Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешно! Губи тока и още..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    И на бобините и на помпата захранването, както и един плюс на инжекциона, е от едно и също реле. Командва се с плюс при контакт +15. Иначе до него идва постоянен ток +30.
    Last edited by didod; d.m.y г., 21:37. Основание: уточнение
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      И на бобините и на помпата захранването, както и един плюс на инжекциона, е от едно и също реле. Командва се с плюс при контакт +15. Иначе до него идва постоянен ток +30.
      Постояниа + на бобините си го има!!!Обаче напрежението за помпата нее наред (релето не сработва) и с него и нещо друго!?Нещо се губи при релетата под дебитомера до там го докарах!!За тези които още неса разбрали проблема нее в еку-то бобини комутатори датчик колянов вал и тн. има прекъсване някъде!!
      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:05.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #78
        С мотроник М1.7 ли е колата?
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от JORDI Покажи съобщение
          Пращате го на сервизи,диагностика и какво ли не!Ами посочете му поне на кой сервиз в София да отиде момчето! Какво значи "не им се занимава с колата"?.Явно, че с мнения от разстояние няма да стане! Толкова ли е малка столицата, че няма специалисти?
          Да отиде при Бобо.Имах същия проблем,даже като запали и не искаше да върви на задна!!!Оказа се някаква маса на релето.Човекът я оправи за 20 мин.
          sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

          Comment


          • #80
            това всъщност е много добре. обзалагам се че нямаш захранване И на инжекторите. откачи буксата на единия инжектор и закачи там крушка 1-2вата 12 волта, извади релето на бензиновата и на крачетата на електромагнита сложи пак такава крушка и върти стартера. гледай дали тая на инжектора премигва когато тая на бензиновата свети. ако и на тия двете места нямаш напрежение, единственото общо между искроподаването, бензиновата и инжекторите е еку-то, което не е дефектно щото сте пробвали с друго. но замерете дали получава захранване самото то, дори му пуснете с отделни кабели + и - от акумулатора директно. ако пак не се получи, викай ключар да провери как е изключен имобилайзера.
            точка

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              това всъщност е много добре. обзалагам се че нямаш захранване И на инжекторите. откачи буксата на единия инжектор и закачи там крушка 1-2вата 12 волта, извади релето на бензиновата и на крачетата на електромагнита сложи пак такава крушка и върти стартера. гледай дали тая на инжектора премигва когато тая на бензиновата свети. ако и на тия двете места нямаш напрежение, единственото общо между искроподаването, бензиновата и инжекторите е еку-то, което не е дефектно щото сте пробвали с друго. но замерете дали получава захранване самото то, дори му пуснете с отделни кабели + и - от акумулатора директно. ако пак не се получи, викай ключар да провери как е изключен имобилайзера.
              Интересното е ,че на инжекторите си има захранване постоянен + и соответно - от еку-то (импулсен разбира се)!!Еку-то си има +12-те волта и даже вътре в самото него всичко си е захранено (+5 след стабилизатор)!!Имобилаизера БЕШЕ вързан да прекъсва САМО бензиновата помпа обаче го елиминирахме (вързахме си кабелите по оригинално му)Проблема за мен идва някаде около релетата под дебитомера след като там пипахме запали!Лошото е ,че ги гледахме (сменяхме) самите релета и нее в тях проблема!Несъм сигурен обаче в една маса и си мисля че тя нещо ни...Следващия път като я гледам ще ги махна всичките релета и ще погледна по-обстоино!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #82
                Ето схема от 164, но блокчето е същото, надявам се да помогне.


                И 3- те захранвания ли има?
                Last edited by didod; d.m.y г., 20:21.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #83
                  Я проверете,какви са релетата.Да не би някоя пакостна ръчичка да е сложила обикновенни релета.Релетата трябва да имат диод на намотката са да окъсяват тока,който се индуцира в бобинката на релетата.Ако нямат диоди точно този ток забива компа.Друга простотия,от която може да откачи човек е да има прекъснал кабел в някоя от кабелните обувки на релетата.И се започва ту го има ту го няма.Пак ви казвам:търсете в релетата.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Ето схема от 164, но блокчето е същото, надявам се да помогне.


                    И 3- те захранвания ли има?
                    Ауууу колко е красива схемата!!!Аз имах схема ама на нея неможе да се разбере кое какво е!С тая мисля ,че вече трябва да успеем!Иначе м-у К20 и К46 2 няма връзка на практика +са липсва!!Липсва от К20 а в същото време на бобините го има!!?Ще махна всички релета и ще се види...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #85
                      тогава проверете и управляваната верига от релетата. случвало ми се е на такива вериги със сравнително голяма консумация да меря с мултицета и 12 волта си излизат, обаче като се натовари и няма никой. тогава беше нагорял кабел. ако се съмнявате в такова нещо пускайте директни проводници за проба. друго място възможно е леглата на бушоните. много са скапани. а също и обилно поливане с контактен спрей навсякъде и талянката на пътя отново.
                      точка

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        ... а също и обилно поливане с контактен спрей навсякъде и талянката на пътя отново.
                        Това с проблемен контакт на конектора към ЕКУ-то съм го изстрадал, ама на газово ЕКУ. Губеше ми се една маса от хлабав контакт на някакъв кабел в големия сноп, завършващ с конектор за ЕКУ-то. Предполагам сте проверили дали с наместване на снопа кабеляк към конектора не се появява тока... Да не се окаже че покрай чипването некой кабел прави лош контакт некаде по тоя конектор...

                        AR 145 QV '97

                        Comment


                        • #87
                          Колегата mimouzunov ще напише по-подробно, но и аз да ви споделя какво стана тази вечер... Колегата направи доста проверки и голяма играчка беше. Снощи колата изгасна и край. Но днес след няколко часа пак заработи и замърка

                          Оказва се че проблема е някъде из между релетата...Днес след почистване и замерване на релетата и проверяване колата си запали без грижи... За съжаление обаче нямаме точна диагноза. Тоест днес работи ама може утре пак да спре по някоя време ако и скимне. Но е факт, че като се ровим при релетата запалва... Всъщност доколкото разбрах всичко при тия релета е кофти направено... Работят 4 различни релета които си предават + и когато някоя връзка се прееба и 4те не работят от там, колата НЕ само че нямаше ТОК ами и бензиновата попмпа не работеше... Колегата провери всички връзки и т.н. и има съмнения за три...Ако тия дни угасне ще се се прегледат конкретните връзки между релетата и ако трябва ще се прекарат нови кабели за да се установи, кое не е наред... Друго съмнение е че просто клеясало реле и не е давало контакт(макар че ги чистихме) и съответно е спирало тока на др. релета....Аз лично се надявам да е това и вече проблема да е решен...

                          Тази вечер я карах 200-300метра че нали съм с летните гуми още и ми беше ебати кефа...Ехххх А дано сме решили проблема...Или да е решен или ако ще прави проблем да го прави сега, че да не ме оставя на пътя...
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                          by RUBIG service

                          Comment


                          • #88
                            урааааааа

                            те верно казват че италянките са темпераментни но твоята е доста опъничева )
                            бе италянска му работа , що могат да сложак 1кабел и 1 реле , като могат да сложат 5 релета сноп кабели и релета
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #89
                              За всеки случай вземи ги смени тези релета, така мисля. И дано се оправи пък вече.

                              И системата с многото релета не е италианска, а на БОШ.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                За всеки случай вземи ги смени тези релета, така мисля. И дано се оправи пък вече.

                                И системата с многото релета не е италианска, а на БОШ.
                                Незнам какво по-подробно да пиша!!Ще изчакам известно време да видя как ще се държи сега колата и дали ще има промяна и тогава ще пиша какво е правено и къде е бил евентуално проблема
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X