Известие

Collapse
No announcement yet.

предните колела ми стоят разкрачено, не съм я удрял

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • предните колела ми стоят разкрачено, не съм я удрял

    преди не го бях забелязъл, но мисля че е защото тогава не са били в това положение, ходих на реглаж след смяна на ходовата част, регулираха ги да сочат направо, но те са разкрачени ето така / \
    като не съм я удрял, знаете ли от какво може да е, все си мисля че този проблем се появи доста след като я купих и не мога да си обясня от каде, преди съм карал пежо и се разкрачиха, но задните колела, оказа се че при взички пежа се появявал този проблем

  • #2
    Амм ,за алфа ромео става въпрос нали?
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      da 145, 1997

      da 145, 1997

      Comment


      • #4
        ами имаш носачи от мареа

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #5
          ama po dulgi li sa ili kakvo imash predvid, na montiora mu kazah da mi zima hubavi originalni 4asti, a za nosa4ite kaza 4e vurviat zaedno sus sharnirite, nqmalo samo 6arniri

          Comment


          • #6
            Те така трябва да са. Трябва да има лек ъгъл. Като е спряна така трябва да е. Като тръгне да върви се изправят. Лошо е ако е много разкрачена.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              здравейте колеги,

              и аз да споделя, че моята Алфа(от подписа), също е разкрачена отпред (тип навън - / \ ) , особено дясното колело. при реглаж досега никой майстор не ми е казвал, че имам нещо за смяна по окачването, до преди празниците - тогава в ДИЯНА-та в Люлин ми казаха да сменя десен шенкел и щяла да се изправи
              а аз си я карам така вече 3-та година, не ми е търкала гумите отвътре, което не го разбирам
              някой патил може ли да посъветва освен шенкел, какво длуго може да е и има ли 100% начин да се провери кое е кривото, преди да се сменя каквото и да било?
              Дадоха ми съвет да разширя дупката на горният болт на шенкела в посока навън, и оттам да се изправи колелото. някой от вас дали го е правил преди и не е ли опасно от гледна точка на здравината - че тая дупка си е доста близо до края на самият шенкел

              ще оценя всякъкви съвети, благодаря предварително на всички
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
              Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
              Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
              sigpic

              Comment


              • #8


                безумна работа. ако не искаш да си строшиш главата не си играй с такива разширявания
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  Re:

                  Първоначално публикувано от Alexanderbb
                  безумна работа. ако не искаш да си строшиш главата не си играй с такива разширявания
                  и аз мисля че не е уместно да се разширява горната дупкал
                  а дали не може да се разшири долната дупка, но навътре за да не се доближава до края
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Всяка предница може да се отваря и затваря от накраиниците на кормилната щанга. Кви болтове? Кви дупки? Развива се контра гаиката и с ключе обикновено е 13 навиваш кормината щанга. Но трябва да мериш разстоянието м/у гумите в предната част и в задната. Когато от пред е по голямо от зад тогава е отворена/разкрачена, а когато е обратното е затворена. Нормално е предницата да бъде отворена с 1, 2 мм. Понеже като тръгне колата самите сили при ускорение затварят предницата в движение.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem
                      Нормално е предницата да бъде отворена с 1, 2 мм.
                      за жигула или за камаз са тия милиметри ?
                      или трябваше да е затворена предницата?
                      изобщо говориш на изуст

                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей
                        Първоначално публикувано от oem
                        Нормално е предницата да бъде отворена с 1, 2 мм.
                        за жигула или за камаз са тия милиметри ?
                        или трябваше да е затворена предницата?
                        изобщо говориш на изуст

                        Специално за 156-цата го дават от 1 до 3 мм отворена. Аз съм си я регулирал на 1 мм. Точно от кормилните накрайници. То няма от къде другаде.

                        Ти като не говориш на изуст що не обясниш как се регулират? А само се опъваш?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          специално за 156 Е затворена предницата
                          а ти как си си го регулирал е друга тема

                          и не е от 1 до 3

                          а е 2+-1 което е леко различно

                          за коли със спортно окачване са други данните

                          изобщо четете повече
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от търтей
                            специално за 156 Е затворена предницата
                            а ти как си си го регулирал е друга тема

                            и не е от 1 до 3

                            а е 2+-1 което е леко различно

                            за коли със спортно окачване са други данните

                            изобщо четете повече
                            Ко речи? Я разшифровай "2+-1"

                            И какви са данните заколи със спортно окачване?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem
                              Развива се контра гаиката и с ключе обикновено е 13 навиваш кормината щанга. Но трябва да мериш разстоянието м/у гумите в предната част и в задната. Когато от пред е по голямо от зад тогава е отворена/разкрачена, а когато е обратното е затворена. Нормално е предницата да бъде отворена с 1, 2 мм. Понеже като тръгне колата самите сили при ускорение затварят предницата в движение.
                              Тия в специализираните сервизи само си дават парите за техника и апаратура.Що не си ги светнал,че може и така да се регулират предници ами са се набутали с толкова пари. Браво на теб , чак сега сервизите останаха без работа.
                              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                              Avensis 2011 -2.0 D-4D

                              Comment

                              Working...
                              X