Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям проблем

    голям проблем.неска ходих да ми сменят резистора обаче като вкарахме буксите и перката се пусна без да съм дал на контакт и не спира след 5 мин махнах едното кабелче и спря.оказа се датчика бил термодвоика и се оказа че цялата инсталация била преправяна заради климатика защото при мене го няма.махнах кабелчетата от резистора и си карах само със 2-ра степен.Но се оказа че и втора степен не се пуска за малко да замине мотора на кино а пък преди се пускаше.кабелчето е на датчика мислих че не са го сложили като проверяваха.има 2 релета които са маи за степените щото като пусна резистора перката се върти като махна едното реле независимо кое перката спира и незнам сега какво да правя оня ми говори за някаква 3 цифрена сума викам ти нормален ли си.Ако някои може да помогне ще съм благодарен.155,1.7

  • #2
    Намери някой грамотен елтехник да ти преправи схемата за да се управлява от датчика през едно реле ключ.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      какъв точно е датчика. може да се направи само на една степен.
      точка

      Comment


      • #4
        смених днес датчика на радиатора с друга термодвоика рещих да го направя на 92 да включва направо 2 степен.И стана,явно предния датчик е сдал багажа съвсем като го свалихме се оказа че е същия като новия.Само ми е интересно че включва в средата на нулата от 90 не е ли малко късно предния и тои там включваше или просто така трябва да е

        Comment


        • #5


          не четеш. ако датчика ти е от тези с 2 крачета нама как да ти тръгнат 2 степени. слагам една снимка на този който е с 3 крачета за коли с 2 степени
          Attached Files
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Моя е обикновен с 2 крачета термодвоика затова нямам 2 степени.Преправена е инсталацията заради климатика защото го няма и явно са сложили термодвоика за да включва направо 2 ст. на по ниски градуси.И просто датчика си е заминал и затова съм нямал никаква скорост.Сега на 92 направо блъска 2ст.Иначе знам че трябва да е термотроика ама много пари ми трябваха да преправя цялата инсталация и затова се отказах.Иначе сега включва на средата на нулата от 90 там ли 92 и нормално ли е

            Comment


            • #7
              ами нормално ми се вижда,но таблото много много не го гледай. на самия датчик има две цифри- примерно 92-87. това означава че включва на 92градуса и когато охлади до 87 спира. виж на твоя какво пише. продават се и с различни температури така че може да си сложиш какъвто си искаш.

              ПП. с два вентилатора ли ти е охлаждането.
              точка

              Comment


              • #8


                Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                Моя е обикновен с 2 крачета термодвоика затова нямам 2 степени.Преправена е инсталацията заради климатика защото го няма и явно са сложили термодвоика за да включва направо 2 ст. на по ниски градуси.И просто датчика си е заминал и затова съм нямал никаква скорост.Сега на 92 направо блъска 2ст.Иначе знам че трябва да е термотроика ама много пари ми трябваха да преправя цялата инсталация и затова се отказах.Иначе сега включва на средата на нулата от 90 там ли 92 и нормално ли е
                Нормално е да включва между 90 и 92 градуса. Довечера ще погледна схемите защото ми се вижда странно хем да имаш 2 релета хем да нямаш 2 скорости. А иначе евентуално преправяне се изразява само в пускане на още 2 - 3 кабела.
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  С 1 вентилатор съм ама бая е преправено има пускано допълнителни жици,отрязани кабели,изолирани а ве направо някои си е правил опити.И на моя пише 92-87 то този е стандартния

                  Comment


                  • #10
                    Колегата,по горе ти каза да си намериш кадърен електротехник.Схемите с една и две степени са елементарни,но с включени допълнителни релета,вариантите стават много и много е важно,кой мърльо е работил там и как ги е свързал.За това си намери един кадърен човек,да изреже всичко и за половин час да направи всичко на ново!Успех!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      трябват ми схемите за да ги дам на някои които разбира.пък тука тия разбирачи дето ходих ми говорят за някакви трицифрени суми и колата трябвало да стои няколко дена.ако може някои да ми препоръчате от пловдив

                      Comment


                      • #12
                        на един ел.техник , не му трябва схема,за да я направи.Ако толкова ти трябва схема,обади ми се на ЛС и ще ти я направя.Елемнтарна е!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          мда, за това схема не ти трябва. то може и без реле изобщо щом си само с 1 вентилатор. даже по-добре щото е само с 1 кабел и няма какво да му се повреди и може принудително да си го пускаш ако се скапе термо контакта.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            За сега го направех само на 92 градуса да пуска направо 2 ст.И мисля така да го оставя.Че предния път от много играчка и 2 степени ми изчезнаха и щеше да стане весело.Сега пуска 2 ст.някаде около средата на нулата от 90 и дано да нямам проблеми така ако го оставя.

                            Comment

                            Working...
                            X