Известие

Collapse
No announcement yet.

Превъртяна резба на пробката на картера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    моита са6то е превартяла,навартях я с кал4и6та и 4ервения силикон,топлинно устои4ивия ,но си трябва време да се изто4и хубаво маслото,да се обезмасли,и после да стегне силикона,гадното е 4е при смяна на масло трябва да го прави6
    alfa romeo 145 1.6 t.s.
    alfa romeo alfeta gtv 2000

    Comment


    • #17
      Не само у нас късат резби на пробки. Моята алфа е от Италия. Когато я вдигнах на подемника за да и източа маслото пробката ми остана в ръцете с две трети от резбата по нея. Изчаках да се източи всичко, райберовах по-голям отвор и нарязах на място резба с 2 мм по-голям диаметър. Естествено изработих си нова пробка - шестограм, с много ниска глава - само 5 мм, тъй като това е най-ниската точка на двигателя. Относно картера и остатъците от металообработването - шприцовах на три пъти през отвора по около 200 мл кореселин и го изчаках да се източи. След това налях през гърловината също около 200 мл масло и пак го оставих да се излее на воля. Накрая внимателно почистване, тефлонова лентичка около резбата на новата пробка и - много внимателно затягане.
      Alfa 156 1.8 TS
      FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

      Comment


      • #18
        Е така се прави !
        Браво колега имаш техническа мисъл !
        Нека колегите с такъв проблем да последват примера ти !
        А не калчища и силикон или дървен чеп !
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment

        Working...
        X