хайде да речем на 50% - това дали има или не изходи зависи единственно от модела на цд- плеъра и годината на производство - на 156 съм монтирал усилвател с оригиналния плеър и точно с такъв преходник -това че в конкретната кола не може да стане - възможно е ., но преходника си е тоя - при поръчката му идват С1, С2 и С3, така че дали това на снимката е С1 или С3 няма много голямо значение ...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Свързване на кабели
Collapse
X
-
Ok, стискаме си ръцете на 50 %.
И стига сме спамили темата на колегата.
Между другото това за буксата е добре да се знае, че идва с трите конектора. Сега, ако и кажете от къде, цена няма да имате. Да не се чудят други колеги, на които може да им потрябва.
П.П.
Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщениенаписано е вечеLast edited by dobri_g; d.m.y г., 16:50.Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Ето нещо за колегите, които имат окабелен конектор C1:
Кабел ISO BLAUPUNKT 4RCALancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Радиото ми също няма изходи на C1. Усилвателя е боднат директно на високите, въпреки че не ми се искаше. Все пак подобрението в звука е осезаемо.
За сега не съм се отказал от подобрения и пасивно търся радио с изход.sigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщениеРадиото ми също няма изходи на C1. Усилвателя е боднат директно на високите, въпреки че не ми се искаше. Все пак подобрението в звука е осезаемо.Alfa Romeo 155 1.8TS
Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet
Comment
-
Колеги, взех си един усилвател Blaupunkt и кабел за чинчовете от C1, обаче на схемата на моето сиди remote control е на C2.Кабела, който е оставен за RC се пада на пин 6, който се явява свободен.Въпроса ми е към кой пин от C2 трябва да свържа пин 6 от C1? Може би към пин 10, но не съм наясно и предпочитам да питам._156_2,4_JTD_136hp_-EX
156 FL 1,9 JTD 115hp "05
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеВъпроса ми е към кой пин от C2 трябва да свържа пин 6 от C1? Може би към пин 10, но не съм наясно и предпочитам да питам.
П.П. С2 при теб да не за дистанционно от волана?Last edited by dobri_g; d.m.y г., 17:20.Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениезначи ли,че ако към входа за remote control на усилвателя закача 12V ще тръгне? и малко не ми стана ясно къде е това за което казваш на конектор АLancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеКакто и предполагах, направих мост между пин 10 от конектор С2 и пин 6 на конектор С1 и тръгна.Проблема сега е, че на пин 10 има постоянни 12V и трябва да мисля някакво ключе да изключвам усилвателя.Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
-
Направих мост между 10 и 6 пин за да не преправям буксата на преходника за чинчовете, защото там кабел за remote control беше оставен на пин 6,сега от пин 6 направо отива в усилвателя. Напрежението е постоянно на пин 10, може би защото като връзвах сидито му пуснах два постоянни плюса за да може да работи и без контакт._156_2,4_JTD_136hp_-EX
156 FL 1,9 JTD 115hp "05
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеНаправих мост между 10 и 6 пин за да не преправям буксата на преходника за чинчовете, защото там кабел за remote control беше оставен на пин 6,сега от пин 6 направо отива в усилвателя. Напрежението е постоянно на пин 10, може би защото като връзвах сидито му пуснах два постоянни плюса за да може да работи и без контакт.
Ако не ще трябва да го свържеш през ключе и да гледаш да не го забравиш включен.Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX
Comment
Comment