Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомери

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
    Явно има промени, за който не съм сверил часовника

    За Дисковете и Накладките се правят в различни заводи по-Света ( за бошовските говорим ),понеже го зачекнахте тоя въпрос.
    Въпросът беше, че не всичко, което носи марката Бош, се прави в Бошовските заводи, а при други производители по заказу
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Въпросът беше, че не всичко, което носи марката Бош, се прави в Бошовските заводи, а при други производители по заказу
      Тъй де

      Comment


      • Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
        Тъй де
        Да, ама имаше тук един философ дето хем ме обижда (не че ми пука), хем самият той говори глупости да не кажа простотии
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          След дълго проучване заедно с колегите от немския форум alfisti.net, а и след допитване до Bosch, вече имам абсолютно достоверна информация за дебитомерите на Бош.

          В следните модели дебитомери Бош:

          Bosch 0 280 217 531
          Bosch 0 280 218 001
          Bosch 0 280 218 004
          Bosch 0 280 218 019
          Bosch 0 280 218 045
          Bosch 0 280 218 108
          Bosch 0 281 002 182
          Bosch 0 281 002 199
          Bosch 0 281 002 207
          Bosch 0 281 002 208



          се вгражда един и същ сензор (HFM) F00C2G2030

          Тоест - сензорите на изброените по-горе дебитомери са взаимозаменяеми, а много често и самите дебитомери. Просто понякога има разлика в диаметъра или формата на тръбата.

          П.П. Вероятно има и още дебитомери с идентични сензори, но за тези съм 100% сигурен. Ако науча нещо ново, ще добавям.
          531 не е със сенсор 2030, а със 2044. Със 2030 колите не развиват мощност. Ето сега борим една такава
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • Някой да знае този 0 280 218 113 с кой сензор е?
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Някой да знае този 0 280 218 113 с кой сензор е?
              Мисля че с 063 ама не съм сигурен 100 %
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Днес сложих 019 (030 сензор) на дизеларката за проба. Вървеше доста добре с него. Даде 4.34V на 5000об.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  531 не е със сенсор 2030, а със 2044.
                  Имам в гаража един новиничък резерва, и поне 2 стари дето са с 2030.......ся не знам дали от определено време нещата не са се променили, но визуално и по номер на сензор 531 и 019 не се различават по абсолютно нищо.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    531 не е със сенсор 2030, а със 2044. Със 2030 колите не развиват мощност. Ето сега борим една такава
                    280217531 е дебитомер за CF2 мотори.
                    ***044 сензора е за CF3 мотори.
                    В грешка си.
                    ...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Имам в гаража един новиничък резерва, и поне 2 стари дето са с 2030.......ся не знам дали от определено време нещата не са се променили, но визуално и по номер на сензор 531 и 019 не се различават по абсолютно нищо.......
                      Ники, слагахме един 2030 (019) на мястото на 531 на 2.5 V6 и колата не искаше да върви. Но аз мисля, че проблемът беше заминал си 2030, а нямах под ръка друг за проба

                      ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:27 ----------

                      Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                      280217531 е дебитомер за CF2 мотори.
                      ***044 сензора е за CF3 мотори.
                      В грешка си.
                      Значи пак някой е пипал с ръчички
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Ники, слагахме един 2030 (019) на мястото на 531 на 2.5 V6 и колата не искаше да върви.
                        Ми разбира се че няма да върви, те просто са различни, независимо какво пише на сензора.....
                        Сензора на 019 е различен от тоя на 531.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Ми разбира се че няма да върви, те просто са различни, независимо какво пише на сензора.....
                          Сензора на 019 е различен от тоя на 531.......
                          Да, на моята също е така. Ама днес вървеше много добре с от 019, т.е. с 2030 и 4.3V даде
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • Както писах и в другата тема : 4.3 волта е твърде малко за 531. Разликата от 4.3 до максималните 4.57 може да изглежда малка но отговаря на допълнителни около 100кг/ч .
                            Ако си имал предвид 019 -> там разликата от 4.3 до максималните 4.46 отговаря на около 50 кг/ч .
                            ...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                              Както писах и в другата тема : 4.3 волта е твърде малко за 531. Разликата от 4.3 до максималните 4.57 може да изглежда малка но отговаря на допълнителни около 100кг/ч .
                              Ако си имал предвид 019 -> там разликата от 4.3 до максималните 4.46 отговаря на около 50 кг/ч .
                              Има нещо такова, прав си. С 019 не пушеше почти, което е признак за липса на нафта, а с 2047 - кълба дим и 4.52V
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • Можеш лесно да разбереш, че 019 не е правилния въпреки показанията (между другото и 4.45 волта дава на дизел ако си е в перфектно състояние) ако си караш примерно с 2К оборота на пета и натиснеш рязко педала до долу... С 019 на осмата секунда от това действие вече се чудиш дали караш комонрейл или чист дизел, а с правилния на осмата секунда се чудиш дали имаш добри спирачки...

                                Comment

                                Working...
                                X