше. Все пак подобрението в звука е осезаемо.

              За сега не съм се отказал от подобрения и пасивно търся радио с изход.
              sigpic 156SW 1.9JTD 16V

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                Радиото ми също няма изходи на C1. Усилвателя е боднат директно на високите, въпреки че не ми се искаше. Все пак подобрението в звука е осезаемо.
                Вземи си един преобразувател високо към ниско, аз съм доволен от този на audison, не съм го замервал колко волта дава към усилвателя все още. А и си има auto remote.
                Alfa Romeo 155 1.8TS
                Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                Comment


                • #23
                  Колеги, взех си един усилвател Blaupunkt и кабел за чинчовете от C1, обаче на схемата на моето сиди remote control е на C2.Кабела, който е оставен за RC се пада на пин 6, който се явява свободен.Въпроса ми е към кой пин от C2 трябва да свържа пин 6 от C1? Може би към пин 10, но не съм наясно и предпочитам да питам.
                  Attached Files
                  _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                  156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                    Въпроса ми е към кой пин от C2 трябва да свържа пин 6 от C1? Може би към пин 10, но не съм наясно и предпочитам да питам.
                    Към никой. Най-добре ползвай плюс от конектор А(този, който го водят за автоматична антена ) за включване на усилвателя.

                    П.П. С2 при теб да не за дистанционно от волана?
                    Last edited by dobri_g; d.m.y г., 17:20.
                    Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                    Comment


                    • #25
                      значи ли,че ако към входа за remote control на усилвателя закача 12V ще тръгне? и малко не ми стана ясно къде е това за което казваш на конектор А
                      Attached Files
                      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                        значи ли,че ако към входа за remote control на усилвателя закача 12V ще тръгне? и малко не ми стана ясно къде е това за което казваш на конектор А
                        Да, като подадеш 12V ще се включи усилвателя. При теб нямаш изход за автоматична антена на конектор А. Виж на конектор С2 10-ти пин кога има 12V, ako e след като пуснеш CD-то може да ползваш и него.
                        Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                        Comment


                        • #27
                          Както и предполагах, направих мост между пин 10 от конектор С2 и пин 6 на конектор С1 и тръгна.Проблема сега е, че на пин 10 има постоянни 12V и трябва да мисля някакво ключе да изключвам усилвателя.
                          _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                          156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                            Както и предполагах, направих мост между пин 10 от конектор С2 и пин 6 на конектор С1 и тръгна.Проблема сега е, че на пин 10 има постоянни 12V и трябва да мисля някакво ключе да изключвам усилвателя.
                            Няма смисъл да правиш мост между пиновете, направо свързваш пин 10 към усилвателя(на пин 6 така или иначе нямаш нищо). Напрежението на 10 постоянно ли е или само когато колата е на контакт, ако е само на контакт можеш да го оставиш и без ключе.
                            Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                            Comment


                            • #29
                              Направих мост между 10 и 6 пин за да не преправям буксата на преходника за чинчовете, защото там кабел за remote control беше оставен на пин 6,сега от пин 6 направо отива в усилвателя. Напрежението е постоянно на пин 10, може би защото като връзвах сидито му пуснах два постоянни плюса за да може да работи и без контакт.
                              _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                              156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                                Направих мост между 10 и 6 пин за да не преправям буксата на преходника за чинчовете, защото там кабел за remote control беше оставен на пин 6,сега от пин 6 направо отива в усилвателя. Напрежението е постоянно на пин 10, може би защото като връзвах сидито му пуснах два постоянни плюса за да може да работи и без контакт.
                                Това напрежение не прекъсва ли, когато е изключено CD-то?
                                Ако не ще трябва да го свържеш през ключе и да гледаш да не го забравиш включен.
                                Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

                                Comment

                                Working...
                                X