Известие

Collapse
No announcement yet.

Дефектен термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    ще ме извинявате,ама температура -80 градуса на антифриза няма. най-ниската температура се получава при съотношение 66-67% концентрат, ако концентрата е повече от това ,температурата на замръзване тръгва нагоре. трябва да се чете етикета.
    Просто на тубата пишеше ,че е концентрат -80 и аз долях от него около 3 литра той трябва да се е разредил със старият антифриз ама него като го мерих излезе ,че е на -32 ,бе знам ли вече ще пробва да обезвъздушавам пак и ще пиша.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #17
      Какво стана колега, оправи ли я?
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #18
        Никакво развитие обезвъздушавах и пак същата работа ,мисля да сменя антифриза с червен ,че сега станаха едни бъркочи и тогава ако не стане вече незнам.
        Какви са другите възможни причини колата да не загрява нормално ?
        П.П като обезвъздушавах пуснах парното на мах и вентилатора на 4 ,и колата загря супер бавно сигурно след 10-тина минути на място ,че и повече !?!
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #19
          Намери един мултицет с термодвойка. Карай, докато загрее нормално колата и пусни термодвойката в разширителния съд. Сравни показанията с тези на таблото. Да си сигурен, че това е реалната температура.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
            Никакво развитие обезвъздушавах и пак същата работа ,мисля да сменя антифриза с червен ,че сега станаха едни бъркочи и тогава ако не стане вече незнам.
            Какви са другите възможни причини колата да не загрява нормално ?
            П.П като обезвъздушавах пуснах парното на мах и вентилатора на 4 ,и колата загря супер бавно сигурно след 10-тина минути на място ,че и повече !?!
            Тука гледам никой не ти помага. Да ти кажа поне какво да провериш и после ще кажеш какво си видял.

            Първо провери това което колегата didod ти каза. И ако отчита вътре вярно тогава:

            Запали колата като е студена и я остави да работи на празен ход. Виж вътре в таблото когато стрелката стигне на 50 градуса бутни дебеля маркуч на радиатора. И го провярявай през определено време. БУтни също и долния. От лявата страна (не тази с маркучите) на радиатора бутни от горе и от долу. И проверявай тези места кога ще се затоплят и когато започнат да се затоплят погледни температурата на таблото.

            Също погледни в казанчето дали тече антифриз през малкия маркуч.

            Пиши после какви са резултатите.
            Last edited by oem; d.m.y г., 20:20.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              Никакво развитие обезвъздушавах и пак същата работа ,мисля да сменя антифриза с червен ,че сега станаха едни бъркочи и тогава ако не стане вече незнам.
              Какви са другите възможни причини колата да не загрява нормално ?
              П.П като обезвъздушавах пуснах парното на мах и вентилатора на 4 ,и колата загря супер бавно сигурно след 10-тина минути на място ,че и повече !?!
              Не е било нужно да пускаш вентилатора, но това не е от голямо значение.А за 10 минути не може да ти загрее колата така че да отвори термостата.Трябва да я обезвъздушаваш на отворено парно и термостат.Ако все пак е бил отворен термостата като разви "пробката" потече ли антифриз?Топъл ли беше целият радиатор, всички маркучи?
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                Не е било нужно да пускаш вентилатора, но това не е от голямо значение.А за 10 минути не може да ти загрее колата така че да отвори термостата.Трябва да я обезвъздушаваш на отворено парно и термостат.Ако все пак е бил отворен термостата като разви "пробката" потече ли антифриз?Топъл ли беше целият радиатор, всички маркучи?
                10-15 минути от 70 до перката ,термостата беше отвоил и маркучите топли ,но не погледнах кога е отворил термостата ,защото не съм я чакал да вдигне 90 градуса от студен двигател , а първо я покарах малко ,пък тая пробка нещо ми се губи.
                А когато в системата има въздух не трябва ли мотора да прегрява ,а не обратното ?
                Сега като казвате да замеря температурата се замислих дали да не ми бачка първата степен на перката и да се включва направо на втора степен на по високи градуси и уреда на таблото да греши ,бах ма'а му.
                Тея степени дали са на отделни релета ,бушони или всичко е в едно ?
                Last edited by mochko1; d.m.y г., 21:48.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #23
                  1.Тази кола се обезвъздушава напълно сама!
                  2.Тази температура е напълно нормална в това време с пуснато парно,моята чак като влезна в задръстване загрява на 90 гр.
                  3.Запали колата и след около 4-5 минути работа ако горния маркуч,който отива от термостата до радиатора започне да загрява има проблем термостата.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    75twinspark

                    Не ти работи термостата приятел нищо че е нов
                    75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                    75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                    75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                    75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                    Comment


                    • #25
                      Добре бе баси термостатите нали Бер италиански ала бала ,сега ме е яд ,че не си купих по евтиния баси
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Fiat Bravo II 1.4 90hp
                      sigpic
                      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        1.Тази кола се обезвъздушава напълно сама!
                        2.Тази температура е напълно нормална в това време с пуснато парно,моята чак като влезна в задръстване загрява на 90 гр.
                        3.Запали колата и след около 4-5 минути работа ако горния маркуч,който отива от термостата до радиатора започне да загрява има проблем термостата.
                        Ще ми бъде интересно да науча как се обезвъздушава сама?
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • #27
                          Това с термостата и аз го изядох!!!Преди да го сменя ако карам извънградско по някое време си минава сама на бензин защото просто изтива прекалено!!Смених го стария с "оригинален" BEHR (79лв T&N) резултата при мен почти задоволителен но не и това което трябваше де е!!Няма вообще да се учудя да си попаднал на някое менте като мене!!Е как като седя в задръстване всичко е наред а в момента които тръгна да пада на 70 градуса и в движение да ги държи все толкова!?!Как въздуха примерно в системета ще го прави това тои откаде да знае колата движи ли се или не!?Защо на място ако е държа на 2000 оборота не изтива а го прави в движение след 500 метра!?Боклуци ни продават и това е...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            Моя го смених преди около 2 месеца Behr за 65 лв и съм доволен поне за сега.Загрява доста по бързо и извън града цепи 90 градуса

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                              Моя го смених преди около 2 месеца Behr за 65 лв и съм доволен поне за сега.Загрява доста по бързо и извън града цепи 90 градуса
                              И моя е Бер. Летото го сменях. За сега е добре. Купих го от axm-auto.com
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Аз моя го купих от Аутоиталия и пак не седи на 90 градуса на извънградско. По системата има много неща, които влияят, освен термостата. Освен това не вярвам на извънгр. някой да е мерил реалната темп.
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X