Той разбира,но съм сигурен,че няма ел. схема на колата и не му се занимава(ако въобще проблема е електрически).
Р12 е стария вид фреон,който вече бил забранен(замърсявал околната среда).Заменен е с Р134.С Р12 работят старите системи(преди 93-4-5г. не знам точно коя).В твойта трябва да сипят Р134.
Маслото се сипва в компресора.Отгоре трябва да има пробка.Не можеш да го провериш.Сипват се към 200мл. директно в компресора и то е само за него.Отделно заедно с фреона се вкарва друго масло със зелен оцветител беше при мен за да се провери с УВ лампа дали не изпуска от някъде системата.Ако ти напълни системата само с фреон от какво ще се маже компресора?
Щом ти е била празна с-мата значи има някакъв проблем.По-добре я закарай на свестен майстор(ако намериш такъв кажи) да ти я направят като хората,а не след половин година пак да е празна.
П.П. Защо не пробваш така както ти казах с директния + щом имаш някакъв фреон в с-мата докато не вдигне налягането и после да махмеш + да видиш дали ще остане зацепен?
Р12 е стария вид фреон,който вече бил забранен(замърсявал околната среда).Заменен е с Р134.С Р12 работят старите системи(преди 93-4-5г. не знам точно коя).В твойта трябва да сипят Р134.
Маслото се сипва в компресора.Отгоре трябва да има пробка.Не можеш да го провериш.Сипват се към 200мл. директно в компресора и то е само за него.Отделно заедно с фреона се вкарва друго масло със зелен оцветител беше при мен за да се провери с УВ лампа дали не изпуска от някъде системата.Ако ти напълни системата само с фреон от какво ще се маже компресора?
Щом ти е била празна с-мата значи има някакъв проблем.По-добре я закарай на свестен майстор(ако намериш такъв кажи) да ти я направят като хората,а не след половин година пак да е празна.

П.П. Защо не пробваш така както ти казах с директния + щом имаш някакъв фреон в с-мата докато не вдигне налягането и после да махмеш + да видиш дали ще остане зацепен?
Comment