Известие

Collapse
No announcement yet.

климатик-перки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • климатик-перки

    Здравейте. Имам въпрос: Включват ли се веднага перките на радиатора при включване на климатика и коя от двете или двете? с boxer на 1.3 съм Дайте някакво пояснение в работата на климатик-пеки-1 ва-2 ра скорост

  • #2
    има тема в 145-146 потърси там е обяаснено. ползваи търсачката. наистина се включват 2-те перки.успех
    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

    Comment


    • #3
      Включват се и двете в началото на бавна степен и след около 15-20 сек.на бърза -тва е един от показателите че и двете степени на перките работят-ако не стане така значи имаш проблем със перките
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        след четене и наблюдение мисля че трябва да се пускат верно и двете при включване на климатика на 1-ва степен обаче при мен мисля че фреона е малко и компресора при старт вкл. и изкл през 3-4 сек. и може би чак като вдигне налягане след около 2 мин. в системата почва да работи нормално и перките се влючват но не постоянно

        Comment


        • #5
          щом включва и изключва може и да е пред блокиране компресора-моя беше така и накрая блокира но щом казваш че перките не работят постоянно ги провери може да имат проблем
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            От днес вече имам работещ климатик и се оказа,че перката ми не се включва при пускането му в резултат на което след работа около 1 минута вдигна налягане 25 атмосфери,а кожата ми остана по радиатора.Много се напича за нула време и майстора каза,че ако не се пуска перката веднага ще се отвори клапана на компресора при 30 атмосфери и ще изхвърли фреона.Ако не се включва веднага става лошо,така че ги оправяй по-скоро
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Виж тук
              http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=11872
              146 1.6 Boxer '96

              Comment


              • #8
                ееееееее това беше

                http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Ma ... tioner.PDF
                смениха ми едно уплътнение между кондензатора и входящата тръба, фреон 700гр. и стана яко студ всичко срещу 50 лв. Перките не се въртяха поради малкото фреон 140гр.беше и се изключваха от minimum and maximum pressure switch (trinaty) - Q20

                Comment


                • #9
                  ееиии... някои от Варна ако каже къде мога и аз да паравя същата газария и на моита кола.. ще е СУПЕР!
                  Духа.. ама едно такова анемично... тряяя го чакам 10-15 мин та да почне поне да се усеща студена струя... а чак след 20-30 мин вътре почва да става Ладно..
                  Перките си включват няколко секунди след като боцна копчето (до минута ) и си бачкат нон стоп
                  а и ми е направило впечатление че като я държа в обороти хуфа по ладно (на празни обороти ми се струва че не е толкова студена струята)
                  http://luchi.bg/ Парапети

                  Comment


                  • #10
                    Да не отварям нова тема имам чувството, че когата корам колата с включен климатик загрява по-бавно, но си мисля, че това е нормално, ама експертите да се изкажат.
                    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                    Opel Astra J GTC

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от georgyg
                      Да не отварям нова тема имам чувството, че когата корам колата с включен климатик загрява по-бавно, но си мисля, че това е нормално, ама експертите да се изкажат.
                      Малко странно, няма логика да е така Да не ти е скапан термостата и от там като работят и двете перки, заради включеня климатик да ти загрява по-бавно!? Иначе как си с температурата, като си на дълъг път поддържа ли си нормална температура. Моя като беше скапам падаше температурата, когато карам извънградско с по-висока скорост.
                      146 1.6 Boxer '96

                      Comment


                      • #12
                        Твин спарка има само една перка като знам, а и термостата ми е наред държи си 80 градуса нормално. Просто по бавно загрява от 80 нагоре в градско каране, а може и нещо да си въобразявам.
                        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                        Opel Astra J GTC

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от georgyg
                          Твин спарка има само една перка като знам, а и термостата ми е наред държи си 80 градуса нормално. Просто по бавно загрява от 80 нагоре в градско каране, а може и нещо да си въобразявам.
                          Може би! просто предполагам
                          146 1.6 Boxer '96

                          Comment

                          Working...
                          X