Известие

Collapse
No announcement yet.

За бога, не си купувайте евтини накладки!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Хвърлете им по една капачка масло и няма да свирят . , . ?! ..

    следва лъвско хвърляне в някоя канавка

    А и тъкмо няма да се износват така.
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #47
      моя майстор ми сложи некви не им помня името бяха 120лв.не свирят хич и спира много яко пък дисковете са ми ужас.ако се интересувате мога да погледна за марката

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
        А и тъкмо няма да се износват така.
        Ти остави майтапа, ама аз съм виждал в един сервиз как излъгаха един човечец с една астра. Явно ходил да му сменят накладките. Ама спорил преди това, че от скъпи накладки нужда няма. И се връща и вика на майстора: "Абе спирачките ми свирят сега... какво да направим?" И майстора му вика "ми капни им малко масълце и ще се оправят".

        И оня тръгна. И по късно след обяда го гледам на колесара как го карат на някъде.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Момчета едно инфо само -райкам, пермафус и маф са едно и също правят се от една фирма.Феродо пък с едни накладки може да изтъркаш 2 диска .Какво ще кажете за Лукас?
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
            Момчета едно инфо само -райкам, пермафус и маф са едно и също правят се от една фирма.Феродо пък с едни накладки може да изтъркаш 2 диска .Какво ще кажете за Лукас?
            Тва за Феродото е пълна глупост,най добрите накладки за Алфа са Галфер/оригинално вграждане/,но вече ги няма почти никъде Аз в момента карам с Ремза и съм доволен,свирят малко като загреят,ма са Ок за толкова пари толкова.Мисля че новите изисквания за призводство са много високи,и ги тъпчат с некви нови смески,които доста свирят
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #51
              На 147 сложих отпред дискове АТЕ и накладки АЦЕР,след 1000 км почна да свири предно дясно. На 156 дискове Брембо и накладки АЦЕР ,не свири грам.
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #52
                Здравейте колеги!
                Понеже и при мен от известно време ми стои този въпрос за накладките, бях прочел това онова из нета опитвайки се да направя някакъв информиран избор. Като прегледах темата си спомних за един друг форум в който бях прочел някой интересни неща, та реших да намеря темата и да постна линк към нея. Надявам се да е полезна на някого.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=20772
                Last edited by fade; d.m.y г., 09:23.
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от dimitrichko Покажи съобщение
                  аз предпочитам да карам с permafuse от т&н и на 4-5 накладки сменям дискове
                  brembo max
                  така ми излиза по евтино сигурно и поне не свирят.
                  иначе феродо по 90лв. koето свири и на 4 тия чифт накладки си си платил диковете
                  Аз съм с permafuse , свирят си много прилично , купих ги от AXM - auto ,прът голям

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Тва за Феродото е пълна глупост,най добрите накладки за Алфа са Галфер/оригинално вграждане/,но вече ги няма почти никъде Аз в момента карам с Ремза и съм доволен,свирят малко като загреят,ма са Ок за толкова пари толкова.Мисля че новите изисквания за призводство са много високи,и ги тъпчат с некви нови смески,които доста свирят
                    на мен ми сложиха МAFF накладки и наистина и те като позагреят почват леко да присвирват при леко натискане. Иначе спира добре с тях, макар да имам усещането че при леко натискане нямам много спирачки и ако натисна пък почва абс-а да играе, но за това имат дума и гумите! Накладките са меки уж и ще видим колко ще изкарат - комплекта ми дойде под 40 лева за предните
                    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:03.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #55
                      Купих Permafuse за задни и още на втората седмица почнаха баладите, докато отпред си набараха Maff и засега не съм чул оплакване от новия собственик вече около 3 месеца.
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • #56
                        70-80 % от авточастите са ментета така че нищо чудно няма че свирят накладките , тва какво пише на етикета вече няма нищо общо с тва което е всъщност ....

                        Comment


                        • #57
                          Оня ден гледах по Дискавърито "Уиилър Дилърс" - някакъв намаза накладките с медна грес, каза че всякакво скърцане секвало, сефте чувам за медна грес, някой има ли инфо откъде се намира и какво е това.....мисля догодина да сменям накладките, и да имам представа ако заквичат какво да ги правя????
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #58
                            Колега. Нещо не си разбрал добре. Ке се утепеш някъде. Медната грес се слага м/у гърба на накладката и спирачния апарат за да се избегне клеясване и последващото трудно разглобяване. Използва се при много видове сглобки. Включително и в автомобилите. Предимно там където има големи температури. Медната грес, не се стича, нито се изпарява. Обикновено е добре да се слага по спирачките, на свещите на цилиндрите, на ламбда сондата и на още куп места.

                            Но да се маже феродото с тази грес е равно на самоубииство!

                            Свиренето се поражда от лошо феродо, както и от неравномерно износен диск. Обкновено проблема отшумява след като се зареже с ножовка вертикално по средата на накладката за да може нагорещените газове от триенето да излизат на вън. Другия вариант е дискоже с дупки или канали. Както и скъпи накладки
                            Last edited by oem; d.m.y г., 13:43.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              хм
                              Last edited by mim; d.m.y г., 14:01.
                              Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                              AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Колега. Нещо не си разбрал добре. Ке се утепеш някъде. Медната грес се слага м/у гърба на накладката и спирачния апарат за да се избегне клеясване и последващото трудно разглобяване. Използва се при много видове сглобки. Включително и в автомобилите. Предимно там където има големи температури. Медната грес, не се стича, нито се изпарява. Обикновено е добре да се слага по спирачките, на свещите на цилиндрите, на ламбда сондата и на още куп места.

                                Но да се маже феродото с тази грес е равно на самоубииство!

                                Свиренето се поражда от лошо феродо, както и от неравномерно износен диск. Обкновено проблема отшумява след като се зареже с ножовка вертикално по средата на накладката за да може нагорещените газове от триенето да излизат на вън. Другия вариант е дискоже с дупки или канали. Както и скъпи накладки
                                Е да де ама както споменах преди няколко страници феродото свири сложих го на чисто нов диск Брембо Феродо накладки червени за 100лв- свирят , после направих канали нищо звука стана по ужасен киснах ги и с оцет и пак не стана.

                                Извода е феродото червеното свирят това е иначе спират страхотно старите които изкарах пак бяха феродо и пак свиреха.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X