Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко е живота на бензиновия мотор на Алфа 2.0 Туин Спарк???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nickalas
    Аз съм просто файтонджия - качвам се на колата и карам, гледам да се грижа за колата, смяна на ремъци, масла и филтри на време. И като чета из форума, че бензиновите мотори на Т.С. 16 клапана бил не много надежден това не ми хареса, особено че 2.0. Т.С. не бил толкова надежден. Чета тука някакви биелни лагери били проблемни и все едно че сменяме чистачките всяка пролет, едва ли не били толкова лесно дефектирали. Каква е причината да се разбият тези лагери?
    Абе ти ще четеш ли, ще пишеш ли или ще си караш Алфата? (шегичка)
    Нема се пуашиш! Бензиновите мотори на Алфа са си доста здрави, предвидени са яко юркане! Това да не ти е еднолитрова корсичка ( да ме прощават собствениците). Имах удоволствието да видя тест на 147, където компа беше запаметил 75 включвания на оборот-ограничителя за пробег от 17000 км. Твин Спарк. Тези мотори за да се строшат, някой трябва да го направи нарочно, насила. Аз като чета тук, едва ли има някой, който да не си сменя маслото на определените км, и то все качествени масла. Двг трябва да е наистина на много хил. км за да се случи това. Толкоз лесно биелни лагери не изтракват! И при това това е предходено от симптоми, шумове, чукане, яко чукане ...

    Comment


    • #17
      До колкото разбрах моторите им са здрави ако човек се гриже нормално със смяната на маслото. И да не се юрка много на МАКС.
      Аз си сменям маслото винаги на 10000 км и то винаги Селения.
      Има ли някой колега който е слагал и някоя добавка към маслото за да я поглези още повече работата на двигателя или е излишно с тези добавки?
      Между другото аз не обичам да карам в червената зона, жал ми е. Нормално се движа в границите от 3000 до 5000 оборота.
      Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
      Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
      Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

      Comment


      • #18
        Споко бе колега, с такъв стил на каране и със редовна смяна на маслата, тоя ДВГ, ще живее мноооого дълго, но не вярвам че ще я караш колата толкова колкото е живота на мотора....просто съм убеден че след 1-2 години вече ще се оглеждаш за нова Алфа
        Добавки за масло не са необходими, ако ДВГ-то е нормално!
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Neokill
          Защо всички си мислят че щом колата е вкарана отвън 100% трябва да е на пет милиона километра. От моите познати които са из Европа (повечето не са българи) една част не минават и 20 000км годишно. С пренаселването на големите градове всекидневният достъп на автомобили става все по труден. Значи човека става тръгва за работа но пътува до най-удобната станция на метрото или на някакъв друг градски транспорт. Това по техните думи им излиза в пъти по ефтино и доста по удобно отколкото да се врат в задръствания, да търсят паркинг или да си плащат абонамент. Пример познати близо до Мюнхен имат Тойота Корола от тия като ванове май Версо бяха. За 2 години имат 33 000км. Или и те са си върнали километража ..... Още един в Испания приятели от Малага с Пежо 307SW имаха това лято 78 000 км за над 3 години. Имам поне още 10 примера.
          Само за едно съм съгласен който си купува мощен мотор го взима за яко каране.


          що ли , щото тия коли които вкарват джамбазите са точно такива на по + 250 000 , и бласкани освен това . А защо вкарват такива ли , защото ги взимат буквално за смешни пари .

          Comment


          • #20
            Пример познати близо до Мюнхен имат Тойота Корола от тия като ванове май Версо бяха. За 2 години имат 33 000км. Или и те са си върнали километража ..... Още един в Испания приятели от Малага с Пежо 307SW имаха това лято 78 000 км за над 3 години. Имам поне още 10 примера.
            Я сметни баце тогава на колко км.е 11 годишен ТС,щом твойте хора за 3 години са навъртели 80 000/грубо/значи 11 годишния ТС е на около 270 000 Според мен е абсурд кола на 10 години,да е на под 200 000 км.,изключенията са 1:500 000,така че не се надявайте да сте вие Стига сте били коне с капаци,познавам първите хора които внасят коли в БГ,и те казват че всички са едни и същи цигани-Германци,Италиянци-нема значение,всички връщат километражи Единствения шанс/според мен/ да си вземеш вече хубава кола на реални километри,е Швейцария Моята следваща кола ще е оттам

            П.С.Е има изключения,като мойто Поло/98" 59 000 км./,но за него е ясно,купувано е ново и му се знае всичко
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Колега карай си колата, гледай си я и ще иЗдържи дълго
              Grande Punto 1.9 Sporт
              98 Alfa 145 1.6 16V TS-bivshata

              Comment


              • #22
                Колега, моите уважения, но не сме всички коне с капаци. Преди 6 години и аз вкарвах коли от Германия на ход. 80 % от колите ги купувах от собствениците им, буквално с бебешкото столче отзад и мръсните дрешки и бяха на 7-8-9 години по на 120-160 000 км. Имах само един Пасат на 230000 км, но преди това е бил линейка, после в горското и т.н а и беше 11 годишен. Така че занимавах се 7 години с такъв бизнес и ми е много ясно. Бях в северна Германия и по-точно Рощок и Хамбург. Зет ми живее там и всеки ден като ходи на работа спира до спирката на тяхното метро и пътува така до работа, в центъра е ужас.
                Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                Comment


                • #23
                  ...еми аз ако мога някак си да вдъхна малко доверие в качеството на италианските коли, та колегата малко да се поуспокои . Има при нас един "жив пример" - Alfa Romeo 155 1,8TS 8v - модел 93г (купена от магазина), в момента е на около 370 000км и до преди 3-4год бе служебна, т.е. - юркаше се здраво!!! В момента колата е в движение и е с много прилични динамични качества . Е, разликата е само в това, че не е 16кл мотор
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #24
                    Моята навършва една година от както е в България (купена е от Германия.показваше 122 000 км.)Минал съм 35000 км.на газ и вчера най-накрая се счупи.Изгърмя меката връзка -дадох 60 лв.
                    sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nickalas
                      Колега, моите уважения, но не сме всички коне с капаци. Преди 6 години и аз вкарвах коли от Германия на ход. 80 % от колите ги купувах от собствениците им, буквално с бебешкото столче отзад и мръсните дрешки и бяха на 7-8-9 години по на 120-160 000 км. Имах само един Пасат на 230000 км, но преди това е бил линейка, после в горското и т.н а и беше 11 годишен. Така че занимавах се 7 години с такъв бизнес и ми е много ясно. Бях в северна Германия и по-точно Рощок и Хамбург. Зет ми живее там и всеки ден като ходи на работа спира до спирката на тяхното метро и пътува така до работа, в центъра е ужас.
                      Като толкова разбираш от коли и си внасял,защо задаваш такива въпроси-колко издържа един двигател малко странно ми звучи,все пак си имал 2 Алфи и сега имаш 3-та,пък и си внесъл поне 200 коли за 7 години пък задаваш такива въпроси Малко странно звучи колега
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Колега не съм внесъл 200 автомобила за 7 години. Доста по-малко бяха, но не бяха Алфи и затова сега питах това.
                        А и някъде из форума четох, че 16 клапановия Т.С. е по-ненадежден от 8 V T.S. и това ме подбуди да попитам за Туин Спарка на Алфата ми.
                        Моите уважения към всички колеги, всеки си има мнение, но не ми хареса изказванията на някои, че едва ли не бензиновите Т.С. се чупели а дизелите били здрави и не се сравнявали с бензинките ни. Тази ми е 3-та Алфа, но не съм навъртал много на тях - общо има няма 30-35 000 км. Сериозни гафове не съм имал, но не съм и състезател.
                        Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                        Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                        Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                        Comment


                        • #27
                          16 клапановия Т.С е слаб ако се кара много на максимална, демек колите от германия са по фира, имат стар фиат-овски консктруктивен дефект и не мажат добре лагерите при продължително потдържане на висока скорост, събрано с много високите обороти които държи колата. Демек както искате юркайте нищо и няма, но не е препоръчително да се потдържат 200 да речем за повече време. За повечето гръмнали мотори са виновни предишните собственици яко каране с висока скорост и с каквото ще масло да е тя е тръгнала и като се вземе тука и е дошло времето.Та и да го мислите файда никъква никои не може да каже кога ще изпуши може и никога ако не е карана по магистрали яко. Дизелите са много по здрави в това отношение и нямат такъв проблем има на по 700 000, 800 000 км карани само по аутобани и на мотора нищо му няма, а всичко друго е сменяно по няколко пъти (турбо-то да речем).

                          Comment


                          • #28
                            Абе с две думи каквато и бензинова кола да караш с над 5500об много дълго няма да прокопса. При Алфа-155к.с. това са някъде към 185км/ч, а при Мондео 1,8 115к.с. са към 220. Ето за това на Мондеото двигателя ми е на 230 000км като нов, Алфата просто не е за висока скорост за мен това си е градска бегачка /говоря за 2,0ТС/.Качиш ли я на магистралата умираш прав. На 180км/ч вътре е симфония. Мондеото със 180км само се полюшква насам натам за сметка на това е доста по-заспала на ускорение. 2,0ТС просто плаче за 6-та предавка, ама тъпия италиянец е осакатил колата, мое мнение.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              Ай ся вие пък съвсем галена я направихте високи обороти за тази кола са 6200-6500 преди това няма проблеми аз съм взимал магистралата Карнобат -Бургас на пълна газ не през цялото време съм натискал педала до долу но под 200км/ч не съм падал и не е затегнала и пречукала за сега. Мисля че проблема се появява по често при 2,0 моторите защото просто са по мощни и позволяват по високи скорости и ги подържат повече време но си мисля че става въпрос за скорости над 220 там оборотите наистина ще дойдат по високи и ако маслото не е с подходящи качества (малко е закъсняно със смяната ) високи обороти кофти масло кофти мазане нарушаване на масления клин и от там нататък мисля се сещате какво става.
                              Това е лично мнение и не искам да ангажирам никого със него.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от isoiso
                                ...При Алфа-155к.с. това са някъде към 185км/ч, а при Мондео 1,8 115к.с. са към 220.
                                По начина по, който си го написал означава, че произведението от челна площ и коефициента на въздушното съпротивление при алфата е повече от два пъти по-голямо в сравнение с това на мондеото. Иначе сметките не излизат.
                                Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                                Comment

                                Working...
                                X