Първоначално публикувано от galinves71
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
тестове с вариаторите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщениеНе колега, не се включва от самото запалване на мотора! Мисля, че ясно написах кога сработва.
Comment
-
абе вариатора сработва от около 3000 оборота-нататък. както колегата написа въздуха има инерция, и и като има високи обороти не достига времето на в-ха да напълни цилиндъра и затова се дава предварение. аиде чао и да не пишете пак че се включвал отначалоsigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Абе, аз закачах сигнална лампичка (светодиод) на соленоида на вадиатора. И май това, че сработва над 3000 може да се окаже мит само. Защото...
Когато подавах газ на място, вариатора сработваше винаги около 2500-2700 не знам точно. И изключва на 4000 някаде.
Обаче като си в движение, вариатора сработваше винаги като подадеш съвсем леко газ!!! И изключваше пак на около 4000.
Нека и друг, който има желание и време, да направи този тест и да пише.146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection
Comment
-
- Timing variator control:
the electromechanical-hydraulic timing variator, connected to the camshaft, controls and adjust intake timing depending on the engine load and rpm. This device is activated by the control unit over idle speed (over 1600 rpm and with load above 30%)
Изсточник: Alfa Romeo GTV Manual, volume 1, страница 134
Comment
-
Вариатора когато си е наред си отваря на 4000 оборота и се усеша . Това което прави вариатора е да отмести с 12 градуса смукателния вал и да съобщи на ECU-то за да може по дълго да се впръсква гориво при по-дълго отворени смукателни клапани във високите обороти , колегата Zm го е обяснил доста добре по напреде в темата Прочетете малко за вариаторите и как работят - когато работят . Колегата ssveto го е нацелил но момента когато му гасне светодиода е когато се отваря вариатора .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
вариатора оТВАРЯ НА ОКОЛО 3000 ОБОРОТА Т.Е. СМУКАТ. КЛАПАНИ ОТВАРЯТ ПО РАНО ЗА ДА ИМА ВРЕМЕ ДА СЕ НАПЪЛНЕ ЦИЛИНДЪРА. НАПРИМЕР АКО ПРИ 120 ОБОРОТА СЕ ПЪЛНИ ЗА 50 СТОТНИ ТО ЗА 3600 ОБОРОТА ТРЯБВА ДА СЕ НАПЪЛНИ ЗА 1.7 СТОТНИ.sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Значи на 16 клапановия мотор вариатора сработва още от 2000об./мин. и дава до 25градуса предверение на вала,за 8-клапановият не съм търсил инфо,може и от 4000об./мин. да сработва ,както каза колегата.Сега не мога да намеря линка към сайта в който е обяснено кратко и ясно. И предполагам ви е ясно,че разликата в управлението идва от ЕКУ-то, което подава сигнал към соленоида(електромагнита), който започва да натиска чопа с отвори за масло от високото налягане на главата, което(масло) е съответно във вариатора, който според налягането на маслото започва да дава по малко предверение на вала, докато се отвори напълно и даде тези 25 градуса предверение.Alfa Romeo 155 2.0TS 8V
Comment
-
Ми не знам кога, но определено диода закачен към вариатора светва доста след 2000 об......преди 2000 обм съм чел на няколко места че сработват променливите колектори....както и съм чел и обратното - че вариатора тръгва тогава......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от chenkette Покажи съобщениеПроменливи колектори?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment