я дайте идея защо чистачките ми спират в горно положение.мноо е грозно
Известие
Collapse
No announcement yet.
запецващи чистачки - ремонт
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dermeisterПонеже и аз ще я правя тази глаимация да попитам, това реленце, дето можело и да е от него сменя ли си или целия блок трябва да се смени? Така и така ще отварям, ако се сменя и е евтино напраов да го сменям и него? Иначе моите чистачки на бавна скорост почват да зацепват при връщането обратно само. На бърза скорост са си ок.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от наскатая дайте идея защо чистачките ми спират в горно положение.мноо е грозноБез сваляне няма да мине
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Я да съживим малко темата ветеран.
Значи проблема ми е следния на ниската степен (на всичките степени с интервалите) чистачките правят номера тръгват съвсем малко спират започва да се чува чукане от сорта на реле (някъде от пред от страната на волана но не мога да определя точно) и тръгват и си правят хода и се връщат, а понякога не тръгват и това реле ли е контакт ли е си чука докато не тръгнат били докато не го пусна на постоянната степен или на пръскалките.
Това оправя ли се с почистване на контактите на моторчето и схемата им на монтаж и демонтаж на чистачките на 156 като на 155 ли е ?156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Общо взето на всички коли е еднакъв принципа и болестите са същите.Пчелата добре обясни нещата,ама много се набъркаха и стана страшно!Гледай само какво е писал и остави останалото.Единствената забележка,която имам е,че вътре при пистите не се слага грес,а контактна грес,позната ни като Циатим,от старите времена.Тя е точно за такива плъзгащи се контактни повърхности,а и смазва добре.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
я и аз да попитам ... нещо преди месец два ми се случи с чистачките ,а именно:когато съм ги пуснал през интервал ,чистачките тръгват и спират по средата и до там ,когато цътна лоста към мен да пръсна вода ,не тръгват ,а когато бутна на долу за еднократно чистене пак не тръгнав. Работят саме двете степени бърза и бавна . От какво може да е това ?
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеМоже и само релето да се смени, но по-често проблема е в пистите и контактните пластинки.
Това реле окъде може да се купи и как да разбера какво да търся по магазините преди да съм разглобил механизма?_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщениеИ ако може и жокер как се сменя, че днеска свалих и пръсках наред с контактния спрей, ама релето как се вади от бялата кутийка не разбрах. То даже май са 2 релета166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Значи аз да кажа, че мойте не запецват (все още) ами започнаха малко тегаво да вървят нагоре и надолу, и да тракат съответно. Изчистих контактите и пистите и напръсках с WD40 където можах по лостовата система и изглежда се оправиха. А да и видях, че клапата за външен/вътрешен въздух на работи ама за зимата ще го оставим тоя ремонт.Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
Comment
-
Пръскането със подобни спрейове в повечето случаи имат лош ефект.Те са добри за отвиване на ръждясали болтове,но повече мият,отколкото смазват.За това е добре,след като напръскате с тях,после да напръскате със спрей грес или просто да ги гресирате с обикновенна грес.Не ги ли гресирате,много скоро започват пак да скърцат.Въпросното реле може да с намери в магазините за електроника.Само внимавайте за напрежението на бобинката.То трябва да е 12 V DC.Там може да пише и 24 V AC,което пак е правилно.За отпояването на релето си трябва помпа,но какво правим,когато я нямаме!?Взимаме един многожилен меден проводник.Колкото са по-тънки жилата,толкова по-добре.Забелваме го около 2-3 см.Изчистваме човката на поялника от калая.Натискаме с поялника проводника в чист колофон.Идеята е жилата да поемат само колофон,но не и да се калайдисат.Вече сме готови за действие.Доближаваме проводника до крачето,което ще отпояваме и натискаме с поялника проводника,като същевременно го издърпваме леко.Калая се пренася от спойката към медния кабел.Като не може да поеме повече калай,отрязваме калайдисаното парче и пак на ново.Техниката не е сложна и след няколко опита дава задоволителен резултат.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Има ли някакъв шанс снимките да се качат отново, защото в момента линковете са невалидни и няма как да се види за какво точно става въпрос?Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
Thank you, VFTI, thank you!
Comment
Comment