Известие

Collapse
No announcement yet.

Сериозна питанка към майсторите в този форум!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от joro_d Покажи съобщение
    ОЕМ, намери си болтове с клас на якост 10.9 и забрави за 8.8. И не се лъжи да струговаш болтове и да им нарязваш резба. При болтовете резбата е валцована. Резба нарязана с метчик има много по-ниска товароносимост.
    И още нещо - това което е споменато по-горе за дължината на резбата спрямо диаметъра не е глупост, а просто нещо което не знаеш. Ако искаш и три пъти по-дълъг болт сложи - якостта на съединението няма да се повиши.

    p.s. 8.8 е клас на якост, а не твърдост. И разлика в разширението и респективно удължението на болт с клас на якост 8.8 и такъв с клас 10.9 няма.
    здр.колега.напълно съм съгласен с теб за професионалното заводско изработване на болтовете.а за това какво ще кажиш-"Резба нарязана с метчик има много по-ниска товароносимост". аз не съм чувал резбата на болт да се нарязва с метчик?ти чувал ли си го,че си я написал тази глупост?а за срязани метчици няма да говоря,и аз сам го правил този номер.но си има комбиниран мечик,който нестава за глухи отвори,има комплект от 1-ви,2-ри,и 3-ти метчик и тнт и тнт,няма да изпадам в подробности.както ти сам каза,има си литература за тази работа и всеки незнаещ,който го интерисува може да прочете.хайде жив и здрав,и да знаеш,че мн.се радвам на ТИПОТО
    ALFA ROMEO-156;1.8;16v;TS;1998g
    FIAT TIPO-DGT 1.4ie

    Comment


    • #47
      Скъпи колега, пак се изказваш неподготвен. Изработването на резба с помощта на метчик е точно рязане. Справка - който и да е учебник по технология на металите и металообработване. Отново те прозовавам най-културно и отговорно преди да говориш нещо, и особено преди да класифицираш мое твърдение като глупост, да попрочетеш нещо повече по въпроса и самият ти да не говориш недомислици. Обикновено се въздържам да натяквам на околоните кой съм и какво ми е образованието - не мисля че това е най-важно във взаимоотношенията между приятели и познати. Сега обаче ще подчертая специално за твое сведение че съм машинен инженер, специалност ДВГ, и на тема металообработване съм държал изпит. Занимавам се от години с авторемонт, често ми се налага да организирам изработване или ремонт на най-различни машинни части.
      Ако на човек не му е ясно нещо може да пита. Така се води интелигентен разговор. Но да хвърлиш в лицето на отсрещния твърдението че говори глупости без да си наясно с понятията - това е най-малкото неучтиво.
      Ако държиш да ти покажа къде точно да прочетеш малко теория на тема "Нарязване на резба" с удоволствие ще го направя.
      Надявам се да оцениш добронамереността с която ти пиша всичко това.
      Alfa 156 1.8 TS
      FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

      Comment


      • #48


        абе колега,извинявай но ти се изказваш неподготвен.не ме интерисува какъв си,що си,и какви изпити си държал.не ми отговори на вапроса който ти зададох.ти каде си го учил това нещо,4е резбата на болта се нарязва с метчик????ами пълни глупости са това,и заблуждаваш хората.с метчик не се ли нарязва резба в отвор????
        ALFA ROMEO-156;1.8;16v;TS;1998g
        FIAT TIPO-DGT 1.4ie

        Comment


        • #49
          Ай пък ся това... Мисля всички знаят коя резба с какво се нарязва, не спорете излишно за нещо, което е резултат от проста грешка при писането.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Ай пък ся това... Мисля всички знаят коя резба с какво се нарязва, не спорете излишно за нещо, което е резултат от проста грешка при писането.
            всички знаят да,но колегата инженер,го е написал грешно и неиска да си признае вината,и казва,че аз се изказвам неподготвен
            ALFA ROMEO-156;1.8;16v;TS;1998g
            FIAT TIPO-DGT 1.4ie

            Comment


            • #51
              Е да де... Казал метчик, имал предвид плашка/ флашка... В момента си играете на развален телефон и спорите за 2 различни неща. Айде мир да има в таз тема веч, моля
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #52
                Признавам си вината - вместо флашка / плашка съм написал метчик. Доволен?
                Alfa 156 1.8 TS
                FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

                Comment


                • #53
                  доволен,недоволен,няма да спорим за глупости.мир и това е
                  ALFA ROMEO-156;1.8;16v;TS;1998g
                  FIAT TIPO-DGT 1.4ie

                  Comment


                  • #54
                    Колеги,гледам,че темата е заприличала на дискусия между стара мома и д-р Венеролог,които си говорят за трипера и последното причастие.А въпроса е до немай къде интересен и се казаха много верни и полезни неща,но се изроди на лични нападки.Мисля,че не трябва нито да налагаме някого , най-безмилостно по главата с дипломите си, нито да се хвалиме с ограниченоста и простотията си.Понякога не си даваме сметка,че форума се посещава и от нашите деца и жени и ставаме за смях.Много често звучиме . като шизофреници на групова терапия,вместо да сме колеги и приятели.обединени от общата краста наречена Алфа Ромео.За това се присъединявам към призива за мир.Нека удариме по една бира за здравето на всички и всеки да си изтрие глупостите за да остане само полезното
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X