Първоначално публикувано от kolev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дефектен термостат
Collapse
X
-
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
-
Никакво развитие обезвъздушавах и пак същата работа ,мисля да сменя антифриза с червен ,че сега станаха едни бъркочи и тогава ако не стане вече незнам.
Какви са другите възможни причини колата да не загрява нормално ?
П.П като обезвъздушавах пуснах парното на мах и вентилатора на 4 ,и колата загря супер бавно сигурно след 10-тина минути на място ,че и повече !?!Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Намери един мултицет с термодвойка. Карай, докато загрее нормално колата и пусни термодвойката в разширителния съд. Сравни показанията с тези на таблото. Да си сигурен, че това е реалната температура.
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеНикакво развитие обезвъздушавах и пак същата работа ,мисля да сменя антифриза с червен ,че сега станаха едни бъркочи и тогава ако не стане вече незнам.
Какви са другите възможни причини колата да не загрява нормално ?
П.П като обезвъздушавах пуснах парното на мах и вентилатора на 4 ,и колата загря супер бавно сигурно след 10-тина минути на място ,че и повече !?!
Първо провери това което колегата didod ти каза. И ако отчита вътре вярно тогава:
Запали колата като е студена и я остави да работи на празен ход. Виж вътре в таблото когато стрелката стигне на 50 градуса бутни дебеля маркуч на радиатора. И го провярявай през определено време. БУтни също и долния. От лявата страна (не тази с маркучите) на радиатора бутни от горе и от долу. И проверявай тези места кога ще се затоплят и когато започнат да се затоплят погледни температурата на таблото.
Също погледни в казанчето дали тече антифриз през малкия маркуч.
Пиши после какви са резултатите.Last edited by oem; d.m.y г., 20:20.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеНикакво развитие обезвъздушавах и пак същата работа ,мисля да сменя антифриза с червен ,че сега станаха едни бъркочи и тогава ако не стане вече незнам.
Какви са другите възможни причини колата да не загрява нормално ?
П.П като обезвъздушавах пуснах парното на мах и вентилатора на 4 ,и колата загря супер бавно сигурно след 10-тина минути на място ,че и повече !?!sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщениеНе е било нужно да пускаш вентилатора, но това не е от голямо значение.А за 10 минути не може да ти загрее колата така че да отвори термостата.Трябва да я обезвъздушаваш на отворено парно и термостат.Ако все пак е бил отворен термостата като разви "пробката" потече ли антифриз?Топъл ли беше целият радиатор, всички маркучи?
А когато в системата има въздух не трябва ли мотора да прегрява ,а не обратното ?
Сега като казвате да замеря температурата се замислих дали да не ми бачка първата степен на перката и да се включва направо на втора степен на по високи градуси и уреда на таблото да греши ,бах ма'а му.
Тея степени дали са на отделни релета ,бушони или всичко е в едно ?Last edited by mochko1; d.m.y г., 21:48.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
1.Тази кола се обезвъздушава напълно сама!
2.Тази температура е напълно нормална в това време с пуснато парно,моята чак като влезна в задръстване загрява на 90 гр.
3.Запали колата и след около 4-5 минути работа ако горния маркуч,който отива от термостата до радиатора започне да загрява има проблем термостата.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Добре бе баси термостатите нали Бер италиански ала бала ,сега ме е яд ,че не си купих по евтиния басиAlfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение1.Тази кола се обезвъздушава напълно сама!
2.Тази температура е напълно нормална в това време с пуснато парно,моята чак като влезна в задръстване загрява на 90 гр.
3.Запали колата и след около 4-5 минути работа ако горния маркуч,който отива от термостата до радиатора започне да загрява има проблем термостата.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Това с термостата и аз го изядох!!!Преди да го сменя ако карам извънградско по някое време си минава сама на бензин защото просто изтива прекалено!!Смених го стария с "оригинален" BEHR (79лв T&N) резултата при мен почти задоволителен но не и това което трябваше де е!!Няма вообще да се учудя да си попаднал на някое менте като мене!!Е как като седя в задръстване всичко е наред а в момента които тръгна да пада на 70 градуса и в движение да ги държи все толкова!?!Как въздуха примерно в системета ще го прави това тои откаде да знае колата движи ли се или не!?Защо на място ако е държа на 2000 оборота не изтива а го прави в движение след 500 метра!?Боклуци ни продават и това е...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениеМоя го смених преди около 2 месеца Behr за 65 лв и съм доволен поне за сега.Загрява доста по бързо и извън града цепи 90 градусаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment