Известие

Collapse
No announcement yet.

Intercooler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми на вас двамата - зиморничавите, ако ви се струва прекалено хладен въздуха, си го подгрявайте бе!
    За останалите има наУчни методи за изчисление на ефективността на междинните охладители и те незнайно защо клонят към по-ниската температура на въздуха
    Нека все пак не забравяме, че има известни разлики както в принципа на пълнене на дизелов и бензинов двигател, така и в някой от параметрите...като температурите на горене, газове и т.н.
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      [/quote]

      Абе човек, ти явно изобщо не си наясно. Кви детонации при дизел, кви пет лева? При дизела, ако няма детонации, двигателя просто няма да запали, камо ли да работи.

      Дизела работи с детонационно горене (няма запалителна свещ), детонациите са опасни и вредни при бензиновите двигатели.

      Детонациите нямат нищо общо с тромавостта, за която говорим (в случая по-голяма турбо-дупка), тя се получава от големия мъртъв обем на интеркулера, който първо трябва да се "напомпа" с въздух от турбокомпресора, преди надналягането да стигне до цилиндрите.[/quote]


      Верно бе,говорим за дизел все пак ......та,мерси за коментарите,разбрах как стоят нещата,значи вече ще се разчита на преценка спрямо обема на турбината!Ще ви съобщя за какъв самолет става въпрос после
      Alfa 156....2,4 JTD!

      Comment


      • #18
        Ей , Търтея все гледа да извърти нещата. Мани тия танкове.
        За охладители се говореше тук. Аз не съм в час с тия работи и за това чета и се уча . Ама гледам само trustworthy се обосновава в мнението си. Я дай някоя схема на двигателя на Т 34, да го видим тоя комонрейл !( доколкото знам разработката на тоя двигател е немска)(или пък немците използваха тоя двигател за техни разработки- не знам)
        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

        Comment


        • #19
          Да зема да цепна тея постове в отделна тема за мощта на руската инженерна мисъл ли, кво ли...

          Кажете на човека къв кулер да тури и как да накара помпата да фърга повече нафта! Ако не се лъжа, тея помпи са с механично управление, та освен с болтче да се регулира порцията гориво....
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            цепи я
            иначе му трябва ключе 10 и малко късмет
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              Цепнах. дайте по темата вече
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                най напред ще ви питам ,турбопътищата на тоя дизел къси ли са,тоест ,турбото се намира в непосредствена близост до смукателните тръби и ги съединява един къс маркуч

                ако е така ,като монтирате турбо пътищата и интеркулера ще се получи огромен лаг докато напълни пътищата и кулера,турбото не е изчислено за дълги пътища и кулер
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment

                Working...
                X