Известие

Collapse
No announcement yet.

прегряване на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mim
    ...... не се знае какво точно съм издухала всъщност
    хахаххахахааа недей така, че се задавих от смях
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #17
      зависи за какво си мислиш
      ама да не офтопик
      Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
      AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

      Comment


      • #18
        При прегряването има вероятност да се "отвърнат" сегментите. Гумичките на клапаните също могат да станат на кокал.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Venci
          При прегряването има вероятност да се "отвърнат" сегментите. Гумичките на клапаните също могат да станат на кокал.
          Ми това лято като ми изгоря в един ден Резостата (реостата?) и релето в един ден и са много кратко колата дигна до 110 ли, че и отгоре.... аз го видях на секундата и загасих оставих по инерция малко да се охлади....... смених ги веднага и досега съм 6-7000 км и не съм забелязал проблем нещо специфично?!?!?!
          Истина е, че от както съм с Мотул 6100 15-50 ми го харчи, но аз съм от преди това с него и пак си го харчеше......А Селенията ГОЛД колкото и да е странно почти не го харчеше.......
          Сега като сменя маслото скоро ще видя дали го пипа и новото....
          После може да анализирам...

          Ти Венци какво мислиш???
          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

          Comment


          • #20
            Не е задължително, като прегрее колата след това да почне да харчи масло. От друга страна тези 110 градуса не са чак толкова висока температура. Тогава лампата светна ли ти? Аз лично Фиата съм го прегрявал няколко пъти заради тъпия радиатор, който протече и заради някои други тъпотии. И честно казано при нормално човешко каране не харчи масло, а е с едно гадно ЕЛФ, което беше голяма грешка.
            Искам нещо друго да споделя. Не е хубаво като прегрее двигателя да се гаси или да му се налива студена вода. Когато се усъмните, че колата е на път да загрее повече първото нещо е да пуснете парното да духа топло на макс.
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #21
              Ми светна за 10 секунди и сама си угасна...
              Аз направих следното.....пуснах по инерция (имаше към към 100 метра), в същото време пуснах Парното на Макс, пробвах и климата за да пусне форсирано перката.....и спираики загасих, оставяйки парното да си работи..... но то междувременно лампата угасна и темп. много бавно от над 110 почна да пада
              Вода не съм доливал студена...тва знам че е безумно....
              Ама и колата нито изби пара нито нищо....... нямаше загуба на течност....
              Никви други симптоми после не е имало......

              Скъпо ли е отварянето да се провери дали е имало последствия и да се сменят гумички там??? а сегментите как вървят???

              Аз съм минал доста километри и от тогава дори няма грижи да чукна на дърво дори по 42-43 град жеги...... просто късмет тогава...
              Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от proper
                ...Скъпо ли е отварянето да се провери дали е имало последствия и да се сменят гумички там??? а сегментите как вървят??...
                Безсмислено е отварянето без да имаш сериозни основания Карай си там, давай газ, пък то като дойде времето, само ше се обади ....опазил та Господ де
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Първоначално публикувано от proper
                  ...Скъпо ли е отварянето да се провери дали е имало последствия и да се сменят гумички там??? а сегментите как вървят??...
                  Безсмислено е отварянето без да имаш сериозни основания Карай си там, давай газ, пък то като дойде времето, само ше се обади ....опазил та Господ де
                  Еми да питам аз да се намирамна приказка шегувам се....
                  Просто се замислих като видях темата иначе то беше ехееее отдавна вече и сумати хиляди километри съм минал от тогава...

                  Мерси се пак
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от proper
                    Еми да питам аз да се намирам на приказка шегувам се....
                    Ми притесних се за тебе, щото нали си уж от малкото, дето не си е виждал твинспакра отвътре
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Първоначално публикувано от proper
                      Еми да питам аз да се намирам на приказка шегувам се....
                      Ми притесних се за тебе, щото нали си уж от малкото, дето не си е виждал твинспакра отвътре
                      чукам на дърво, кръстосвам пръсти......сичко дето помага
                      не ща и да го виждам отвътре...така си ми харесва много
                      уф недай си боже!
                      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                      Comment


                      • #26
                        proper, не си го и помисляй да го отваряш тоя мотор. Сам казваш било е много отдавна. Споделяш и, че нямаш никакви проблеми след това. Би било мазохизъм в по-визсша форма и от моята да си отвориш мотора ей така . Дано не ти се налага никога това упражнение.
                        Сега се сещам да споделя с вас, че докато карах 90-та със запушен радиатор и не знаех още защо ми загрява колата, бях си сложил едно копче за принудително управление на релето на перката. Така карах доста дълго време. След като си реших проблема със загряването, реших да си го оставя ей така, за да имам още един вариянт за "спасение на гарнитурите".
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #27
                          Re: прегряване на двигателя

                          Първоначално публикувано от lan
                          Първоначално публикувано от ivan chapanov
                          когато двигателя прегрява е необходимо да се направи следното:
                          Спираш встрани (щот стигна 130 и хвърли водата) без да гасиш двигателя режеш кабелите на перката и директно на акумулатора (не се включи га трябваше) и наливаш (тя кипи) мин.вода щото си посредата на шипка и нема друго у багажника освен мин.вода.И така докато се охлади.После я карах още 3 години без проблеми че даже я продадох така.(Старата кожа беше Жулиета 1.8 1983 120 к.с. и вървеше на умиране)
                          ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                          Comment

                          Working...
                          X