Известие
Collapse
No announcement yet.
За бога, не си купувайте евтини накладки!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеА и тъкмо няма да се износват така.
И оня тръгна. И по късно след обяда го гледам на колесара как го карат на някъде.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщениеМомчета едно инфо само -райкам, пермафус и маф са едно и също правят се от една фирма.Феродо пък с едни накладки може да изтъркаш 2 диска
.Какво ще кажете за Лукас?
,най добрите накладки за Алфа са Галфер/оригинално вграждане/,но вече ги няма почти никъде
Аз в момента карам с Ремза и съм доволен,свирят малко като загреят,ма са Ок за толкова пари толкова.Мисля че новите изисквания за призводство са много високи,и ги тъпчат с некви нови смески,които доста свирят
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
На 147 сложих отпред дискове АТЕ и накладки АЦЕР,след 1000 км почна да свири предно дясно. На 156 дискове Брембо и накладки АЦЕР ,не свири грам.Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Здравейте колеги!
Понеже и при мен от известно време ми стои този въпрос за накладките, бях прочел това онова из нета опитвайки се да направя някакъв информиран избор. Като прегледах темата си спомних за един друг форум в който бях прочел някой интересни неща, та реших да намеря темата и да постна линк към нея. Надявам се да е полезна на някого.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=20772Last edited by fade; d.m.y г., 09:23.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitrichko Покажи съобщениеаз предпочитам да карам с permafuse от т&н и на 4-5 накладки сменям дискове
brembo max
така ми излиза по евтино сигурно и поне не свирят.
иначе феродо по 90лв. koето свири и на 4 тия чифт накладки си си платил диковете, купих ги от AXM - auto ,прът голям
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТва за Феродото е пълна глупост,най добрите накладки за Алфа са Галфер/оригинално вграждане/,но вече ги няма почти никъде
Аз в момента карам с Ремза и съм доволен,свирят малко като загреят,ма са Ок за толкова пари толкова.Мисля че новите изисквания за призводство са много високи,и ги тъпчат с некви нови смески,които доста свирят
Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:03.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Оня ден гледах по Дискавърито "Уиилър Дилърс" - някакъв намаза накладките с медна грес, каза че всякакво скърцане секвало, сефте чувам за медна грес, някой има ли инфо откъде се намира и какво е това.....мисля догодина да сменям накладките, и да имам представа ако заквичат какво да ги правя????"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Колега. Нещо не си разбрал добре. Ке се утепеш някъде. Медната грес се слага м/у гърба на накладката и спирачния апарат за да се избегне клеясване и последващото трудно разглобяване. Използва се при много видове сглобки. Включително и в автомобилите. Предимно там където има големи температури. Медната грес, не се стича, нито се изпарява. Обикновено е добре да се слага по спирачките, на свещите на цилиндрите, на ламбда сондата и на още куп места.
Но да се маже феродото с тази грес е равно на самоубииство!
Свиренето се поражда от лошо феродо, както и от неравномерно износен диск. Обкновено проблема отшумява след като се зареже с ножовка вертикално по средата на накладката за да може нагорещените газове от триенето да излизат на вън. Другия вариант е дискоже с дупки или канали. Както и скъпи накладкиLast edited by oem; d.m.y г., 13:43.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКолега. Нещо не си разбрал добре. Ке се утепеш някъде. Медната грес се слага м/у гърба на накладката и спирачния апарат за да се избегне клеясване и последващото трудно разглобяване. Използва се при много видове сглобки. Включително и в автомобилите. Предимно там където има големи температури. Медната грес, не се стича, нито се изпарява. Обикновено е добре да се слага по спирачките, на свещите на цилиндрите, на ламбда сондата и на още куп места.
Но да се маже феродото с тази грес е равно на самоубииство!
Свиренето се поражда от лошо феродо, както и от неравномерно износен диск. Обкновено проблема отшумява след като се зареже с ножовка вертикално по средата на накладката за да може нагорещените газове от триенето да излизат на вън. Другия вариант е дискоже с дупки или канали. Както и скъпи накладки
Извода е феродото червеното свирят това е иначе спират страхотно старите които изкарах пак бяха феродо и пак свиреха.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment