въпросът ми е: възможно ли е и как може зимно време да се установи изправността на климатика/климатроника. вероятно повечето ще ме пратят в сервиз, но целта ми е да науча как се проверява безпроблемната работа на климатичната уредба в полеви условия. примерно на пазара на горубляне
Известие
Collapse
No announcement yet.
климатик/климатроник
Collapse
X
-
Ако външната температура е под определени градуси компресора няма да се включи.Зависи от колата и годината,но обикновенно тази температура е 2,3,5,6* За целта отиваш по обяд когато е напекло слънцето палиш колата и пускаш парното да снате много жега вътре и пускаш климатика. Друг е въпроса,че за момента системата може да е заредена с фреон и всичко да е наред и до лятото фреон да си е отишъл завинаги в околната среда и пак да не работи климатика.
Можеш да пробваш с ръка примерно да загрееш датчика за външната температура и така да излъжеш системата,че вън е 20* примерно.На повечето коли се намира в лявото огледало, отдолу стърчи като пъпка.Съмнява ме че този вариант ще проработи,но нищо не пречи да пробваш.Last edited by Boby; d.m.y г., 18:25.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Климатроника взима винаги информация от този датчик в конзолата независимо дали ти вкарва топъл/стунед въздух или ти върти въздуха в купето.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Не е логично. При ниски температури не се включва компресора, за да не се обледи изпарителя. А датчика вътре на конзолата е за да може климатроника да си гони зададените от теб градуси.
Comment
Comment