Известие

Collapse
No announcement yet.

тестове с вариаторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
    и аз така съм мислил винаги колега че това гуйно се включва от самото запалване на мотора и го освобождава като вдигне нужните обороти но не исках да отварям аз спорът.
    Не колега, не се включва от самото запалване на мотора! Мисля, че ясно написах кога сработва.
    146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
      Не колега, не се включва от самото запалване на мотора! Мисля, че ясно написах кога сработва.
      според мен няма разлика

      Comment


      • #18
        към oem тази снимка не е на моя вариатор ,тази снимка е от нета .нямам намерение да си отварям вариатира за една снимка .
        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
        Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

        Comment


        • #19
          абе вариатора сработва от около 3000 оборота-нататък. както колегата написа въздуха има инерция, и и като има високи обороти не достига времето на в-ха да напълни цилиндъра и затова се дава предварение. аиде чао и да не пишете пак че се включвал отначало
          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

          Comment


          • #20
            Абе, аз закачах сигнална лампичка (светодиод) на соленоида на вадиатора. И май това, че сработва над 3000 може да се окаже мит само. Защото...
            Когато подавах газ на място, вариатора сработваше винаги около 2500-2700 не знам точно. И изключва на 4000 някаде.
            Обаче като си в движение, вариатора сработваше винаги като подадеш съвсем леко газ!!! И изключваше пак на около 4000.

            Нека и друг, който има желание и време, да направи този тест и да пише.
            146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

            Comment


            • #21
              - Timing variator control:
              the electromechanical-hydraulic timing variator, connected to the camshaft, controls and adjust intake timing depending on the engine load and rpm. This device is activated by the control unit over idle speed (over 1600 rpm and with load above 30%)
              Оттук се вижда, че не само оборотите са определящи за момента на отваряне и затваряне на вариатора, а и натоварването на мотора.

              Изсточник: Alfa Romeo GTV Manual, volume 1, страница 134
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #22
                И сега последно - ниските ли държи или на високите сработва
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Вариатора когато си е наред си отваря на 4000 оборота и се усеша . Това което прави вариатора е да отмести с 12 градуса смукателния вал и да съобщи на ECU-то за да може по дълго да се впръсква гориво при по-дълго отворени смукателни клапани във високите обороти , колегата Zm го е обяснил доста добре по напреде в темата Прочетете малко за вариаторите и как работят - когато работят . Колегата ssveto го е нацелил но момента когато му гасне светодиода е когато се отваря вариатора .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #24
                    вариатора оТВАРЯ НА ОКОЛО 3000 ОБОРОТА Т.Е. СМУКАТ. КЛАПАНИ ОТВАРЯТ ПО РАНО ЗА ДА ИМА ВРЕМЕ ДА СЕ НАПЪЛНЕ ЦИЛИНДЪРА. НАПРИМЕР АКО ПРИ 120 ОБОРОТА СЕ ПЪЛНИ ЗА 50 СТОТНИ ТО ЗА 3600 ОБОРОТА ТРЯБВА ДА СЕ НАПЪЛНИ ЗА 1.7 СТОТНИ.
                    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                    Comment


                    • #25
                      Значи на 16 клапановия мотор вариатора сработва още от 2000об./мин. и дава до 25градуса предверение на вала,за 8-клапановият не съм търсил инфо,може и от 4000об./мин. да сработва ,както каза колегата.Сега не мога да намеря линка към сайта в който е обяснено кратко и ясно. И предполагам ви е ясно,че разликата в управлението идва от ЕКУ-то, което подава сигнал към соленоида(електромагнита), който започва да натиска чопа с отвори за масло от високото налягане на главата, което(масло) е съответно във вариатора, който според налягането на маслото започва да дава по малко предверение на вала, докато се отвори напълно и даде тези 25 градуса предверение.
                      Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                      Comment


                      • #26
                        Ми не знам кога, но определено диода закачен към вариатора светва доста след 2000 об......преди 2000 обм съм чел на няколко места че сработват променливите колектори....както и съм чел и обратното - че вариатора тръгва тогава.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          колакторите съм чел в ддна книга че сработват при 4000 оборота ном това е при дръга система за управление но процесите на пълнене не се различават много при различните двигатели.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Променливи колектори?
                            Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от chenkette Покажи съобщение
                              Променливи колектори?
                              Да бе - вариейбъл интейк майнфолд......скъсявало се пътя на въздуха влизащ в двг-то......виж кви чудеса.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                загрях кво имаш в предвид
                                Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                                Comment

                                Working...
                                X