Известие

Collapse
No announcement yet.

прегряване на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • прегряване на двигателя

    когато двигателя прегрява е необходимо да се направи следното:
    1.проверете имате ли пробка за обевъздушаване на системата.при поставено разширително казанче над радиатора мисля,че това нее необходимо.
    2.при загрял двигател проверете температурата на радиатора.ако той е студен това означава,че термостата не отваря и той се сменя.
    3.ако радиатора е също топъл тогава повредата може да се очаква,че е в електрическата част на вентилаторите.проверката включва проверка на термостатите,те трябва да са включили,проверка на релетата на вентилаторите,проверка изправността на двигателите на вентилаторите.но най напред проверете предпазителите дали са изправни.
    имам алфа146,колата е на 100хиляди и имах проблем с термостата.по-вероятно е той да остане отворен при повреда и колата да не загрява,отколкото да остане затворен.интересувам се за двигателното масло,какво е най-доброто за боксеровия двигател.иначе западна кола карам за първи път,но стехника съм се занимавал много.питам за маслото защото спада нивото,а прочетох,че има марки масла,които поддържат ниво през целия преход.ако знаете нещо по този въпрос или ако имате въпроси към мен моля пишете ми.благодаря.

  • #2
    Re: прегряване на двигателя

    Първоначално публикувано от ivan chapanov
    2.при загрял двигател проверете температурата на радиатора.ако той е студен това означава,че термостата не отваря и той се сменя.
    Аз викам, че ако двигателя е топъл,а радиатора е студен, проблема е във водната помпа!
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
    Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
    Alfa Romeo 90 2.0 '87
    sigpic

    Comment


    • #3
      Абе възможно е колега , ако е блокирал термостата в затворено положение ще бъде така както го описва момчето.
      Ама нали се сещаш колко време ще изкараш със затворен термостат?
      Мноооого малко. Ти дефакто няма да имаш никакво охлаждане на двигателя освен малкият кръг, и е капут.
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #4
        Ми, на мен като ми загряваше 155, първото нещо което смених беше термостата. Верно беше блокирал, но отворен. След смяната пак си загряваше двигателя, а радиатора си беше студен. Оказа се, че перката на водната помпа е пластмасова (или нещо от сорта) и ремъка си върти отвън, а вътре нищо не мърда. Смених си водната помпа и колата спря да загрява над 110 градуса.
        Та, за това казвам че е много вероятно да е помпата - от опит.
        Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
        Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
        Alfa Romeo 90 2.0 '87
        sigpic

        Comment


        • #5
          Re: прегряване на двигателя

          Първоначално публикувано от ivan chapanov
          когато двигателя прегрява е необходимо да се направи следното:
          а пък аз все си мисля, че щом е прегрял отива на отваряне на двигателя.
          sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #6
            Re: прегряване на двигателя

            Първоначално публикувано от lan
            Първоначално публикувано от ivan chapanov
            когато двигателя прегрява е необходимо да се направи следното:
            а пък аз все си мисля, че щом е прегрял отива на отваряне на двигателя.
            Айде айде един двигател, ако не се прегрее на повече от 130 градуса нищо му няма споко

            == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            Comment


            • #7
              прегря до 130

              дали някои има няква идея,начи преди време аз си прегрях колата до 130 градуса щото водна помпа ми беше за смяна,светна ми лампата за температурата и веднага я изгасих,после като изтина си смених водната помпа а разлика в поведението на колата нямаше това стана преди 3 месеца някои може ли да ми каже как да позная дали сам увредил гарнитурата на главата?моля помогнете
              ALFA ROMEO 155 1.8 TWIN SPARK 16V

              Comment


              • #8
                Ако имаше проблем за 3 месеца се щеше да си покаже.
                П.П. Ти не питаше ли и преди време за такова прегряване . Не се шашкай , карай си колата с кеф.
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment


                • #9
                  Re: прегря до 130

                  Първоначално публикувано от active_active
                  дали някои има няква идея,начи преди време аз си прегрях колата до 130 градуса щото водна помпа ми беше за смяна,светна ми лампата за температурата и веднага я изгасих,после като изтина си смених водната помпа а разлика в поведението на колата нямаше това стана преди 3 месеца някои може ли да ми каже как да позная дали сам увредил гарнитурата на главата?моля помогнете
                  Мислиш ли, че нямаше да забележиш за 3 месеца, ако си направил некоя поразия?! А и да беше, мисля че малко рано си се сетил...
                  (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                  Comment


                  • #10
                    Re: прегряване на двигателя

                    Първоначално публикувано от Слав
                    ...Айде айде един двигател, ако не се прегрее на повече от 130 градуса нищо му няма споко
                    Ами пробвай да покараш 20-ина минути на 120 градуса тогава
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Re: прегряване на двигателя

                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Първоначално публикувано от Слав
                      ...Айде айде един двигател, ако не се прегрее на повече от 130 градуса нищо му няма споко
                      Ами пробвай да покараш 20-ина минути на 120 градуса тогава
                      Че, аз лятото редовно си карам на 115 - 120 градуса, пък още нищо и няма на колата....
                      Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
                      Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
                      Alfa Romeo 90 2.0 '87
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        При прегряването не е задължително да духне гарнитурата, но в последствие има вероятност да се увеличи разхода на масло ( Мим да ви обясни как става ). Аз имах много странен и озадачаващ проблем със загряването на 90-та. Колата с изваден елемент на термостата, изрядна ел. инсталация за пускане на вентилатора и читава водна помпа имаше склонност да прегрява, особено при бавно (!) шофиране. Включваше перка, но всякаш късно. Проблема се оказа в запушен радиатор, който установих с измерване на температурата му в различните му части.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          мерси

                          мерси
                          ALFA ROMEO 155 1.8 TWIN SPARK 16V

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Venci
                            При прегряването не е задължително да духне гарнитурата, но в последствие има вероятност да се увеличи разхода на масло ( Мим да ви обясни как става ). .....
                            ...защо се увеличава колега?? просто ми стана интересно, ако ти се споделя..
                            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                            Comment


                            • #15
                              ъъъ кво беше... издухани гумички на клапаните
                              и яде милилитър на километър
                              ама Венци още не го е отворил, та не се знае какво точно съм издухала всъщност
                              Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                              AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                              Comment

                              Working...
                              X