Известие

Collapse
No announcement yet.

Най -тъпите аварии

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
    я питайте ACKO 88 за тъпи аварии и кака го докара до 30 на 100 разход и акка си оправи проблема??? Тогава ми говорете за тъпи неща.
    да не би да е имал спукано платно на бензиновата помпа или мъркуч и за това да е харчила толкова


    п.п.
    сори не му знам колата

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #17
      След паркиране -> гасене на двигателя -> почти веднага отново палене, изчезнаха всички тоци! След какви ли не черни мисли:
      - за прекъснати кабели - разместването им не помогна
      - изгоряла инсталация - всички бушони бяха изправни

      започнах да се успокоявам, че има шанс да е просто заминала клетка на акумулатора (100+ лева, но поне е известно зло). Един приятел предположи лош контакт и въпреки, че бях скептично настроен, почистих клемите, свързах, стегнах и...............ток на килограм . Клемите влизаха доста трудно, но явно си иска стягане. Предполагам, че последния път не съм бил стегнал добре и от там се е получил проблема. Имайте едно на ум и винаги си стягайте добре клемите .
      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
      Lancia Kappa 2.4 5.20

      Comment


      • #18
        Аз и преди съм го споменавал, но не мога да се сдържа....
        Още в началото на закупуването на новия ми 9 годишен автомобил, съединителя чат пат потъваше и искаше припомпване за да се стегне, както би трябвало да бъде. Така си карах известно време, докато реших че трябва да мина към 17.30-18.00 часа по бул. Дондуков, та към Ботевградско до избягам от спокойния живот в града. След 30-тата минута и 350-400 натискания на съединителя, крака ми беше вече изтръпнал, съединителя потъна лошо и припомпване вече не беше оправия. С много и още толкова помпане се измъкнах и газ към Пловдив само на 5-та.
        Първите отзиви в близкия сервиз /да не кажа, че се водят и познати/, бяха горна помпа, долна помпа тръгнала, ако имаше и друга помпа и тя щеше да е тръгнала и вече почнах да смятам на ум 300-400-500лв със, без труд, с намаление, без.
        Хубавата новина беше, че не успяха по това време в Пловдив да намерят налична, иначе щях да съм с две здрави помпи в момента.
        След като реших сам да се заема с проблема и разкачване на почти всички маркучета по съединителя, стигнах до място където едно гумено уплътнение ми се стори подозрително. Намерих си аз същото, устойчиво на каквито условия се подлагало, обезвъздуших си системата, допълних спирачна течност и вече 2 месец си житкам както никога до сега. Упълтнението ми струваше 0,15лв + още толкова, че си взех едно резревно
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Браво!Това е от клапана на сервото!
          Потвърждавам... имам абсолютно същото явление, като на колегата oem и рейката ми е за ремонт. Има теч от нея и ми губи хидрл. течност.
          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
          sigpic
          ROVER 200 RF 2.0TDI

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Nasko_77 Покажи съобщение
            Потвърждавам... имам абсолютно същото явление, като на колегата oem и рейката ми е за ремонт. Има теч от нея и ми губи хидрл. течност.
            На мен не ми губи нищо. От как съм купил колата течноста е на макс. Няма течове, но ме мързи да откача клапана на сервото да го видя здрав ли е не е ли.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Nasko_77 Покажи съобщение
              Потвърждавам... имам абсолютно същото явление, като на колегата oem и рейката ми е за ремонт. Има теч от нея и ми губи хидрл. течност.
              купи си качественна семеринга 25-35-7 и си на ред.само тя е за смяна
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Като е студен мотора - волана се върти с едно пръстче, но като загрее се втвърдява, особено при резки завой.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                  Като е студен мотора - волана се върти с едно пръстче, но като загрее се втвърдява, особено при резки завой.
                  Смени си маслото на хидравликата
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Смени си маслото на хидравликата
                    и при мен е така и смяната на масло не помогна - на студена кола волана е суепр лек, като загреят маслата и се утежнява... остава помпа май - там пружинките на клапаните й май се уморявали с годините! Така съм чувал!
                    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 22:58.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      и при мен е така и смяната на масло не помогна - на студена кола волана е суепр лек, като загреят маслата и се утежнява... остава помпа май - там пружинките на клапаните й май се уморявали с годините! Така съм чувал!
                      И аз така си мисля. Ужас, ако е това
                      Съдя и по факта, че като форсирам маторя, волана омеква - демек помпата вдига налягане.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                        И аз така си мисля. Ужас, ако е това
                        Съдя и по факта, че като форсирам маторя, волана омеква - демек помпата вдига налягане.
                        тогава,колега,може да имаш и износено буталце.При мене се сменя много лесно,но при теб не знам.А помпата е най-лесно да и замериш налягането.Успех!!!!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                          И аз така си мисля. Ужас, ако е това
                          Съдя и по факта, че като форсирам маторя, волана омеква - демек помпата вдига налягане.
                          При мен при каране в горния сектор на обороти на мотора след това е още по тежък волана... лудница


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            тогава,колега,може да имаш и износено буталце.При мене се сменя много лесно,но при теб не знам.А помпата е най-лесно да и замериш налягането.Успех!!!!

                            Ама тя бутална ли е, или центробежна (с турбинка)?
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #29
                              И аз да се оплача От смяна на габарит ми изчезна таблото и всички габарити. След като отидох на жичкаджия - вече си имам всичко, но ми светнаха индикаторите за Airbag-a
                              Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 00:16.
                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                              BMW 316 Compact '95

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                                Ама тя бутална ли е, или центробежна (с турбинка)?
                                става въпрос за буталцето в рейката.То е така направено,че да пропуска по малко.Иначе при загасен двигател изобщо няма да се върти волана,но като поостарее и се износи,стават тия простотии с тежкия волан.Иначе помпата трудно се разваля.Основно по хидравликата проблем са :маслото,семерингата и буталото.Останалите чаркове много трудно дефектират.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X