If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Малко спам, че се присетих нещо! На единия микробус му правиха реглаж на стенд и здраво носеше гуми, ходих при един майстор - от старите майстори и приятел, пича направи реглаж със един канап за майтапа го оставих така без да го проверявам пак на стенд и всичко си е ок от тогава Та мисълта ми беше че и най-големите апаратури не могат да помогнат на кухия по природа . .
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Моята в момента е равна. На 0 мм е. Като меря растоянието м/у гумите от задната и предната част е еднакво. Но при преминаване през неравност на едното колело ми залюлява предницата.
Old Fox: Какво да и гледам на онази тема? Всеки пише глупости. Правя е отворена на 3 мм и толкова. Тука, че нема да получа компететно мнение е ясно. Защо питах изобщо?
Да ама аз на всякъде където чета дават да е отворена. Защо да е затворена след като когато ускоряваш колелата се стремят да се затворят? Ако е затворена при ускорение ще се затварят още. А това до колкото ми е известно води до нестабилност и прекалено завиване. И при висока скорост колата става прекалено чувствителна при завой и практически неуправляема.
Да де. За това говоря и аз. Ми ще я направя на 2 мм примерно. Да не е нито 1 нито 3. Щот сега е на 0 и при пълен завой вътрешното ми колело се провлачва. И при преминаване през неравност ми дърпа предницата на страни. А иначе гледах няма нищо разбито. Една лява задна биалетка имам за смяна само.
The front wheel toe in figures, for an unladen vehicle with all tanks and reservoirs filled, are given in the table.
D1 - D2 (mm)
2.00 ± 1
това са данните
сичко останало е от лукаваго
аман тука от специалстити по автомобили дето са спали в училище по физика
Е тъй да е ако Д1 е по-голямо от Д2 с 2+-1мм това не значи ли че предницата е отворена....
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Ами да. Същото е. И аз не мога да разбера кво говорим тука вече. За ендо и съшо говорим ама по различни начини. Как да е. Днес отворих предницата на 2 мм. Сега вече е добре.
Не трябва да се правят заключения от сорта "при предно предаване е еди как си, при задно...". При предно предаване всичко зависи от конструкцията на окачването. На Типо например е от -1 до +1, а на Алфа 156, както правилно е забелязал колегата ОЕМ е от -3 до -1, ковто означава гарантирана разходимост.
Още нещо - за просвирването на гумите в завой. Има един параметър, на който радко се обръща внимание при измерване и регулиране - разходимост в завой. Измерва се при завиване на вътрешното колело на 20 градуса.
Специално в AutoData данните за ТОЕ отбелязани N означават разходимост (с други думи отрицателна сходимост).
p.s. тежките автомобили с твърд заден двигателен мост имат гарантирана разходимост, т.е. задноцата е "разтворена" - това специално за колегата по-горе. Повярвайте ми, така е - с това се занимавам.
Comment