If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
След паркиране -> гасене на двигателя -> почти веднага отново палене, изчезнаха всички тоци! След какви ли не черни мисли:
- за прекъснати кабели - разместването им не помогна
- изгоряла инсталация - всички бушони бяха изправни
започнах да се успокоявам, че има шанс да е просто заминала клетка на акумулатора (100+ лева, но поне е известно зло). Един приятел предположи лош контакт и въпреки, че бях скептично настроен, почистих клемите, свързах, стегнах и...............ток на килограм . Клемите влизаха доста трудно, но явно си иска стягане. Предполагам, че последния път не съм бил стегнал добре и от там се е получил проблема. Имайте едно на ум и винаги си стягайте добре клемите .
Аз и преди съм го споменавал, но не мога да се сдържа....
Още в началото на закупуването на новия ми 9 годишен автомобил, съединителя чат пат потъваше и искаше припомпване за да се стегне, както би трябвало да бъде. Така си карах известно време, докато реших че трябва да мина към 17.30-18.00 часа по бул. Дондуков, та към Ботевградско до избягам от спокойния живот в града. След 30-тата минута и 350-400 натискания на съединителя, крака ми беше вече изтръпнал, съединителя потъна лошо и припомпване вече не беше оправия. С много и още толкова помпане се измъкнах и газ към Пловдив само на 5-та.
Първите отзиви в близкия сервиз /да не кажа, че се водят и познати/, бяха горна помпа, долна помпа тръгнала, ако имаше и друга помпа и тя щеше да е тръгнала и вече почнах да смятам на ум 300-400-500лв със, без труд, с намаление, без.
Хубавата новина беше, че не успяха по това време в Пловдив да намерят налична, иначе щях да съм с две здрави помпи в момента.
След като реших сам да се заема с проблема и разкачване на почти всички маркучета по съединителя, стигнах до място където едно гумено уплътнение ми се стори подозрително. Намерих си аз същото, устойчиво на каквито условия се подлагало, обезвъздуших си системата, допълних спирачна течност и вече 2 месец си житкам както никога до сега. Упълтнението ми струваше 0,15лв + още толкова, че си взех едно резревно
sigpic
Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one
Потвърждавам... имам абсолютно същото явление, като на колегата oem и рейката ми е за ремонт. Има теч от нея и ми губи хидрл. течност.
На мен не ми губи нищо. От как съм купил колата течноста е на макс. Няма течове, но ме мързи да откача клапана на сервото да го видя здрав ли е не е ли.
и при мен е така и смяната на масло не помогна - на студена кола волана е суепр лек, като загреят маслата и се утежнява... остава помпа май - там пружинките на клапаните й май се уморявали с годините! Така съм чувал!
и при мен е така и смяната на масло не помогна - на студена кола волана е суепр лек, като загреят маслата и се утежнява... остава помпа май - там пружинките на клапаните й май се уморявали с годините! Така съм чувал!
И аз така си мисля. Ужас, ако е това
Съдя и по факта, че като форсирам маторя, волана омеква - демек помпата вдига налягане.
И аз да се оплача От смяна на габарит ми изчезна таблото и всички габарити. След като отидох на жичкаджия - вече си имам всичко, но ми светнаха индикаторите за Airbag-a
Ама тя бутална ли е, или центробежна (с турбинка)?
става въпрос за буталцето в рейката.То е така направено,че да пропуска по малко.Иначе при загасен двигател изобщо няма да се върти волана,но като поостарее и се износи,стават тия простотии с тежкия волан.Иначе помпата трудно се разваля.Основно по хидравликата проблем са :маслото,семерингата и буталото.Останалите чаркове много трудно дефектират.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment