Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Той разбира,но съм сигурен,че няма ел. схема на колата и не му се занимава(ако въобще проблема е електрически).

    Р12 е стария вид фреон,който вече бил забранен(замърсявал околната среда).Заменен е с Р134.С Р12 работят старите системи(преди 93-4-5г. не знам точно коя).В твойта трябва да сипят Р134.
    Маслото се сипва в компресора.Отгоре трябва да има пробка.Не можеш да го провериш.Сипват се към 200мл. директно в компресора и то е само за него.Отделно заедно с фреона се вкарва друго масло със зелен оцветител беше при мен за да се провери с УВ лампа дали не изпуска от някъде системата.Ако ти напълни системата само с фреон от какво ще се маже компресора?

    Щом ти е била празна с-мата значи има някакъв проблем.По-добре я закарай на свестен майстор(ако намериш такъв кажи) да ти я направят като хората,а не след половин година пак да е празна.

    П.П. Защо не пробваш така както ти казах с директния + щом имаш някакъв фреон в с-мата докато не вдигне налягането и после да махмеш + да видиш дали ще остане зацепен?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      и такааа,днес открих(ме)повредата.след като пуснах + към компресора и алфата стана хладилник,майстора забеляза,че фреона изчезва-проблем(на пръв поглед-голям)и докато мислим как да прихванем мястото на теча се заслушах,и след кратко поливане с разредено веро видях ме,че маркуча на ниското налягане(ама ги разбирам вече а )се е протрил в ръба на радиатора.сега понеже тоз маркуч преминава от и в метална тръба с някъкъв акумулатор,варианта е да срежем металната тръба и да сложим някъкяв брониран(специален)"маркуч".аз смятах да отрежа маркуча и да го съиденя с медна тръбичка,но маистора каза че трябва да го викам всеки месец да го дозарежда.
      п.п. нека тези с 166 да огледат дали и на тях не им се протрива маркуча в радиатора!
      ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

      Comment


      • #18
        защо му казваш Майстор сигурно не му знаеш името

        Comment


        • #19
          наистина не му знам името,но човека бил голям спец по корабните климатични инсталации.моята кола му е първата.и един въпрос:
          сакво масло да сложа в компресора и колко грама?
          ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от митко
            наистина не му знам името,но човека бил голям спец по корабните климатични инсталации.моята кола му е първата.и един въпрос:
            сакво масло да сложа в компресора и колко грама?
            Всеки един корабен механик с повечко стаж би трябвало да е спец по корабните климатични уредби За Бургас знам, че читави майстори на климатици нямало Знам също един колега корабен механик, който е наистина добър специалист и негови приятели го навиват да се захване с авто-климатици, но без необходимата техника си с вързани ръце.

            П.С. Къде смяташ да го наливаш това масло БТВ То не е като на двигателя да отвиеш капачката и да сипеш
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              отгоре на компресора има пробка и отдолу също.купувам масло за р134,развивам долната пробка и т.н.
              ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

              Comment


              • #22
                Компресора има пробка само отгоре трябва да го демонтираш за да го източиш но маслото което е там е само половината от това в системата има и в радиатора и в ресивърисушителя. Като цяло за тази цел се използва R-11 но го няма за съжаление.

                Comment

                Working...
                X