Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166 - задни тонколони?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Намерих усилвателя и буксите към него. Проблема е че не са целите кабели а само буксите и ще се налага да си правя кабелите. За бялата букса разбрах, че е захранването и изводите към колоните. С нея мисля че ще се оправя по схемата. Проблема ми е относно черната букса. От страната на усилвателя я виждам как изглежда и по схемата виждам, че реално само 3 пина от нея се връзват към ICS-a. Въпросът е как изглежда буксата от страната на ICS и наистина ли само 3 пина от тази букса се ползват? Намерили ли сте добро място на усилвателя в района на ICS-a за да не се пускат кабели към всички колони а само към 2-та буфера в кората?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
      Намерих усилвателя и буксите към него. Проблема е че не са целите кабели а само буксите и ще се налага да си правя кабелите. За бялата букса разбрах, че е захранването и изводите към колоните. С нея мисля че ще се оправя по схемата. Проблема ми е относно черната букса. От страната на усилвателя я виждам как изглежда и по схемата виждам, че реално само 3 пина от нея се връзват към ICS-a. Въпросът е как изглежда буксата от страната на ICS и наистина ли само 3 пина от тази букса се ползват? Намерили ли сте добро място на усилвателя в района на ICS-a за да не се пускат кабели към всички колони а само към 2-та буфера в кората?
      Относно връзките на черната букса на усилвателя направи следното:

      - откъм усилвателя обедини пинове 4 и 5 и ги свържи към ширмовката на екраниран кабел. Откъм ICS - а тази ширмовка свържи към пин 3 на най-горната букса (разноцветната съставна букса).

      - откъм усилвателя пинове 12 и 13 свържи към активните жила на гореспоменатия екраниран кабел а откъм ICS - а ги вържи към пинове 5 и 4 също на най-горната букса (това са аналоговите изходи R - L на ICS-а)

      - откъм усилвателя пин 7 трябва да свържеш към пин 6 на същата букса (най-горната) - това е управлението на захранването на усилвателя (remote)

      - откъм усилвателя ширмовката на друг ширмован кабел свържи към пин 1 а откъм ICS - а към пин 6 от 25 пиновата зелена букса. Активния проводник на въпросния ширмован кабел свържи откъм усилвателя към пин 17 и откъм ICS - а към пин 14 на същата букса (25 пиновата - зелена) - Това е комуникационния канал между ICS - а и усилвателя.

      - откъм усилвателя пин 16 свържи към пин 24 на черната 25 пинова букса на ICS - а (тази под зелената).


      Според мен доброто място за усилвателя е зад пластмасовата кора пред пасажерските крака. Кабелите за колоните от вратите точно стигат като дължини, като се откачат от ICS - а и се прехвърлят към усилвателя.

      Трябва естествено да се прекарат кабели до задната кора (общо около 5 м кабел тъкмо стигат).
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:14.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment

      Working...
      X