Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко дълги са болтовете за капака на клапаните и къде опират?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    При нова и качествена гарнитура няма нужда от силикон и много стягане.
    Ако си отварял капака и не сменяш гарнитурата тогава вече си трябва силиконче.
    Аз 3 пъти съм го смъквал. Само почиствам после хубаво леглото на гарнитурата и няма проблем.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Та ти не и оставяш време да се спече.Ако за 5000км. я отвориш три пъти...
      Имах предвид при смяна на агренаж я сменяш и на следващата смяна мажеш със силикон.Примерно....
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Най-вероятно в гарнитурата е проблема. Аз на моята не съм мазал с нищо. Стегнах болтовете на 6Нм колкото ги дават. А това е нищо. С отверка може да се стегне повече по принцип. Трябва да се почисти хубаво главата и капака и да се сложи нова гарнитура. И лекичко се стяга, че резбите се късат много лесно.

        EDIT: При капака на клапаните не важи правилото за стягане на както при главата. Там гарнитурата е гумена и е дебела и като сепритегне така колкото е нужно тя си се смачква и уплътнява на всякъде.
        Ако избива наистина много по-добре да си прегледаш одушниците. Да не прави голямо налягане горе? Пртавил съм една алфа 1.4 на която имаше само 3 здрави резби. Демек само 3 болта на капака стягат. И не е текла никога.
        При това положение, когато има само 3 здрави болта има ли вариант да се направи нещо с четвъртия болт или само силикон му е майката? В случай че тече имам предвид...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
          При това положение, когато има само 3 здрави болта има ли вариант да се направи нещо с четвъртия болт или само силикон му е майката? В случай че тече имам предвид...
          Е те са общо 8 болта.

          Има да. Разпробиват се отворите и се набиват резбови втулки и си стягаш новите болтове вече.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Е те са общо 8 болта.

            Има да. Разпробиват се отворите и се набиват резбови втулки и си стягаш новите болтове вече.
            Ама за тази процедура предполагам, че трябва да се свали всичко...глава и тн...???

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              А спазваш ли местата на болтовете,защото всичките не са еднаква дължина
              а така ново 20 е разбира се не си ремонтирам сам колата само недоволствам после
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
                Ама за тази процедура предполагам, че трябва да се свали всичко...глава и тн...???
                Може и на място с нужните инструменти. Има да с епродават комплекти инструменти и втулки. Всичко нужно за да си ги направиш сам. Пробива се отвор, прави се резба, с едно лепило се лепи втулката и се навива в отвора на главата. После болта се завива във втулката.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Може и на място с нужните инструменти. Има да с епродават комплекти инструменти и втулки. Всичко нужно за да си ги направиш сам. Пробива се отвор, прави се резба, с едно лепило се лепи втулката и се навива в отвора на главата. После болта се завива във втулката.
                  Самото пробиване е проблема, защото бургията бяга в алуминия и на ръка пробиване ми се струва доста рисково...може и аз нещо да не разбирам де...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
                    Самото пробиване е проблема, защото бургията бяга в алуминия и на ръка пробиване ми се струва доста рисково...може и аз нещо да не разбирам де...
                    Ти не правиш нова дупка. И то не се прави с обикновената дрелка и бургия. С реверсивна бормашина. С обратно свредло. Пъха се до долу завърташ и тя има стойка с един винт от който се издърпва на горе плавно.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Ти не правиш нова дупка. И то не се прави с обикновената дрелка и бургия. С реверсивна бормашина. С обратно свредло. Пъха се до долу завърташ и тя има стойка с един винт от който се издърпва на горе плавно.
                      Това предполагам, че е варианта ако имаш проблем с резбата в дупката. А ако имаме вариант, при който е скъсан болта и част от него е в дупката как се процедира?
                      Предполагам все пак, че трябва да се разпробие...и чак тогава да се действа по начина, който ти описваш....с втулка и реверсивна бормашина???
                      Съжалявам за досадните въпроси, но съм лаик, а искам да разбера как точно се процедира при таква ситуация...
                      Благодаря ти предварително...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
                        Това предполагам, че е варианта ако имаш проблем с резбата в дупката. А ако имаме вариант, при който е скъсан болта и част от него е в дупката как се процедира?
                        Предполагам все пак, че трябва да се разпробие...и чак тогава да се действа по начина, който ти описваш....с втулка и реверсивна бормашина???
                        Съжалявам за досадните въпроси, но съм лаик, а искам да разбера как точно се процедира при таква ситуация...
                        Благодаря ти предварително...
                        Има специални инструменти с които може да се изкара такъв болт но не мога да ти кажа от къде се купуват. По принцип с тях се пробива дъпка в болта и се навива обратна резна във самия болт като по този начин се отвива парчето останало в отвора счупено. Но тъй като е скъпичък и трудно се намира такъв инструмент пробива се със 6 мм свредло отвора и махат се останките от болта после много внимателно се пробива с 7,1 (толкова мисля беше за резба 8мм) и се навива нова по голяма резба.
                        Ако болта стърчи нагоре може да се пробва заваряне на гайка на болта но заварката трябва да се направи на аргон и много да се внимава да не се стопи него по главата или да не се напръска.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Има специални инструменти с които може да се изкара такъв болт но не мога да ти кажа от къде се купуват. По принцип с тях се пробива дъпка в болта и се навива обратна резна във самия болт като по този начин се отвива парчето останало в отвора счупено. Но тъй като е скъпичък и трудно се намира такъв инструмент....
                          В почти всеки магазин за инструменти има го има този инструмент и не е много скъп , за останалото си прав .
                          За София примерно може да се провери в магазините на Метамикс на Пиротска , там съм сигурен че имат .
                          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                          Comment


                          • #28
                            Благодаря,
                            мисля, че вече съм наясно кога какво и как.

                            Comment

                            Working...
                            X