Намерих усилвателя и буксите към него. Проблема е че не са целите кабели а само буксите и ще се налага да си правя кабелите. За бялата букса разбрах, че е захранването и изводите към колоните. С нея мисля че ще се оправя по схемата. Проблема ми е относно черната букса. От страната на усилвателя я виждам как изглежда и по схемата виждам, че реално само 3 пина от нея се връзват към ICS-a. Въпросът е как изглежда буксата от страната на ICS и наистина ли само 3 пина от тази букса се ползват? Намерили ли сте добро място на усилвателя в района на ICS-a за да не се пускат кабели към всички колони а само към 2-та буфера в кората?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 166 - задни тонколони?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщениеНамерих усилвателя и буксите към него. Проблема е че не са целите кабели а само буксите и ще се налага да си правя кабелите. За бялата букса разбрах, че е захранването и изводите към колоните. С нея мисля че ще се оправя по схемата. Проблема ми е относно черната букса. От страната на усилвателя я виждам как изглежда и по схемата виждам, че реално само 3 пина от нея се връзват към ICS-a. Въпросът е как изглежда буксата от страната на ICS и наистина ли само 3 пина от тази букса се ползват? Намерили ли сте добро място на усилвателя в района на ICS-a за да не се пускат кабели към всички колони а само към 2-та буфера в кората?
- откъм усилвателя обедини пинове 4 и 5 и ги свържи към ширмовката на екраниран кабел. Откъм ICS - а тази ширмовка свържи към пин 3 на най-горната букса (разноцветната съставна букса).
- откъм усилвателя пинове 12 и 13 свържи към активните жила на гореспоменатия екраниран кабел а откъм ICS - а ги вържи към пинове 5 и 4 също на най-горната букса (това са аналоговите изходи R - L на ICS-а)
- откъм усилвателя пин 7 трябва да свържеш към пин 6 на същата букса (най-горната) - това е управлението на захранването на усилвателя (remote)
- откъм усилвателя ширмовката на друг ширмован кабел свържи към пин 1 а откъм ICS - а към пин 6 от 25 пиновата зелена букса. Активния проводник на въпросния ширмован кабел свържи откъм усилвателя към пин 17 и откъм ICS - а към пин 14 на същата букса (25 пиновата - зелена) - Това е комуникационния канал между ICS - а и усилвателя.
- откъм усилвателя пин 16 свържи към пин 24 на черната 25 пинова букса на ICS - а (тази под зелената).
Според мен доброто място за усилвателя е зад пластмасовата кора пред пасажерските крака. Кабелите за колоните от вратите точно стигат като дължини, като се откачат от ICS - а и се прехвърлят към усилвателя.
Трябва естествено да се прекарат кабели до задната кора (общо около 5 м кабел тъкмо стигат).Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:14.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment