Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой знае ли какво е това?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой знае ли какво е това?!

    Знае ли някой какъв е тоя реостат , защото в описанията не можах да намеря нищо за него, а се оказа, че при мен един от кабелите с които е свързан, му е разтопено крачето. Намира се горе в дясно от перката на радиатора за охлаждане на ДВГ

    Click image for larger version

Name:	28082008128.jpg
Views:	1
Size:	91.7 Килобайта
ID:	2352448

    Click image for larger version

Name:	28082008130.jpg
Views:	1
Size:	93.0 Килобайта
ID:	2352449

    Click image for larger version

Name:	28082008129.jpg
Views:	1
Size:	91.6 Килобайта
ID:	2352450
    145 ,1.6 TS

  • #2
    Това ти е разистора за първа скорост на перката на радиатора.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Това ти е разистора за първа скорост на перката на радиатора.
      --------------------------------------------------------------------------------
      ako направо свържа двата кабела, това означава че перката ще се върти постоянно на 1-ва скорост .. а когоато стигне градуси ще се включи 2-рата скорост ли?!

      Какво може да е причинило да се стопи и мога ли да избегна това за напред??
      145 ,1.6 TS

      Comment


      • #4
        да постоянно ще върти
        Alfa 146 T.Spark 16v 120hp (МЕТАН)

        Comment


        • #5
          ДА. Аз така съм ги свързал. И тогава като стане време за първа. Се включва със скороста на 2-рата. И в това положение мотора се охлажда бързо и дори не стига до градусите за включване на 2-ра скорост

          Демек ше направиш един лек тунинг на охлаждането на мотора Моя съвет обаче е да вземеш един 30А бушон. И буксите направо влизат в крачетата на бушона. Увиваш всичко с тиксо и ти си човека

          Аз така с бушонче съм го вързал, за да може ако се намокри някак и окъси да изгори бушона Даже може да пробваш и с 20А бушон. Въпреки, че при мен 20А гореше веднага щом се пусне перката.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            ако ги свържеш направо, ще ти тръгват перките на максимални обороти само че на по-ниски градуси. по добре си го направи както е било.
            точка

            Comment


            • #7
              Смених термостата ... въпреки че го чаках 2 , а не един ден, просто защото първия ден поръчахме грешен термостат(липсваше му един от отворите)...Малко сълзеше от едното съединение, но го поправих ... А реостата .. -ами просто смених изгорялата букса и го направих както е бил преди това .. Запалих колата за да си напълня както трябвата системата с антифриз.. О, чудо ! Когато колата си загря .. мина си малко над 80 градуса .. наближаваше 90градуса и перката, запърви път от как имам колата се вкл. на 1-ва скорост, свали си градусите и си се изключи...Не качи градосите до 100, както правеше преди .. държи ги до 90 ... Само не знам дали трябваше да се гърча с това да си сменям термостата .. щото да не би само заради тоя глупав реостат да ми е стигала колато 100 градуса . Новия термостат е на VERNET, стария бе BEHR.. - и двата отварят на 83 градуса...Вътре разликата бе само една - освен големия кръг термостата (поне аз като се пулих и ги "съзерцавах" двата термостата така ми се стори) променя и още едно сечение. На VERNET-а то бе по-малко, пластината там има по-голям ход, а BEHR - сечението е по-голямо и има много по-малък ход пластината ... Сега колата си загрява по-бързо и си държи градусите под 100-те, което мене лично адски ме радва...

              Мерси за помощта за този реостат!! Ако не бяхте вие, вероятно щях да си оставя тая жица си виси и изобщо да не му обърна внимание!
              145 ,1.6 TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Devoted Покажи съобщение
                Смених термостата ... въпреки че го чаках 2 , а не един ден, просто защото първия ден поръчахме грешен термостат(липсваше му един от отворите)...Малко сълзеше от едното съединение, но го поправих ... А реостата .. -ами просто смених изгорялата букса и го направих както е бил преди това .. Запалих колата за да си напълня както трябвата системата с антифриз.. О, чудо ! Когато колата си загря .. мина си малко над 80 градуса .. наближаваше 90градуса и перката, запърви път от как имам колата се вкл. на 1-ва скорост, свали си градусите и си се изключи...Не качи градосите до 100, както правеше преди .. държи ги до 90 ... Само не знам дали трябваше да се гърча с това да си сменям термостата .. щото да не би само заради тоя глупав реостат да ми е стигала колато 100 градуса . Новия термостат е на VERNET, стария бе BEHR.. - и двата отварят на 83 градуса...Вътре разликата бе само една - освен големия кръг термостата (поне аз като се пулих и ги "съзерцавах" двата термостата така ми се стори) променя и още едно сечение. На VERNET-а то бе по-малко, пластината там има по-голям ход, а BEHR - сечението е по-голямо и има много по-малък ход пластината ... Сега колата си загрява по-бързо и си държи градусите под 100-те, което мене лично адски ме радва...

                Мерси за помощта за този реостат!! Ако не бяхте вие, вероятно щях да си оставя тая жица си виси и изобщо да не му обърна внимание!
                Правилно си направил,другото са глупости с премахването му
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Правилно си направил,другото са глупости с премахването му
                  Да, наистина е тъпо ама не можах да намеря резистор тогава. Нямаше наличност и така си остана. Трябва да проверя пак.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Да, наистина е тъпо ама не можах да намеря резистор тогава. Нямаше наличност и така си остана. Трябва да проверя пак.
                    В София има,може да ти пратиме
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Бе то и AXM Ауто има. Ама понеже не ми е толко на зор (нали работи перката). Имам Други грижи сега.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Тая същата гад (резистор за първа степен) ми я строши "майстор" по охладителни инсталации... защото ме домързя да идя при моя си.
                        Карах 2 седмици само на 2 степен - пак около 90 се колебаеше но с видима амплитуда.
                        Сложих нов и стрелката почти не помръдва като стигне 90.
                        (Термостата е сменен преди това).
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                          Карах 2 седмици само на 2 степен - пак около 90 се колебаеше но с видима амплитуда.
                          Сложих нов и стрелката почти не помръдва като стигне 90.
                          (Термостата е сменен преди това).

                          Не напразно има ниска скорост, така че не мога да кажа на махането и тунинг
                          146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                          Comment


                          • #14
                            а някои има ли идея на колко градуса включва втората степен ? при мен с изгорял реостат колата отиде почти до 120 градуса и никва втора степен не се включи настръхна ми косицата в 12 часа през ноща поливах радиатора с маркуча да се охлади и парното беше на МАХ
                            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                              а някои има ли идея на колко градуса включва втората степен ? при мен с изгорял реостат колата отиде почти до 120 градуса и никва втора степен не се включи настръхна ми косицата в 12 часа през ноща поливах радиатора с маркуча да се охлади и парното беше на МАХ
                              По принцип требе на 97 да се включи
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X