If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ТС-а няма проблеми с бензина по принцип с читави свещи може да се кара и 92 ... ТС е по нечувствителен от другите двг на октановото число обаче стария ТС 8в... 16 клапановите са малко ташак в това отношение бтв има разлика и бензиностанциите .. аз карам само ЛУК
Тук съм много съгласен с теб
Аз и 92 съм слагал и не намирам разлика във вървенето, даже бих казал че по-добре пали с него, колкото и глупаво да звучи
Ако си направил засичането при еднакви условия и с по-високо октонов бензин имаш по-голям разход - отговора е в аванса. Например Астрите имат един джъмпер който се сменя, ако решиш да промениш октана на бензина. При твойта алфа всичко е атоматично има един сензор който следи за детонации и той подсказва колко да е аванса.
Че датчик за детонациите има, спор няма. Но я ми покажи на електрическата схема на Bosh-Motronic ML4.1 какъвто е твоят инжекцион, къде е този датчик???
Ако си направил засичането при еднакви условия и с по-високо октонов бензин имаш по-голям разход - отговора е в аванса. Например Астрите имат един джъмпер който се сменя, ако решиш да промениш октана на бензина. При твойта алфа всичко е атоматично има един сензор който следи за детонации и той подсказва колко да е аванса.
Че датчик за детонациите има, спор няма. Но я ми покажи на електрическата схема на Bosh-Motronic ML4.1 какъвто е твоят инжекцион, къде е този датчик???
2 от 3те коли в подписа са с карбуратор а 3тата е с мотроник м1.7
Comment