моита са6то е превартяла,навартях я с кал4и6та и 4ервения силикон,топлинно устои4ивия ,но си трябва време да се изто4и хубаво маслото,да се обезмасли,и после да стегне силикона,гадното е 4е при смяна на масло трябва да го прави6
Известие
Collapse
No announcement yet.
Превъртяна резба на пробката на картера
Collapse
X
-
Не само у нас късат резби на пробки. Моята алфа е от Италия. Когато я вдигнах на подемника за да и източа маслото пробката ми остана в ръцете с две трети от резбата по нея. Изчаках да се източи всичко, райберовах по-голям отвор и нарязах на място резба с 2 мм по-голям диаметър. Естествено изработих си нова пробка - шестограм, с много ниска глава - само 5 мм, тъй като това е най-ниската точка на двигателя. Относно картера и остатъците от металообработването - шприцовах на три пъти през отвора по около 200 мл кореселин и го изчаках да се източи. След това налях през гърловината също около 200 мл масло и пак го оставих да се излее на воля. Накрая внимателно почистване, тефлонова лентичка около резбата на новата пробка и - много внимателно затягане.Alfa 156 1.8 TS
FIAT Tipo 2.0 i.e. GT
Comment
Comment