Известие

Collapse
No announcement yet.

предните колела ми стоят разкрачено, не съм я удрял

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от PetkoTashev
    .... Та във Търново разбрахме че има добър маистор но във София каде е ? Живи и здрави всички нека няма сърдити и да е хубаво времето за феста :P
    колега,
    относно добрия реглаж: http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 0%E2%E8%E7, дано това ти е от полза.

    мисля, че доста се отплеснахме и отклонихме от темата. пак призовавам който е патил и знае кое води до отрицателен наклон на преднитe колела - разкрачване тип - / \, моля нека пише
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
    Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
    Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
    sigpic

    Comment


    • #32
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
      Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
      Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
      sigpic

      Comment


      • #33
        тоя номер го правят много коли.При нашите няма реглаг на страничния налон.Ако не е ударена е или шарнира или от шенкела.Всичко друго са глупости.За тая работа си има стендове.По принцип може да се регулира и чрез горната дупка,но е нужно усилване и преправяне,а това не винаги е сигурно ,кой как ще го направи.Освен това при такова регулиране,колелото се изнася на вън и се нарушава цялата геометрия
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy
          тоя номер го правят много коли.При нашите няма реглаг на страничния налон.Ако не е ударена е или шарнира или от шенкела.Всичко друго са глупости.За тая работа си има стендове.По принцип може да се регулира и чрез горната дупка,но е нужно усилване и преправяне,а това не винаги е сигурно ,кой как ще го направи.Освен това при такова регулиране,колелото се изнася на вън и се нарушава цялата геометрия
          благодаря колега,
          не съм я удрял, преди да я купя не знам какво е правена, аз я качих на бордюр и може би шенкела се е изкривил просто искам да съм 100% сигурен, че е шенкел, преди да го сменя, но май не мога да бъда сигурен
          мерси колега още веднъж
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
          Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
          Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy
            тоя номер го правят много коли.При нашите няма реглаг на страничния налон.Ако не е ударена е или шарнира или от шенкела.Всичко друго са глупости.За тая работа си има стендове.По принцип може да се регулира и чрез горната дупка,но е нужно усилване и преправяне,а това не винаги е сигурно ,кой как ще го направи.Освен това при такова регулиране,колелото се изнася на вън и се нарушава цялата геометрия
            благодаря колега,
            не съм я удрял, преди да я купя не знам какво е правена, аз я качих на бордюр и може би шенкела се е изкривил просто искам да съм 100% сигурен, че е шенкел, преди да го сменя, но май не мога да бъда сигурен
            мерси колега още веднъж
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
            Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
            Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
            sigpic

            Comment


            • #36
              колеги,

              повдигам пак въпроса за отрицателния наклон и причините за него
              след като смених шенкел, нищо не се промени

              благодарности на колегата didod който сподели как е изправил неговата
              колега само не разбрах, кои дупки сте разпробили - на шенкела или на амортесиора? не е ли опасно от гледна точка на здравината - не се ли нарушава
              Last edited by Madjo; d.m.y г., 10:26.
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
              Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
              Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
              sigpic

              Comment


              • #37
                При мен има отрицателен наклон и летните гуми за един сезон са позахабиха от вътрешната страна. От едната страна е имало лек удар, беше поизкривен амортесьора, след смяната и на двата не съм правил реглаж и започна да хапва гуми. Ако има нещо друго изкривено е възможно да яде гумата, но защо яде и от другата страна където всичко е ОК.
                sigpic
                Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                Comment


                • #38
                  много лошо колега, че ти яде гумите, при мен пък интересното е че не ги износва
                  а някой чувал ли е, че има два различни видове носачи с различна дължина, специално за 155-ца???
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    За дупките на амортисьора става дума. От 12 мм. на 14 мм., доколкото помня. Не помня добре дали само горните 2 дупки пипахме. Но пак да кажа- при мен страничния със сигурност беше извън нормата- над -2 градуса при норма до -1 и 57'. За здравина според мен няма проблем. За фиксиране на болтовете в новото положение използвахме шайбите/ пластините, които са си там под главите на болтовете- заварихме ги за амортисьора. Няколко пъти е мерена след това, минала е 24 хил. по наш'те пътища, засега не е мърдала. Естествено при подмяна на амортисьорите един ден всичко отива по дяволите. Така... Сега колега, щом ти е мерена колата в Диана, трябва да имаш разпечатка. Дай данните да ги видим, за да се знае дали имаш нужда от пипане изобщо. Щото и за 155 дават нормален страничен наклон до -1 и 15' за единия модел и до -20' за другия (ако АутоДата е вярна).
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      За дупките на амортисьора става дума. От 12 мм. на 14 мм., доколкото помня. Не помня добре дали само горните 2 дупки пипахме. Но пак да кажа- при мен страничния със сигурност беше извън нормата- над -2 градуса при норма до -1 и 57'. За здравина според мен няма проблем. За фиксиране на болтовете в новото положение използвахме шайбите/ пластините, които са си там под главите на болтовете- заварихме ги за амортисьора. Няколко пъти е мерена след това, минала е 24 хил. по наш'те пътища, засега не е мърдала. Естествено при подмяна на амортисьорите един ден всичко отива по дяволите. Така... Сега колега, щом ти е мерена колата в Диана, трябва да имаш разпечатка. Дай данните да ги видим, за да се знае дали имаш нужда от пипане изобщо. Щото и за 155 дават нормален страничен наклон до -1 и 15' за единия модел и до -20' за другия (ако АутоДата е вярна).
                      благадаря много колега,
                      сега ми стана съвсем ясно за дупките и шайбите които сте заварили. иначе наклона ми е -2 и 31`, което е доста си мисля, а другото колело е в нормите с -1 и 21`.
                      та сега остава да реша дали да разпробия тия дупки и къде по-точно и кой читав майстор да ми направи тая добринка

                      а ти къде го свърши това - в Ст. Загора или в София? ако е в София, ще споделиш ли майстора къде се намира? бладарности пак
                      Last edited by Madjo; d.m.y г., 13:10.
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                      Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Хубаво е да има стенд при него и в момента да се нагласи наклона. Отделно си е играчка... Общо взето трябва да ти е познат. Иначе не знам дали ще се хване да го свърши. Другия вариант е да проуча в сервиза дали ще може. Щото си имаме началници и не всичко зависи от нас. Иначе колегата с реглажите също е Алфист. И е много съвестен.

                        Аз го свърших там, където работя. В Сливница се намира всъщност.
                        Last edited by didod; d.m.y г., 13:18. Основание: повече инфо.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Хубаво е да има стенд при него и в момента да се нагласи наклона. Отделно си е играчка... Общо взето трябва да ти е познат. Иначе не знам дали ще се хване да го свърши. Другия вариант е да проуча в сервиза дали ще може. Щото си имаме началници и не всичко зависи от нас. Иначе колегата с реглажите също е Алфист. И е много съвестен.

                          Аз го свърших там, където работя. В Сливница се намира всъщност.
                          мерси колега,
                          моля те не не захващай да питаш на работата ти, иначе благодаря за отзивчивостта ти. аз така и не мога да се реша да го направя и може да си я карам така.
                          айде лека
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                          Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                          Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Ами както решиш. Ако по- натам решиш друго, заповядай. Все си мисля, че след намесата колата стои по- добре на пътя, но може и да е моя заблуда.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment

                            Working...
                            X