Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомери

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз този 019 го сложих по две причини:
    - трябваше да проверя дебитомера дали е адекватен, че един реномиран сервиз беше казал, че е аут. Оказа се, че си е ОК
    - беше ми интересно как ще се държи дизеларката

    Най интересното е, че на моята дизеларка е дебитомер на чиито сензор не пiше нищо освен PBT-GF30 и на сензора, и на корпуса. Даже не е на Бош
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • Току що сложихме 047 на HighVoltage да го пробваме. Колата 2.5V6 вървеше много добре. Но изненадата бе, че чисто новият му дебитомер 531 беше със сензор ....2030. Като от 019 дебитомер
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Току що сложихме 047 на HighVoltage да го пробваме. Колата 2.5V6 вървеше много добре. Но изненадата бе, че чисто новият му дебитомер 531 беше със сензор ....2030. Като от 019 дебитомер
        Как измерихте че колата върви много добре с 047 ? Достигнати напрежения ? 0-100 ? По-добре от оригинален 531 ?!
        Не знам колко пъти вече съм писал и не само аз че на 531 дебитомер преди са слагали 013 сензор а сега се слага 030. Различен е от този , който се слага в 019 дебитомери, гледайте и серийните номера.
        И как го развихте сензора на оригиналния 531? Новите не са с torx.
        ...

        Comment


        • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
          Как измерихте че колата върви много добре с 047 ? Достигнати напрежения ? 0-100 ? По-добре от оригинален 531 ?!
          Не знам колко пъти вече съм писал и не само аз че на 531 дебитомер преди са слагали 013 сензор а сега се слага 030. Различен е от този , който се слага в 019 дебитомери, гледайте и серийните номера.
          И как го развихте сензора на оригиналния 531? Новите не са с torx.
          Ами развих го много лесно без специален торкс и точно това ме учуди - изобщо не беше затегнат и не искаше никакво усилие, ама никакво. А е бил изваден от оригинално запечатана кутия с холографска лепенка, доставен от Италия. Компютър не подключихме, щото Стефчо искаше да я види на вървене. И колата наистина вървеше, двамата се возихме. Все пак пробата бе без никаква адаптация на колата - ръчка само. Новия дебитомер обаче не е пробван на 5 и 6-та каква скорост ще достигне
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • Аз не мога да си обясня,след като не са взаимозаменяеми 309 и 019(както и сензорите им),на какво се дължи факта,че колата ми върви безупречно и доволно,както и разхода ми е чудесен,а съм в момента с 019(и то от 3 години)...а би трябвало да съм с 309.
            Май ще е прав един колега,че разликата е само в припушването........
            Колата ми е ЦФ3
            ZAR93200000159812
            и другия номер 839А60002328881
            Ще съм доволен някой да сподели мнение.......
            .....или пък ако забода 309 ще съм из облаците.
            Благодаря.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • Всичко зависи от сензора. Ако дава по-високо изходно напрежение при по-малък въздушен поток, колата ще подава повече гориво (дизелът ще пуши). В сила е и обратното. Проблемът е, че тези разлики се хващат обикновено при по-високи обороти, защото при по-ниски нива на въздуха дебитомерите са близки по стойност.
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Току що сложихме 047 на HighVoltage да го пробваме. Колата 2.5V6 вървеше много добре. Но изненадата бе, че чисто новият му дебитомер 531 беше със сензор ....2030. Като от 019 дебитомер
                Защо да е изненада - аз това го пея от доста време тука......и снимки даже качих....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Защо да е изненада - аз това го пея от доста време тука......и снимки даже качих....
                  Да, но с друг 2030 ...не върви
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    Не знам колко пъти вече съм писал и не само аз че на 531 дебитомер преди са слагали 013 сензор а сега се слага 030. Различен е от този , който се слага в 019 дебитомери, гледайте и серийните номера.
                    ...
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Да, но с друг 2030 ...не върви
                    ...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                      ...
                      Относно серийните номера - те и еднаквите телевизори имат, ама различни. Серийният номер е уникален
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • Ето снимка на два еднакви датчика 2030. Но при еднакви нива на въздушния поток (стенд) единият дава 3.41V, а другият - 3.1V (този сензор е на колегата HighVoltage, с който колата му не вървеше)
                        Attached Files
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Ето снимка на два еднакви датчика 2030. Но при еднакви нива на въздушния поток (стенд) единият дава 3.41V, а другият - 3.1V (този сензор е на колегата HighVoltage, с който колата му не вървеше)
                          A сега помисли защо е така............... може да питаш и Марто/Сатанизма/как си караше с игла от Опел Корса,и какво стана като сложихме игла за неговата,повтарям неговата кола
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            A сега помисли защо е така............... може да питаш и Марто/Сатанизма/как си караше с игла от Опел Корса,и какво стана като сложихме игла за неговата,повтарям неговата кола
                            Мъри, мен ми е ясно. Това го публикувах за да покажа, че с един и същи сензор може да има разлики. Всичко зависи как и кога е настройван и програмиран датчика фабрично. Предполагам знаеш как става това
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Относно серийните номера - те и еднаквите телевизори имат, ама различни. Серийният номер е уникален
                              Серийните номера са много важни .
                              Например при производство на 4-ядрени процесори за компютри какво се случва ... ми тестват готовия процесор и ако има дефект в някое ядро не се изхвърля ... сканират серийния му номер и въвеждат в базата данни че за този номер има дефект.
                              После пак по серийния номер разбират кой е дефектния, изключват дефектните ядра , маркират го като 2 или 3 ядрен и го продават.
                              Същото може би се случва и с дебитомерите 030 - закачат ги за стенд и тестват колко напрежение ще достигне. Тези от тях, които достигнат стойности за 531 им записват серийния номер в база данни и после сензора с този номер се поставя в 531. А тези който не успеят не ги изхвърлят защото пък по-ниските напрежения са ок за TS и ги монтират на дебитомер за TS.

                              Другия вариант е, че по някакъв начин ги калибрират на стенд: калибрират , записват серийния номер , записват в базата данни че този сериен трябва да се сложи на 531 и после и го слагат.
                              ...

                              Comment


                              • Замерване и програмиране
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X