Известие
Collapse
No announcement yet.
Някой знае ли какво е това?!
Collapse
X
-
Това ти е разистора за първа скорост на перката на радиатора.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТова ти е разистора за първа скорост на перката на радиатора.
ako направо свържа двата кабела, това означава че перката ще се върти постоянно на 1-ва скорост .. а когоато стигне градуси ще се включи 2-рата скорост ли?!
Какво може да е причинило да се стопи и мога ли да избегна това за напред??145 ,1.6 TS
Comment
-
ДА. Аз така съм ги свързал. И тогава като стане време за първа. Се включва със скороста на 2-рата. И в това положение мотора се охлажда бързо и дори не стига до градусите за включване на 2-ра скорост
Демек ше направиш един лек тунинг на охлаждането на мотораМоя съвет обаче е да вземеш един 30А бушон. И буксите направо влизат в крачетата на бушона. Увиваш всичко с тиксо и ти си човека
Аз така с бушонче съм го вързал, за да може ако се намокри някак и окъси да изгори бушонаДаже може да пробваш и с 20А бушон. Въпреки, че при мен 20А гореше веднага щом се пусне перката.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Смених термостата ... въпреки че го чаках 2 , а не един ден, просто защото първия ден поръчахме грешен термостат(липсваше му един от отворите)...Малко сълзеше от едното съединение, но го поправих ... А реостата .. -ами просто смених изгорялата букса и го направих както е бил преди това .. Запалих колата за да си напълня както трябвата системата с антифриз.. О, чудо ! Когато колата си загря .. мина си малко над 80 градуса .. наближаваше 90градуса и перката, запърви път от как имам колата се вкл. на 1-ва скорост, свали си градусите и си се изключи...Не качи градосите до 100, както правеше преди .. държи ги до 90
... Само не знам дали трябваше да се гърча с това да си сменям термостата .. щото да не би само заради тоя глупав реостат да ми е стигала колато 100 градуса
. Новия термостат е на VERNET, стария бе BEHR.. - и двата отварят на 83 градуса...Вътре разликата бе само една - освен големия кръг термостата (поне аз като се пулих и ги "съзерцавах" двата термостата така ми се стори) променя и още едно сечение. На VERNET-а то бе по-малко, пластината там има по-голям ход, а BEHR - сечението е по-голямо и има много по-малък ход пластината ... Сега колата си загрява по-бързо и си държи градусите под 100-те, което мене лично адски ме радва...
Мерси за помощта за този реостат!! Ако не бяхте вие, вероятно щях да си оставя тая жица си виси и изобщо да не му обърна внимание!145 ,1.6 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Devoted Покажи съобщениеСмених термостата ... въпреки че го чаках 2 , а не един ден, просто защото първия ден поръчахме грешен термостат(липсваше му един от отворите)...Малко сълзеше от едното съединение, но го поправих ... А реостата .. -ами просто смених изгорялата букса и го направих както е бил преди това .. Запалих колата за да си напълня както трябвата системата с антифриз.. О, чудо ! Когато колата си загря .. мина си малко над 80 градуса .. наближаваше 90градуса и перката, запърви път от как имам колата се вкл. на 1-ва скорост, свали си градусите и си се изключи...Не качи градосите до 100, както правеше преди .. държи ги до 90
... Само не знам дали трябваше да се гърча с това да си сменям термостата .. щото да не би само заради тоя глупав реостат да ми е стигала колато 100 градуса
. Новия термостат е на VERNET, стария бе BEHR.. - и двата отварят на 83 градуса...Вътре разликата бе само една - освен големия кръг термостата (поне аз като се пулих и ги "съзерцавах" двата термостата така ми се стори) променя и още едно сечение. На VERNET-а то бе по-малко, пластината там има по-голям ход, а BEHR - сечението е по-голямо и има много по-малък ход пластината ... Сега колата си загрява по-бързо и си държи градусите под 100-те, което мене лично адски ме радва...
Мерси за помощта за този реостат!! Ако не бяхте вие, вероятно щях да си оставя тая жица си виси и изобщо да не му обърна внимание!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеПравилно си направил,другото са глупости с премахването муDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДа, наистина е тъпо ама не можах да намеря резистор тогава. Нямаше наличност и така си остана. Трябва да проверя пак.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Бе то и AXM Ауто има. Ама понеже не ми е толко на зор (нали работи перката). Имам Други грижи сега.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Тая същата гад (резистор за първа степен) ми я строши "майстор" по охладителни инсталации... защото ме домързя да идя при моя си.
Карах 2 седмици само на 2 степен - пак около 90 се колебаеше но с видима амплитуда.
Сложих нов и стрелката почти не помръдва като стигне 90.
(Термостата е сменен преди това).Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеКарах 2 седмици само на 2 степен - пак около 90 се колебаеше но с видима амплитуда.
Сложих нов и стрелката почти не помръдва като стигне 90.
(Термостата е сменен преди това).
Не напразно има ниска скорост, така че не мога да кажа на махането и тунинг146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection
Comment
-
а някои има ли идея на колко градуса включва втората степен ? при мен с изгорял реостат колата отиде почти до 120 градусаи никва втора степен не се включи настръхна ми косицата в 12 часа през ноща поливах радиатора с маркуча да се охлади и парното беше на МАХ
146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщениеа някои има ли идея на колко градуса включва втората степен ? при мен с изгорял реостат колата отиде почти до 120 градусаи никва втора степен не се включи настръхна ми косицата в 12 часа през ноща поливах радиатора с маркуча да се охлади и парното беше на МАХ
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment