Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомери

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
    Е нали уж е еднакъв сензора... аз ли не разбирам нещо....
    никой не е твърдял,, че дебитомерите са еднакви
    еднакви са само сензорите в тях

    Comment


    • Има ли дебитомери от изброените с различна по диаметър тръба? Ако си заменя моята с по-голяма /и еднакъв сензор/ ще се промени ли сигнала подаван към ECU-то?
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • да

        Comment


        • Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
          никой не е твърдял,, че дебитомерите са еднакви
          еднакви са само сензорите в тях
          ОК. Кое им е различно тогава? Диаметъра ли ?

          Comment


          • Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
            да
            Да за диаметъра или за сигнала?
            NESH
            156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

            Comment


            • http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=52916
              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

              Comment


              • Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                Да за диаметъра или за сигнала?
                Сигнала ще се промени ако промениш диаметъра на хаусинга на дебитомера.....неизбежно е.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Сигнала ще се промени ако промениш диаметъра на хаусинга на дебитомера.....неизбежно е.....
                  a какъв е варианта за по-голям дебит без отразяване в електрониката.......по-студен въздух?!
                  NESH
                  156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                  Comment


                  • Баси откачената тема! А какъв е проблема всеки да си слага дебитомер по каталожен номер?

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                      a какъв е варианта за по-голям дебит без отразяване в електрониката.......по-студен въздух?!
                      Не мога да разбера целта на занятието????
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                        a какъв е варианта за по-голям дебит без отразяване в електрониката.......по-студен въздух?!
                        чип?
                        1.9JTD 105+

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Не мога да разбера целта на занятието????
                          Като част от по-широк Air Intake......more air , more power
                          NESH
                          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                            Като част от по-широк Air Intake......more air , more power
                            Въздуха влиза до едно определено положение в зависимост от това колко бързо стига от филтъра до цилиндрите, ако въпроса беше само да се вкара въздух, секи ще бутне един чарджър да речем, и ще надува.....деба може да се излъже че влиза повече въздух като му се намали сечението, но това пак няма да е ефективно, тъй като екуто ще мисли че влиза примерно 300кгч въздух, а реално ще влиза 200, и то ще пуска образно казано бенз за 300 кгч, и сместа ще е богата което пак е кофти.....ся теоретично може би винаги съществува вероятноста ако ти е прецакат деба, и не ти се дават 300 кинта за нов, да намалиш сечението с точно толкова колкото трябва за да е лъжата уместна, ама трябва да си ебаси факира, плюс това не е особенно сигурно дали това ще е така......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • ми ако се увеличи сечението и ще пуска по малко нафта и няма да пуши? то май ще е по добре просто да си махна ремапа в тоя случай
                              1.9JTD 105+

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Въздуха влиза до едно определено положение в зависимост от това колко бързо стига от филтъра до цилиндрите......
                                Прав си! Идеята е за това при рязко отваряне на дросела и пикова консумация на въздух да няма пад на налягането преди цилиндрите заради някой ограничаващ елемент. И съответно от филтъра към дросела проходимостта да не се нарушава с "прагове" или рязки промени на сечението! Въпреки това скоростта на въздуха след филтъра трябва да се вдига със постоянно,но много леко свиване на диаметъра по цялата дължина на air intake-а. Така за единица време отваряне на клапаните ще се "увлече" и постъпи повече въздух в цилиндрите. Затова питах за тяло на дебитомер с 3-4мм по голям диаметър от дросела ми!
                                NESH
                                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                                Comment

                                Working...
                                X