И на бобините и на помпата захранването, както и един плюс на инжекциона, е от едно и също реле. Командва се с плюс при контакт +15. Иначе до него идва постоянен ток +30.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спешно! Губи тока и още..
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеИ на бобините и на помпата захранването, както и един плюс на инжекциона, е от едно и също реле. Командва се с плюс при контакт +15. Иначе до него идва постоянен ток +30.Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:05.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от JORDI Покажи съобщениеПращате го на сервизи,диагностика и какво ли не!Ами посочете му поне на кой сервиз в София да отиде момчето! Какво значи "не им се занимава с колата"?.Явно, че с мнения от разстояние няма да стане! Толкова ли е малка столицата, че няма специалисти?!!!Оказа се някаква маса на релето.Човекът я оправи за 20 мин.
sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.
Comment
-
това всъщност е много добре. обзалагам се че нямаш захранване И на инжекторите. откачи буксата на единия инжектор и закачи там крушка 1-2вата 12 волта, извади релето на бензиновата и на крачетата на електромагнита сложи пак такава крушка и върти стартера. гледай дали тая на инжектора премигва когато тая на бензиновата свети. ако и на тия двете места нямаш напрежение, единственото общо между искроподаването, бензиновата и инжекторите е еку-то, което не е дефектно щото сте пробвали с друго. но замерете дали получава захранване самото то, дори му пуснете с отделни кабели + и - от акумулатора директно. ако пак не се получи, викай ключар да провери как е изключен имобилайзера.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетова всъщност е много добре. обзалагам се че нямаш захранване И на инжекторите. откачи буксата на единия инжектор и закачи там крушка 1-2вата 12 волта, извади релето на бензиновата и на крачетата на електромагнита сложи пак такава крушка и върти стартера. гледай дали тая на инжектора премигва когато тая на бензиновата свети. ако и на тия двете места нямаш напрежение, единственото общо между искроподаването, бензиновата и инжекторите е еку-то, което не е дефектно щото сте пробвали с друго. но замерете дали получава захранване самото то, дори му пуснете с отделни кабели + и - от акумулатора директно. ако пак не се получи, викай ключар да провери как е изключен имобилайзера.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Я проверете,какви са релетата.Да не би някоя пакостна ръчичка да е сложила обикновенни релета.Релетата трябва да имат диод на намотката са да окъсяват тока,който се индуцира в бобинката на релетата.Ако нямат диоди точно този ток забива компа.Друга простотия,от която може да откачи човек е да има прекъснал кабел в някоя от кабелните обувки на релетата.И се започва ту го има ту го няма.Пак ви казвам:търсете в релетата.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеЕто схема от 164, но блокчето е същото, надявам се да помогне.
И 3- те захранвания ли има?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
тогава проверете и управляваната верига от релетата. случвало ми се е на такива вериги със сравнително голяма консумация да меря с мултицета и 12 волта си излизат, обаче като се натовари и няма никой. тогава беше нагорял кабел. ако се съмнявате в такова нещо пускайте директни проводници за проба. друго място възможно е леглата на бушоните. много са скапани. а също и обилно поливане с контактен спрей навсякъде и талянката на пътя отново.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение... а също и обилно поливане с контактен спрей навсякъде и талянката на пътя отново.
AR 145 QV '97
Comment
-
Колегата mimouzunov ще напише по-подробно, но и аз да ви споделя какво стана тази вечер... Колегата направи доста проверки и голяма играчка беше. Снощи колата изгасна и край. Но днес след няколко часа пак заработи и замърка
Оказва се че проблема е някъде из между релетата...Днес след почистване и замерване на релетата и проверяване колата си запали без грижи... За съжаление обаче нямаме точна диагноза. Тоест днес работи ама може утре пак да спре по някоя време ако и скимне. Но е факт, че като се ровим при релетата запалва... Всъщност доколкото разбрах всичко при тия релета е кофти направено... Работят 4 различни релета които си предават + и когато някоя връзка се прееба и 4те не работят от там, колата НЕ само че нямаше ТОК ами и бензиновата попмпа не работеше... Колегата провери всички връзки и т.н. и има съмнения за три...Ако тия дни угасне ще се се прегледат конкретните връзки между релетата и ако трябва ще се прекарат нови кабели за да се установи, кое не е наред... Друго съмнение е че просто клеясало реле и не е давало контакт(макар че ги чистихме) и съответно е спирало тока на др. релета....Аз лично се надявам да е това и вече проблема да е решен...
Тази вечер я карах 200-300метра че нали съм с летните гуми още и ми беше ебати кефа...ЕххххА дано сме решили проблема...Или да е решен или ако ще прави проблем да го прави сега, че да не ме оставя на пътя...
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
урааааааа
те верно казват че италянките са темпераментни но твоята е доста опъничева)
бе италянска му работа , що могат да сложак 1кабел и 1 реле , като могат да сложат 5 релета сноп кабели и релетаVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеЗа всеки случай вземи ги смени тези релета, така мисля.И дано се оправи пък вече.
И системата с многото релета не е италианска, а на БОШ.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment