Ми не се прави. Преди фейслифта няма бордкомп да те предупреждава за изтекъл сервизен интервал.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да си нулирам ЕКУ-то сам?
Collapse
X
-
То хубаво няма бордкомп, ама как се рестартира.
Нека някой по-запознат да напише окончателно целия алгоритъм за рестартирането, ако може да се направи такова на моделите преди фейслифта.Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)
Comment
-
-
Е да ама за да варти само стартера трябва да откачиш бензиновата помпа !
Инъче ще запали !
А и има мала разлика междо "на контакт" и "на стартер" немислите ли ?
Оправяйте се , хмм умници !Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Мислим, а ти?
Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщениеОткачяш акумолатора за 1 ч. , въртиш на стартер без да палиш и засичш 90 сек. , изключваш от стартер за 90 сек. , !Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
Не бе. Вие не го разбрахте нещо човека. Требе да се вкара на първа. Натиска се педала на спирачката до долу. Ама наистина до долу звреско натискане. Даваш на контакт за 90 сек. После въртиш на стартер. Като стриктно изпълняваш по-горе описаното. Върти се на стартер за 2 мин. И това е. Изрично е забранено натискането на съединителя. Трябва само спирачка и въртене!
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе бе. Вие не го разбрахте нещо човека. Требе да се вкара на първа. Натиска се педала на спирачката до долу. Ама наистина до долу звреско натискане. Даваш на контакт за 90 сек. После въртиш на стартер. Като стриктно изпълняваш по-горе описаното. Върти се на стартер за 2 мин. И това е. Изрично е забранено натискането на съединителя. Трябва само спирачка и въртене!
Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)
Comment
-
Има и друг чалъм ръгаш две жици в контакта "пояснявам за незнаещите в контакта тече ток 220 волта" откачяш акумолатора и вържеш сами на клеймите !
Важно задължително трябва да си с мокри раце и да си хванал здраво голите краища на кабела ,че да може не само екуто да се рестартира ами и на теб да си праснеш един рестарт , винаги има нужда !!хх!Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Тази тема почна здраво да намирисваHyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Comment
-
Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщениеЕм заключваъте я !Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Comment
Comment