Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Selenia ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [quote=teo_gti]
    Първоначално публикувано от Mury
    Първоначално публикувано от "teo_gti":3qznryas
    Някой има ли идея защо маслто пчерня на 4000 хил км,карам със selenia 20K AR. Двигателя вътре има образуван нагар,валовете са почернели,явно от подръжката на предния собственик италианец, възможно ли е нагара да ми цапа и маслото, на следващата смяна да направя ли първо промивка на двигателя, ще има ли ефект. Иначе масло не ми харчи макар че я вкарвам от време на време към 7000об.
    Точно от нагара е,не е лошо да пробваш с промивка,но тогава може да се появят неприятни луфтове на някои места
    И аз от това се страхувам, но докато не пробвам няма да разбера, така че др,път ще направя промивка, само дето не знам как става, и да не земат да прецакат нещо двигателя в сервиза, то е ясно че ше им седя на главата на майсторите ,ама тука в Добрич мн. не разбират от Алфи.[/quote:3qznryas]

    Щом маслото ти почернява - значи е качествено и има добавки, които премахват нагара. Колкото до промивката - аз не съм правил.
    Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
    Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
    "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
    When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

    Comment


    • #47
      Вместо да си правиш промивки просто смени маслото по-рано... Примерно сега на 5хил км. И след това правиш още една смяна на 5хил км и до тогава нагара би трябвало да е намалял значително След това си го карай на 10-12хил км. и си свиркай
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #48
        Промивката ше излезне доста по евтина и ефикасна. Аз правих на мойта с някаква американска химия, която струваше 16 лв. и има осезаем ефект - двг-то заработи много приятно, противно на логиката, че би трябвало да се отворят разни луфтове . Но пък те луфтовете ше се отворят ако ги има естествено
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #49
          и аз така на мойта и направиха няква промивка преди смяната с някво промивно масло!!източиха старото и наляха тва след това запалиха двг-то работи около 15 мин на място пак източване и след тжа селения 20к!!!от как го смених малсото вече 2000 км добре е на цвят!!!преди тва бях с лики моли е няма такава гадост на маслата по голяма от тва!!!!
          alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

          Comment


          • #50
            Muru на мен не ми харчи масло.Просто сложих по евтино но ползвам 35% намаление.За това ми е 20лв 4л
            Alfa 146 1.6 boxer 96g

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Chimev
              Промивката ше излезне доста по евтина и ефикасна. Аз правих на мойта с някаква американска химия, която струваше 16 лв. и има осезаем ефект - двг-то заработи много приятно, противно на логиката, че би трябвало да се отворят разни луфтове . Но пък те луфтовете ше се отворят ако ги има естествено
              Ами кажи я тази химия, че да я знаем, ще е полезно.
              146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Chimev
                Промивката ше излезне доста по евтина и ефикасна. Аз правих на мойта с някаква американска химия, която струваше 16 лв. и има осезаем ефект - двг-то заработи много приятно, противно на логиката, че би трябвало да се отворят разни луфтове . Но пък те луфтовете ше се отворят ако ги има естествено
                Колеги незнам дали могат да се отворят луфтове, но да се запуши смукателя на масленната помпа е напълно възможно особенно ако има много шлам... предполагам се досещате какви ще са последиците. Промивката на двигателя е хубаво нещо, но според мен след това е логично е да се отвори картера и да се изчисти хубавичко всичко, защото през пробката не може да изтече всичко което е паднало в картера а допреди това е било равномерно разпределено по двигателя.
                Не претендирам за абсолютна истина на горенаписаното, но е опит на хората от сервиза където поддържам моята кола и според мен звучи абсолютно логично.
                Според мен истината за един двигател е, че просто маслото трябва да се сменя редовно с масло указано от производителя и този проблем не би трябвало да съществува.
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ssveto
                  Първоначално публикувано от Chimev
                  Промивката ше излезне доста по евтина и ефикасна. Аз правих на мойта с някаква американска химия, която струваше 16 лв. и има осезаем ефект - двг-то заработи много приятно, противно на логиката, че би трябвало да се отворят разни луфтове . Но пък те луфтовете ше се отворят ако ги има естествено
                  Ами кажи я тази химия, че да я знаем, ще е полезно.
                  Не помня мамка му . Беше в метална кутийка като кенче за бира с преобладаващо сребрист цвят... А иначе за възможността да се запуши нещо от нагарите - принципно е възможно, но сигурно маслената система трябва да ти е била тотало затлачена. При мен просто излезе малко по-мътно маслото (което пък за отработено масло не знам колко е странно )
                  166, 2.4 JTD'00

                  Comment


                  • #54
                    Момчета ,а не се ли сте се запитали как аджеба всички така прехвалени вносни масла имат някакви цени сходни с цените на БГ лубрикантите! Имам впредвид следното нали това масло се прави някаде след това се опакова доста по лъскаво и скъпо от нашите продукти ,има транспорт до нашата родина около няколко хиляди километра и съответно му се начислява някаква печалба и за производителе и за прекупвача, а ми кажете как цената примерно ще е аналогична с цената на Приста патуваща от 400 км просто някак си нещо сметката не излиза, такаче противно на всеобщото схващане че БГ лубрикантите са боклук аз давам един глас и за тях като потходящи за експлоатация!
                    А относно промивката хубаво е според мен да се прави особенно ако сменяш вида и вискозитета на маслото даже бих казал задължително ,савсем друга бира е коя да се препоръча дали от тея дето се доливат или от тези дето са по 4 литра и се точи маслото пък след това се наливат за малко работа и пак доло аз определено давам гласа си за вторите просто като виждам кви лайна се изливат от мотора ( особенно при дизелите) си мисля че тези дето се добавят към старото маслото няма как да имат същия ефект!
                    90 2.5 V6
                    Croma 1.9 multijet

                    Comment


                    • #55
                      Хубав трактат. Колко струва Селениа рейсинг 10в60, колко струва Аджип 10в60 и, ако има с такава спецификация, колко струва на Приста варианта?
                      Демек, ако може, дай в цифри.
                      I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                      Roosevelt

                      Comment


                      • #56
                        Виж сега не оспорвам ни най-малко качеството на маслата на 200% съм сигорен ,че оригиналния продукт на Селения, Аджип, Арал,Мобил,Шел,Елф ,Тотал и т.н. е по-добър все пак тези фирми правят лубриканти от цифра време и влагат адски много в разработването на нови и висококачествени смазки и смазочни течности вапроса е това което се предлага на нашия пазар дали отговаря на оригинала като качества и спецификации или пак е нещо за източна Европа или по-лошо бутилирано Ин Дъ Гараж!
                        А за конкретни цифри за посочените от теб масла немога да кажа защото нямам актулни наблюдения ,но ми кажи цени , орентировачно приста със сходна спецификация наливна от център на Тексако е около 13 -14 лв литара ако не се лъжа
                        90 2.5 V6
                        Croma 1.9 multijet

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от mladej_it
                          А за конкретни цифри за посочените от теб масла немога да кажа защото нямам актулни наблюдения ,но ми кажи цени , орентировачно приста със сходна спецификация наливна от център на Тексако е около 13 -14 лв литара ако не се лъжа
                          Ами не си ли се замислял, че цената на приста може би се държи по-висока умишлено. А не, че вносните били със съмнително ниски цени.

                          Само предполужения, свеки си има гледна точка... Айде стига бистрене на пазарна икономика, че оспамваме темата!
                          146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                          Comment


                          • #58
                            Като стана въпрос за Приста...шефовете на фирмата си карат мерцедесите само с тяхното масло .....но това е въпрос на реклама
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Pinky
                              Хубав трактат. Колко струва Селениа рейсинг 10в60, колко струва Аджип 10в60 и, ако има с такава спецификация, колко струва на Приста варианта?
                              Демек, ако може, дай в цифри.
                              Приста Ултра 10W60 е над 20лв литъра, аз карам с 10W40 Бензин за 12лв/литър. Все пак някой беше казал, че нямат нищо общо с БГ и е прав Просто вземат хиляди тонове суровина от световни производители на базови масла и присадки и им излиза сметката.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от code
                                Първоначално публикувано от Pinky
                                Хубав трактат. Колко струва Селениа рейсинг 10в60, колко струва Аджип 10в60 и, ако има с такава спецификация, колко струва на Приста варианта?
                                Демек, ако може, дай в цифри.
                                Приста Ултра 10W60 е над 20лв литъра, аз карам с 10W40 Бензин за 12лв/литър. Все пак някой беше казал, че нямат нищо общо с БГ и е прав Просто вземат хиляди тонове суровина от световни производители на базови масла и присадки и им излиза сметката.
                                Па то и Селенията Рейсинг е над 20 кинта литъра,май е 25 Аз смятам че цените са горе долу равни,защото все пак Приста произвежда масла по световни стандарти,независимо че ние не ги признаваме
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X